Sinultako mukamas varastetaan niin mietippä mitä itse olet varastellut.
Jäät kiinni
17
544
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta vain Nokialla, tyypillistä.
- Anonyymi00002
Gubbe porukoineen varastelee!
- Anonyymi00003
En ole varastanut niin pitkään kuin toisin todistetaan.
Varkaudessa olen pari kertaa käynyt. Siellä seisoi
huoltoaseman ovella Esa Pakarisen näköinen nukke. - Anonyymi00004
Paranoidilta varastetaan
- Anonyymi00009
Noin sanoo varas peitelläkseen rikostaan.
- Anonyymi00005
Nokialaiset älyköt kirjoittelee.......
- Anonyymi00015
Oletko sinä se nero :O
- Anonyymi00006
Täytyy tarkkaan kyttäillä ettei kukaan vaan varasta mitään heh.Kyllähän näitä henkilöitä löytyy jotka tekaisee varkauden ja vakuutusyhtiöltä korvaus. Esim, sähköavuteisia pyöriä varastetaan ahkeraan mutta osa vakuutusyhtiölle kusetus.
- Anonyymi00007
Vanhuksilta on hauska varastaa, viihdyttävää itkua 😂😂😂
- Anonyymi00008
On kun ei ne mitään huomaa.
- Anonyymi00010
Ei sinusta olisikaan miestä ottamaan koskaan muilta ,
kuin heikoilta ja iäkkäiltä,
no , nokialainen kun olet.
- Anonyymi00011
Mitäs jos on nainen ja ottaa myös nuoremmilta onko sillon Nokialainen.
- Anonyymi00012
Kyllä on.
(Tyhmään kysymykseen saa aina tyhmän vastauksen)
- Anonyymi00013
No no älä riitaannu itsesi kanssa tsot tsot.
- Anonyymi00016
Nokialla jos yöllä jotain varastaa, niin päivällä vie takaisin,
kun huomaa mitä romua tarttui kyytiin. - Anonyymi00017
Nokian helluntaiseurakunnassa jäi aktiivi kiinni kavalluksesta että silleen.
- Anonyymi00018
300 henkilöä on Nokian helluntaiseurakunnan yhteisössä ja jokainen voi miettiä mielessään että kun antanut kolehtia niin joku syökin ne.Sitten tulee selitystä parhain päin eihän tässä mitään palkkaa vaan halusin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222788Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101902Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521755Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311188Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121188