Olet minun kuu. Olet minun kaikki mitä tiedän. ❤️ Hyvää yötä rakas. ❤️
Olet minun aurinko
14
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yötä miehelle ❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Naiselta miehelle meni.
Miehelle vielä. Olet minun tähdet. Kaikki mitä tiedän, olet siellä.
⭐️⭐️⭐️⭐️ - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naiselta miehelle meni.
Miehelle vielä. Olet minun tähdet. Kaikki mitä tiedän, olet siellä.
⭐️⭐️⭐️⭐️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00002
Nyt on puolikuu.
- Anonyymi00003
Öitä. ❤️
- Anonyymi00005
Joitti käryää.Joko vaihtuu asiakas?
- Anonyymi00007
Aloittaja varmaan osaa ehkä sekaantumatta sellaiseen. Suosittelen lopettamaan. Sääliksi käy niitä ihmisiä. Sivusta
- Anonyymi00013
Onko sinulla ollut yön aikana palstaäijän avauksessa tällainen synkkä hetki kun ei enää hallitse elintärkeitä stooreja?
- Anonyymi00008
Sä oot mun kaikkeni. Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi00009
Sun pitää sanoa tuo suoraan. Pystyisitkö? ❤️
Nukahdan ja heräsin. - Anonyymi00010
Voisin itse kirjoittaa näin mutta toisin päin..
- Anonyymi00011
Huomenta. Voisitko vihjata minne menee. Koska olette nähneet?
- Anonyymi00012
Hei laita joku rajaava juttu, niin ehkä teet ihmisen täällä varmemmaksi..
- Anonyymi00014
Kuka näillä palstaäijän äitelillä itsekehuilla mitään tekee, omien tunnisteiden kärttäjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514