Vai puuttuuko kenties muutama ruuvi?
Onko sinulla ruuvit löysällä
17
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tällä hetkellä tuntuu siltä
- Anonyymi00002
Aika monta ruuvia taitaa olla miten sattuu
- Anonyymi00003
Vähän löysällä muutama, mutta ei mitään vakavampaa 🤪
- Anonyymi00004
Jos ruuvit ovat tiukalla, on pää hiljainen. Kun jättää vähän väljää tilaa, niin helinästä voi saada musiikkia, mitä ne eivät kuule ketkä haluavat hallita maailmaa kiristämällä ruuvit niin tiukasti kiinni, että homma tuntuu olevan omassa hallinnassa.
- Anonyymi00005
Ei sen kummemin, muutama korvattu jollain muulla ja paikattu teipillä.
- Anonyymi00006
Varmaan ja ulkopuolisen silmillä katsoessa varmaan näyttää, että ne puuttuisi kokonaan.
- Anonyymi00007
En osaa vastata kun en tiedä keneltä kysyt. Ei kuitenkaan puutu, jonkin kohdalla ehkä jotain.
- Anonyymi00008
En jaksa kiusata sua enempää, se on moi
- Anonyymi00010
Kiusata ketä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiusata ketä?
Miestä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miestä
Pia ruuvit putoo hälläkin😂
- Anonyymi00009
Suomi-hulluilla ei ole koskaan ruuvit löysällä eikä puutu yhtään ruuvia!
Me turjakkeet ollaan vain tämmösiä omanlaisia Suomen alkuperäiskansaa!
Ei mekään tykätä siitä, että MEISTÄ TEHDÄÄN PILAA JA VALEHDELLAAN PÄIN NAAMAA - Anonyymi00013
Ovat tallella ja tiukassa. Voisihan niitä joskus löysätä muutaman kierroksen ja sitten kiristää jälleen mutta....olen kasvanut pitämään ne tiukalla ilman erillistä ruuvilukitetta.
- Anonyymi00014
Kiusaajalla ruuvit löysällä
varastosta löytyy lisää - Anonyymi00015
Täh? Mitkä ruuvit? Missä? Ei mul oo. Anna pari.
- Anonyymi00016
Kuuleman mukaan on.
- Anonyymi00017
Onhan minulla, kun kuvittelen joskus tosissani, että eräs nainen voisi rakastaa kaltaistani mieslasta. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865