En oikeen saa selvää

Anonyymi-ap

Että ootko sä ahdistunut siitä että oon ihastunut suhun vai ootko ihastunut itsekin 🤔😔🥺 tai siis rakastunut mä taidan kyllä olla ❤️

18

561

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle?

• Anonyymi00002

Joo.

• Anonyymi00004

Siis Kumpaa 😁

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siis Kumpaa 😁

Joo joo.

• Anonyymi00003

Näytä se rakkautesi hänelle.

• Anonyymi00005

Olet juuri oikeassa paikassa koska täällä saa kaikkeen selvyyden, jopa toisen tunteisiin!

• Anonyymi00018

Uu ja toivottavasti olit ANONYYMI MIES, koska olen ANONYYMI NAINEN JA NYT IHAN LÖÖV SINUUN!

🥰❤️💋💋💋

Anna rakas anonyymiä rakkautta minulle niin jaksan lentää vaikka kuuhun ja takaisin meidän rakkauden puolesta.
        Huudan kuusta sinulle niin koko maailma ja universium kuulee ja hyppää kiertoradalta, että : HEI ANONYYMI RAKKAUS MIES MINÄ ANONYYMI RAKKAUS NAINEN OLEN KUUSSA JA TULIN ILMOITTAMAAN, ETTÄ RAKASTAN SINUA! JOS RAKASTAT MINUA NIIN TUUT PYÖRÄLLÄ TÄNNE PERÄSSÄ JA SEN JÄLKEEN VOIDAAN MENNÄ SINUN PYÖRÄLLÄ NEPUTUNUKSEEN UIMAAN…

• Anonyymi00019

🤣

• Anonyymi00006

Ihastunut tai rakastunut, en ahdistunut.

• Anonyymi00008

Kerro se hänelle, ei mitään epämääräisiä näytelmiä enää kiitos.

• Anonyymi00016

Nnii

• Anonyymi00010

Nyt h'lvettiin ahdistelut ja estelyt ja actionia kehiin, kiitos :) olen kyllä ihastunut ja rakastunutkin oikeasti :) ja tällä hetkellä väsynyt, jospa lähtisin leppuuttamaan silmiäni. Hyvää yötä, rakas :)

• Anonyymi00011

Hyvää yötä, minäkin alan nyt nukkumaan ☺️🙏😴

• Anonyymi00012

Oon ihastunut. Tai kai rakastunut, kun tää on kestänyt. En ole ahdistunut hänen mahdollisista tunteistaan, koska en niitä tiedä, mutta omistani olen välillä.

• Anonyymi00013

en tunne mitään.

• Anonyymi00015

Mistä päättelit että hän olisi rakastunut?

• Anonyymi00017

Pelkkää lovee vai miten se oli..

• Anonyymi00020

❤️🤭😻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2698
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2207
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      206
      1439
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe