Nainen! Nyt on sinun vuorosi loistaa!

Anonyymi-ap

Irrottele vähän täällä! Päästä kaikki ulos sydämestäsi juuri sellaisenaan, kun se tulee ulos! Älä mieti mitä muut ajattelee. Rohkeasti vaan oksennat sen tuohon. Se on voimaannuttavaa, kun rikot tuon puhtoisen naisen imagosi.

21

285

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulle ja hovilles se pahan olon oksentaminen on tuttua.

• Anonyymi00002

Kuka taas puhui mitään pahasta olosta?

• Anonyymi00003

Hovilla on paha olla

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuka taas puhui mitään pahasta olosta?

Päästä kaikki ulos sydämestäsi juuri sellaisenaan, kun se tulee ulos! Älä mieti mitä muut ajattelee.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Päästä kaikki ulos sydämestäsi juuri sellaisenaan, kun se tulee ulos! Älä mieti mitä muut ajattelee.

Totta! Kyllä se keventää oloa, jos päästät kaiken negan ulos.

• Anonyymi00005

Olen minä täällä kirjoitellut vaikka mitä.

• Anonyymi00006

Ilkeät/kateelliset/pahoinvoivat ihmiset kirjoittelee täällä kaikkea 💩, mutta ei se minua haittaa.

• Anonyymi00007

Haistakaa kukkanen!🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi00010

Kerron sitten hänelle, kun hän on valmis vastaanottamaan sen. Mitä sydämessäni on siis. Siellä on puhdasta rakkautta, iloa, onnea, rauhaa ja kaikkea ihmeellistä.

• Anonyymi00012

Jatkan vielä...Hän on siellä myös tietenkin, miten minä sen unohdin, hups!

• Anonyymi00013

Loistan yöllä, taivaalla.

• Anonyymi00014

Sinä taas päivällä.

• Anonyymi00015

Enhän mä mieti ikinä mitä muut on mieltä siitä,
      mitä ja miten tunnen tai ajattelen.
      Eikä mulla ole mitään puhtoisen naisen imagoa.
      Sille en voi mitään jos joku niin on päätellyt että oon "kiltti ja viaton" ihminen kaikin tavoin.
      En mä pahaa tee kenellekään, tai väärin mutta..

• Anonyymi00017

Olen kirjoitellut intohimo-osioon

• Anonyymi00018

Minä käyn vain ja ainoastaan täällä osiossa. Ei mitään hajua mitä muualla kirjoitetaan. Välillä menee pelkästään täällä osiossa liikaa aikaa, kun lukee ketjuja läpi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä käyn vain ja ainoastaan täällä osiossa. Ei mitään hajua mitä muualla kirjoitetaan. Välillä menee pelkästään täällä osiossa liikaa aikaa, kun lukee ketjuja läpi.

Harmi, jos hän ei ole lukenut niitä.

• Anonyymi00020

Äläpä määräile.

• Anonyymi00021

Olen jo kirjoittanut selkeästi rajoistani. Osaan kyllä puhua suoraan, mutta se, että oksennetaan asiat muiden niskaan on lähinnä alemman tason naisten tapa toimia kun eivät osaa ja ymmärrä että voi olla rakentavampia tapoja toimia ja purkaa asioita. En alennu niin alkeelliselle tasolle. Sen sijaan jos haluat, että avaan tunteeni, suruni, iloni ja ajatukseni sinulle välittömyydellä niin sen teen kun tilanne antaa sille tilaa.

• Anonyymi00022

Nyt tuli next level shittiä. 🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe