Miten toimitte? Näkijät, joille olen vuoden sisällä soittanut elämän kriisissä näkevät vastakkaista.
Haluaisin mennä tulevaisuuteen ja nähdä, kuka näki oikein.
Onko teille tapahtunut ja oliko niin, että oikean lopputuloksen nähnyt näki kaikissa asioissa oikein? Vai näkeekö kukin näkijä sattumalta jonkin asian oikein? Eli että joku näkee työssä oikein mutta rakkaudessa menee pieleen ja toisinpäin.
Itsellä on nyt tämä tilanne.
Onko muuta keinoa kuin antaa ajan näyttää?
Näkijät ennustavat vastakkaista lopputulosta?
28
582
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulle sano 3 eri näkijää samoin tai hyvin samansuuntaisesti. Neljäs oli se legendaarinen Sastamalan noitanainen, sanoi aivan päinvastoin kuin mitä ne muut.
Se mitä sanoi, toteutui ja päivälleen. Sanoi että kun vuosi vaihtuu on ratkaisu käsillä ja niin oli.
Eli täsmällisesti Uudenvuoden aattona asia tapahtui ja mukana oli todella myös se "kolmas osapuoli" joista nämä muut ei olleet maininneet mitään.- Anonyymi00002
Kiitos tästä. Minulle vuosi sitten kävi näin. Eli muut sanoi samaa, punatukkainen päinvastoin. Ja toteutui.,hän lupas mulle myös muuta tulevalle. Pitää varmaan luottaa, etyä toteutuu. En uskalla soittaa uudelleen.
- Anonyymi00012
Soitin kans tälle samalle, sastamalan noidalle <3. Niin ihana ihminen vaikka jämäkästi asiat sanoi. Voin sanoa että voin vuoden kestäneen stressin heittää romukoppaan ja otan toisen asenteen elämään. Suosittelen vahvasti niille jotka murehtii asioita, vaikka vastaus on suora ja ei välttis niin kiva, niin aina sieltä jotain hyvääkin nousee. Tuun soittmaan toistekin.
- Anonyymi00003
Itsellä tuli tunne, kun ennen soitin parille, että sanovat juuri mitä haluaisin kuulla. Tuo "punatukkainen" on poikkeus joukosta, sanoo kyllä juurikin vain sen mitä hänelle näytetään eikä jotain sepitelmiä.
Ei ne ole aina ollut kivoja asioita kuulla, mutta arvostan silti sitä, ettei koita mielistellä ja on kuitenkin tosi empaattinen.
Viimeksi kun sain hiukan huonoja uutisia eli paljasti mulle asian mikä osoittautui paikkansa pitäväksi, hän pahoitteli ja sanoi ettei ollut varmaan sitä mitä halusin kuulla, mutta että hän ei voi alkaa muokata asioita muuksi kuin miten ne hänelle nousee.
Ei kerro kuitenkaan mistään kuolemista eikä mitään sellaisia huonoja uutisia
Sanoi mulle kerran ettei kerro edes jos joku on tietämättään raskaan. Sanoi että syntymän ja kuoleman ilmoittaa korkein, se ei ole hänen asiansa niistä kertoa. Hieno näkijä. - Anonyymi00004
Minä kommentoin yhteen toiseen ketjuun aiemmin.
Laitan tähänkin.
Mulle lähes kaikki näkijät lupaili miestä, johon olin ihastunut mutta joka selvästi ei ollut sitoutumassa. Itse en onnen huumassa asiaa nähnyt. Ihmettelen, ettei joku näkijöistä ihan arkipäivän psykologialla päätellyt asiaa kun oma tuttavapiirikin epäili alusta lähtien.
Yksi näkijä, jolle pystyy lähettämään valokuvia ja taustoja ennen puhelua, sanoi heti 60 min puhelun aluksi ”tämä se ei ole!”. Ja tuon puhelun jälkeen miehestä ei koskaan kuulunut mitään. 5 kk kuluttua tapasin miehen, jonka hän kertoi tulevan. Ihan erityyppisen. Näin kävi.
Olin tietenkin ihan lyöty ja käänsin asian mielessäni niin, että tuo uusi näkijä ei näe mitään minulle. Aika kuitenkin osoitti todeksi vaikka teki kipeää kuulla. Hän ei mitenkään pahoitellut vaan muistutti, että ” sulle nousee avioliitto, aika pikaisella aikataululla”.
Nyt oon funtsinut, että miksi hemmetissä nuo muut ”näkijät” antoi mun elää valheessa?? Eikö nähneet? Vai raha?- Anonyymi00010
Varmaan ei vaan yksinkertaisesti nähneet! Miten olisi voineekkaan, jos eivät edes olleet mitään näkijöitä. Nykysinhän tuntuu että kuka vaan kaupan kassaneiti onkin yhtäkkiä joku näkijä tai tarottitulkki tai mitä niitä nyt on.
Kaiken maailman ryhmiä siellä Facebookissakin missä mainostavat sitten olevansa milloin mitäkin ja nostetaan yhtä korttia ja heitetään volttia.
Ihan kaikkee ei kannata uskoo. Kyllä ne on ihan yleisesti tiedossa ketkä on oikeita ja ne erottaa siitäkin etteivät ole missään palvelulinjoilla jutustelemassa tarinoitaan vaan tekee omalla nimellään ja numerollaan ja on pitkään toimineet.
Tää on itse asiassa hyvin tyypillinen tilanne, etenkin sillo ku on kriisi päällä ja hakee vastauksia useammalta näkijältä. Kun vastaukset menevät ristiin, se tuntuu turhauttavalta ja herättää helposti kysymyksen, “kuka oikeessti näki oikein”.
Totuudenmukainen vastaus on, että ennustaminen ei yleensä toimi niin, että joku näkisi koko tulevaisuuden täysin oikein ja toinen täysin väärin. Usein kyse on enemmänkin tulkinnoista, ajankohdasta ja siitä, mitä “potentiaalia” siinä hetkessä on näkyvissä. Eri näkijät voivat painottaa eri asioita ja yks näkee vahvemmin työelämään liittyviä teemoja, toinen ihmissuhteita. Ja joskus käy juuri niin kuin itse arvelet että joku osuu yhdessä asiassa oikeaan, mutta toisessa ei.
Lisäksi tilanteesi vaikuttaa paljon. Jos olet ollut kriisissä, elämä on todennäköisesti ollut liikkeessä. Silloin tulevaisuus ei ole “lukittu”, vaan vaihtoehtoja on useita. Pienetkin valinnat, oma jaksaminen tai muiden ihmisten päätökset voivat muuttaa suuntaa. Tästä syystä kaks eri näkijää voi nähdä kaks erilaista, mutta molemmat mahdollisia kehityskulkuja.
Se ajatus, että haluaisi hypätä tulevaisuuteen tarkistamaan kuka oli oikeassa on inhimillinen, mutta käytännössä hyödyllisempi kysymys on se että mikä näistä näkemyksistä auttaa minua tekemään parempia päätöksiä nyt? Vastuullinen tapa käyttää ennustamista ei ole odottaa passiivisesti lopputulosta, vaan käyttää sitä yhtenä työkaluna oman tilanteen jäsentämiseen.
Ajan kuluminen on kyllä yksi tapa saada vastaus, mutta ei ainoa. Voit myös itse tarkkailla, mikä suunta alkaa vahvistua arjessa, eli mitkä asiat etenevät luonnostaan, missä kohtaa tulee esteitä, mikä tuntuu realistiselta. Näin alat itse “nähdä” omaa tulevaisuuttasi ilman, että olet täysin riippuvainen ulkopuolisista tulkinnoista.
Jos haluat lukea lisää siitä miks ennustukset voi erota toisistaan ja mitä ne oikeastaa kuvaa,niin tämä artikkeli avaa asiaa hyvin:
[https://www.ennustaja24.fi/ennustusta/](https://www.ennustaja24.fi/ennustusta/)
Lyhyestisiis kyse ei yleensä ole siitä, että yksi näkijä on täysin oikeassa ja muut väärässä, vaan siitä, että he katsovat samaa tilannetta eri kulmista ja lopullinen suunta muotoutuu ajan ja valintojen myötä.- Anonyymi00005
Toi ei nyt ihan selitä kyllä sitä, että miten sitten joku kuitenkin näkee ne oikein? kuten nyt tuo yllämainittu <legendaarinen.
Pitkä kirjoitus mutta tuntuu vähän selittelyn maulta elikkäs koitetaan kovin selitellä miten ei muka nähdä oikein tai ennustukset eroaa.
Tota tarinaa en usko. Olen käynyt monilla jotka ei nähneet tai jotain on mukamas nähty ja sitten osa mennyt ihan metsikköön. Ja sitten kuitenkin joku näkee oikein ja aina. - Anonyymi00006
mut eikös ennustuksen tarkootus ole se että tietää asioiden kulun kokonaan??
mä kyllä tiiän 3 jotka tietää. Yksi on ajatustenlukija ja 2 on ennustajia. Ennustivat oikein ja ajatuksenlukija ties mun ja isäni ajatukset. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
mut eikös ennustuksen tarkootus ole se että tietää asioiden kulun kokonaan??
mä kyllä tiiän 3 jotka tietää. Yksi on ajatustenlukija ja 2 on ennustajia. Ennustivat oikein ja ajatuksenlukija ties mun ja isäni ajatukset.A me kyllä tiietään. Yhtä ja toista.
- Anonyymi00007
Naurattaa noi alkukommentit, kiitos Naomi itsesi ylistyksistä, kukapa se muu sinua kehuu kuin sinä itse🤣🤣
- Anonyymi00008
Tiedoksi sinulle Naomin jaanaaja että ei ole kyllä hänen aloituksensa. Ainakaan vielä en ole Naomiki muuttunut.
Sekö harmittaa ajatustenlukija-Aadaa kun Naomia tässäkin ketjussa kehutaan, taitaa lähes jokainen kommentti olla juuri häntä kehuva.
Aada kukaan ei tarvitse ajatustenlukujasi. Näillä palstoilla keskustellaan selvänäkijöistä eikä ajatustenlukijoista, jossain sirkuksessa voisivat olla kiinnostuneita palveluistasi, kyselepä sieltä jos ei eläke piisaa.
- Anonyymi00011
Tää menee nyt tuon ""noita😊naisen" ylistämiseksi, mutta ei voi mitään.
Mulla kävi takavuosina, olin ihastunu yhteen mieheen ja olin ihan varma että hän on se The One.
Muutama näkijä oli sanonu että menen kanssaan yhteen ja meillä on yhteinen tulevaisuus.
Menin sitten Naomille ja hehkutin miten rakastunut olen.
Hän alko tekeen katsantoo, vilkaisi minuu ensten hiukan järkyttyneen näkösenä, sitten suorastaan säälivällä katseella ja tokas että menossa on kyllä vuosisadan kusetus!
Sano että miehellä on perhe ja on naimisissa, sano näkee kultaisen sormuksen.
Väitin vastaan ja muistan kun sanoi että kultaseni, olet maksanut ajasta ja saat käyttää sen vänkäämiseen mutta että hän ei lähde siihen mukaan.
Aloin selvittää asiaa, muistin miehen maininneen erään kenet etäisesti tunsin. Häneltä sain sitten vahvistuksen siihen mitä Naomi oli sanonut. Ei ollut yhteistä tulevaisuutta miehen kanssa ja hyvä niin. - Anonyymi00013
"Onko muuta keinoa kuin antaa ajan näyttää?"
Paras keino on vielä mennä kolmanne luokse ja näin menettää vielä lisää rahaa turhuuteen.- Anonyymi00014
Turhuutta on ne jotka on turhii. Sellasiin palveluihi ei rahaa kandeskaa hassata.
Ei kai ne kaikki ole turhii kun itekkii täälä pyörit näitä lukemasa?
Sitä voi omaa järkee ja päättelykykyy käyttää ja miettii, että onko mieltä menne johonki palvelulinjoille pimputtelemaa, missä kuka vaan voi luuriin höpötellä. Tai mennä jollekin 5 euron kortinnostelijoille jossain Fasen ryhmisä jakeleen lantteja. Joku tyätön hankkii lisätiänistiä mukavia jutskate ja nauraa paskasesti hyväuskosii.
Kyllä noisa selvänäkö palveluitten tarjoojisa pätee ihan samat säännöt kun muuallaki: Laatu maksaa ja parhaat tiedetää. Jollekin päivän kaksi toimineelle en menisi rahojani kiikuttaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Turhuutta on ne jotka on turhii. Sellasiin palveluihi ei rahaa kandeskaa hassata.
Ei kai ne kaikki ole turhii kun itekkii täälä pyörit näitä lukemasa?
Sitä voi omaa järkee ja päättelykykyy käyttää ja miettii, että onko mieltä menne johonki palvelulinjoille pimputtelemaa, missä kuka vaan voi luuriin höpötellä. Tai mennä jollekin 5 euron kortinnostelijoille jossain Fasen ryhmisä jakeleen lantteja. Joku tyätön hankkii lisätiänistiä mukavia jutskate ja nauraa paskasesti hyväuskosii.
Kyllä noisa selvänäkö palveluitten tarjoojisa pätee ihan samat säännöt kun muuallaki: Laatu maksaa ja parhaat tiedetää. Jollekin päivän kaksi toimineelle en menisi rahojani kiikuttaan.Näetkö että JOS selvännäkeminen / tulevaisuuden ennustus olisi oikeasti mahdollista sillä olisi suuret vaikutukset muun muassa:
- sairauksien ehkäisyyn
- tieteelliseen työhön
? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näetkö että JOS selvännäkeminen / tulevaisuuden ennustus olisi oikeasti mahdollista sillä olisi suuret vaikutukset muun muassa:
- sairauksien ehkäisyyn
- tieteelliseen työhön
?Mistä päättelet että niin ei ole? Ainakin mulle on ennustaja sanonut monia asioita liittyen terveyteen, omaani ja yleisesti, ja on kertonut myös tulevaisuudessa tapahtuvia asioita, joihin tiede joutuu ihan varmaan reagoimaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä päättelet että niin ei ole? Ainakin mulle on ennustaja sanonut monia asioita liittyen terveyteen, omaani ja yleisesti, ja on kertonut myös tulevaisuudessa tapahtuvia asioita, joihin tiede joutuu ihan varmaan reagoimaan.
jotkut ihmiset vaan on niin kyynisiä ja jotkut kyynikot voi tietää näiden asioiden todenperän mutta eivät halua myöntää sitä. Kyynisyys on usein esteenä ihmisillä todelliseen valaistumiseen ja puhuun avoimesti esim henkimaailman asioista sun muista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
jotkut ihmiset vaan on niin kyynisiä ja jotkut kyynikot voi tietää näiden asioiden todenperän mutta eivät halua myöntää sitä. Kyynisyys on usein esteenä ihmisillä todelliseen valaistumiseen ja puhuun avoimesti esim henkimaailman asioista sun muista.
Tuo täälläkin mainittu näkijänainen, Naomi sen kerran hyvin kiteytti. Oli musta niin hyvin sanottu että muistan vieläkin ihan sanatarkkaan.
Sanoi mulle että `jos ajatellaan, että tämä tässä näkyvä on kaikki mitä on, se on vähän sama kuin että kala akvaariossa sanoisi toiselle kalalle, että tuolla ulkopuolella ei ole mitään. Kun todellisuudessa kaikki on juuri siellä ulkopuolella.` - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo täälläkin mainittu näkijänainen, Naomi sen kerran hyvin kiteytti. Oli musta niin hyvin sanottu että muistan vieläkin ihan sanatarkkaan.
Sanoi mulle että `jos ajatellaan, että tämä tässä näkyvä on kaikki mitä on, se on vähän sama kuin että kala akvaariossa sanoisi toiselle kalalle, että tuolla ulkopuolella ei ole mitään. Kun todellisuudessa kaikki on juuri siellä ulkopuolella.`juu juu. Hyvin kirjoitat. Samaa mieltä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä päättelet että niin ei ole? Ainakin mulle on ennustaja sanonut monia asioita liittyen terveyteen, omaani ja yleisesti, ja on kertonut myös tulevaisuudessa tapahtuvia asioita, joihin tiede joutuu ihan varmaan reagoimaan.
Päättelen sen siitä että sairaaloissa ei ole ennustajaosastoa jossa parannetaan potilaita ennustuksen voimalla.
Eikä myöskään yliopistoissa ole ennustustieteidentiedekuntaa jossa tutkitaan asiota ennustamisen avulla.
- Anonyymi00020
Minulle Sastamalan noita ei nähnyt. Soitin tai tapasin hänet 4 x kolmen vuoden aikana. Joka kerta näki että lyhyen ajan sisällä tapaan sielunkumppanin. Kuvasi aina miehen ulkonäön ja tapaamishetken. Näin ei kuitenkaan koskaan käynyt. Ei siten myöskään toteutunut hänen näkynsä avioliitosta ja että matkustelisimme yhdessä. Viimeisen kerran kun soitin, hän totesi ettei miehellä ole mahdollisuutta tulla elämääni kun itse estän. Koska miestä ei ole näkynyt, täytyy todeta, että sen asian hän sitten näki oikein.
- Anonyymi00025
Kyllä varmaan näki mutta estit sen omilla toimillasi. Tiedän, koska mulle kävi sama.
Näki miehen ja tulevan liiton, kauan ennen kuin se tapahtui.
Mulla oli kuitenkin tunteet kiinni vielä aiemmassa, ja Sastamalan noita näki senkin.
Sanoi, että mun pitää ensin selvitellä se aiempi.
Niin sitten tapahtui, vasta kun mun se aiempi meni toisen kanssa naimisiin ja tajusin vihdoin ettei meistä enää tule me.
Sitten se tapahtui, tosta puolen vuoden päästä mun elämään tuli mun nykyinen.
Naomi sanoi mulle että ihminen voi omin toimin olla onnensa esteenä. Että tulevaa voi sillain siirtää mutta lopputulema on se mikä nousee.
- Anonyymi00022
Näkiä näkee oma tiedostamattomat toiveesi ja haaveesi,pelkosi.niistä voi vetää johtopäätöksiä. Yksikään näkijä ei näe muuten lopullista elämänpolkuasi. Ei heille ole annettu sellaista valtaa. Toki sitä voi aina väärinkäyttää🤷♀️.
- Anonyymi00024
Näkijöille ei anneta valtaa paljastaa sielunsuunnitelmaasi, ellei se palvele kasvamistasi. Heillä on ainoastaan lupa auttaa oivaltamaan ja tarvittaessa vaikka harhauttaa. Ei pidä kysellä sellaista mikä on tuleva. Elä hetkessä.🤷♀️
- Anonyymi00026
Ei se mikään valtakapula olekaan, se on lahja. Näkemisen lahja. Harvoille ja valituille ja ne joille se on annettu, ne ei käytä sitä vallan välineenä, ne käyttää sitä ennaltakatsomiseen. Ota selvää asioista ennen kuin huutelet.
- Anonyymi00023
meedioidenj a selvänäköisyyden kautta demonit toimii ja tekee tuhojaa. Tässä hviä linkkejä. https://www.youtube.com/results?search_query=kun+valo+on+pimeyttä
- Anonyymi00027
Kuulijalla on vastuu elämästään.
Näkijä voi nähdä tulevia joita kuulija voi itse torpata valinnoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789