Hellä ja välittävä mutta sitten on se toinen puoli
Osaat kyllä olla
15
331
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jumala auta! 🥹Jmalauta! Ero on häilyvä.
- Anonyymi00003
Niin. Se menee kategoriaan että kaikella on hintansa. Ei voi poimia rusinoita pullasta, ja silleen. Kolikko tulee molempien kylkien kanssa. Jos pitää toisesta puolesta tarpeeksi, niin sitten on valmis ottamaan koko paketin.
Se on hyvä siivilä jolla erottaa ne, ketkä oikeasti ovat tosissaan, ja valmiita ottamaan myös muutakin kuin pelkän makean kuorrutuksen. Sillä tavalla oikea rakkaus mitataan.- Anonyymi00006
Ei kukaan halua ilkeää pahansuopaa miestä itselleen tai en ainakaan usko niin
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kukaan halua ilkeää pahansuopaa miestä itselleen tai en ainakaan usko niin
Turhaan puhut muiden kuin omasta puolestasi. Jos olet niin herkkä, että koet suoruuden ilkeydeksi, ja pahantahtoisuudeksi, niin nauti sinä vaniljapuikoista. On niitäkin joille chili kuuluu jokaiseen ruokaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Turhaan puhut muiden kuin omasta puolestasi. Jos olet niin herkkä, että koet suoruuden ilkeydeksi, ja pahantahtoisuudeksi, niin nauti sinä vaniljapuikoista. On niitäkin joille chili kuuluu jokaiseen ruokaan.
Olisit varmaan ihmeissäs jos kuulisit minne mä sitä chiliä just laitoin🙊sinua ajatellessa. Tulee hyvä😈👌
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olisit varmaan ihmeissäs jos kuulisit minne mä sitä chiliä just laitoin🙊sinua ajatellessa. Tulee hyvä😈👌
Oliko tuo siis tapa sanoa että "ruoka on katettu rakas, tule syömään"?
- Anonyymi00004
Ihan sama.
- Anonyymi00005
Jos et pysty ottamaan ja hyväksymään molempia puolia, niin so be it. Ehkä joku pystyy. Jotkut ihmiset on myös tarkoitettu lentämään soolona.
- Anonyymi00007
Näin se menee. Eikä mitään pahantahtosta tarvitse ottaa vaikka kuinka toiselta puolelta kolikko kiiltäis
- Anonyymi00008
Vähän huono kombo kun ei uskalla sitten luottaa
- Anonyymi00011
Mitäs puhut muista naisista.
- Anonyymi00013
Tuhma ja villi niin noh. Sellaista se on.
- Anonyymi00015
Silläkin on eroa sanotko olevas tuhma vai oletko oikeasti ilkeä ja vittumainen äijän käpyne
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silläkin on eroa sanotko olevas tuhma vai oletko oikeasti ilkeä ja vittumainen äijän käpyne
Voin olla sitäki jos haluat 😏
- Anonyymi00014
Mä olin ja olen paha koska piti aikoinaan opettaa yksi nuori poika puolustajan sekä sitä itseä että sen äitiä
Kun sen isäpuoli hakas niitä molempia
Mä vain opetin sen tyypin liian hyväksi siinen ...
Ja nyt vuosia myöhemmin kerroin rakaalleni
Siitä niin kyseinen
henklö alkoi pitämään minua vain pahana ihmisenä .
Olisko mun pitäny vain kiunnellö
et niitä hakataan kotona ei auttaa mitenkään
Seko olis ollu oikein ?
Minun maailmassa ei ... Olosuhteista
Johtuen ei ollut lapsena ja nuorena yhtään
luottoa meidän vahenpien ikäpolvernn
Mua itseäkin oltiin hakattu vuosikausia kotona.
Toimin kun poliisista ei ollut mihinkään !
Rakkaani. Ei tule ikinä minua
Ymmärtämään. Sen olen ymmärtänyt
Joten. Lähdin katosim ... Etääänyin...
Ei pystynyt hänkään minua hybäksymään.
Olen vihannut itseäni vuosia
Ainoa joka tilannetta olis voinut muuttaa.
Ei hyväksynyt minua !
Minä taas en. Hyväksynyt 3 eri asiaa hänessä
Minun mielestäni oma käytökseninoli
Tuon asian jälkeen vain reilua .
Olisin voinut joustaa ...
Mutta hän näki vain hirviön ...
Minä en haluttu ja halua enempää mitään pahoja juttuja joten kuljimme eri suuntiin
Vaikka. Joskus oli joitain kauniita hetkiä
Ja valtava vetovoima .
Nyt olen pahoillani vain kaikesta
Enkä omaa enää mitää elämisen halua
Han oli 11 vuotta kuintenkin
Minulle ainoa syy yrittää vielä
Jaksaa vielä.
Kärsin kun mistään ei tullutkaan mitään .
Olen hukassa ja. Mikään ei kiinosta .
Odotan vain vain sen. Mitä rakastin paluuta
Sellaisena mitä se oli hyvillä hetkillä
Vailla järki tietää jo et yksin täs on taas mentävä eteenpäin ...
Hänelle toivon vain. Pelkää hyvää
Kaikkea sitä mitä elämä ei koskaan minulle
Suo ja suonut
Hyvästi. Rakas 💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1752640- 1612432
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182077Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552023Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31709"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591424Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2011360Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171098Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää821084Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3521020