Joku täysin liikennesäännöistä piittaamaton vanhempi mies kaahaa ilman vilkkuja keskellä tietä ja oli ajaa vielä etuajooikeutetun auton kylkeen. Täysin edesvastuuton tyyppi jolta joutais kortti pois.
Ajelee pienellä punaisella volkkarilla joten varokaa.
Mielipuoli ratissa
14
1432
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Vaarallista touhua
- Anonyymi00002
Punaisella n. 80-luvun vanhalla farmarivolvolla ajelee, vanha mies miten sattuu!!
Nesteellä käy!!
Välillä ei meinaa lähteä liikennevaloista sitten millään, vaikka vihreä palaa!?
Keskellä ajoväylää ja välillä vastaan tulevienkin kaistan puolella käy autollaan! EI käytä lähellekään aina vilkkua, esim. liikenneympyrästä poistuessa ja yms. !!?
NOPEASTI KORTTI POIS, ennen kuin tapahtuu jotain vakavampaa!!- Anonyymi00003
Meinaatko että tämä on viranomaiskanava ?
- Anonyymi00009
Parhautta ku ajaa poikittain aina inva-paikalle. Kai se volvomies 2 paikkaa tarvii :)
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Parhautta ku ajaa poikittain aina inva-paikalle. Kai se volvomies 2 paikkaa tarvii :)
Taitaapa niitä vapaita paikkoja Oulaisten kauppojen pihoihin jäädä , vaikka huonoliikkunen seniori kansalainen pari tarvitseekin käyttöönsä
- Anonyymi00004
Ja jos ympyrässä vilkuttaa niin vasemmalle vilkuttaa, ja huippunopeus oulun tiellä 30 km/ h.
Viranomais kanaville turha kirjoitella, ei se sitä ainakaan lue, tätä nesteen raati kovastikkin kommentoi sille.- Anonyymi00005
Onhan viranomaisilla ilmianto kanava johon voi olla yhteyksissä jos joku vaivaa eikä uskalla nimellä toimia, mitä voi sattua jos noissa nopeuksissa törttöilee ?
- Anonyymi00006
tesladrivereille pitäs laittaa punanen pultti perseeseen,ne vasta vaarallisia on
- Anonyymi00007
Ompa mukava kuulla muukin värisiä autoilijoita liikkeellä tien päällä.
- Anonyymi00011
Joillakin sähköauton kuljettajilla on hirveä kiire liikenneympyrässä ajaessaan tyyttiä pitää käyttää .🔊.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joillakin sähköauton kuljettajilla on hirveä kiire liikenneympyrässä ajaessaan tyyttiä pitää käyttää .🔊.
Älä aja eteen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä olin kävellen .
- Anonyymi00008
Mielipuolia havaittu myös polkupyörien päällä, nämä aina kosseja jotka lähtee ylittämään pyörätieltä ajotielle ja takas (ei suojatieltä tietenkään) tai sitte mutkitellaan ja halutaan tulla tahallaan auton alle. Sitte kyylätään vihaisena kuskia,kun se ei nyt väistäkään nurmen puolelle. Koulussa vois antaa taas liikennevalistusta, miten tuolla liikenteessä pyöräillään eikä käyttäydytä kuin kuninkaat.
- Anonyymi00014
feeded to the bot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl486751Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494