Suositelkaas erilaisia masturbaattoreita, millaisia kokemuksia ja mistä laitteista / välineistä? kiinnostaisi kuulla miten te käytätte, miten ne toimii ja miltä ne tuntuu. Suosituksia mitä hankkia?
Runkkausvälineitä
5
202
Vastaukset
Paras on ollut Fleshlight quickshot. Olen kokeillut erilaisia virallisia, mutta ei ne oikein meikäläisellä toimi. Uusin hankinta on eturauhaskiihotin eli pepputappi penisrenkaalla. Hyvän orkun antoi.
Läpinäkyvä tekopillu on hyvä. On kiva nähdä siinä samalla kun tyydyttää itseään, jokaisen liikkeen, pelkästään se jos mikä kiihottaa, ja se kun laukeaa. Avot.
- Anonyymi00001
Minulla on ollut käytössä monenmoisia välineitä itseni tyydyttämiseen.
Parhaaksi on noussut Temusta tilattu suihinottokone, joka maksoi vain 22 €.
Siinä on voimakas imutoiminto, terskaa hyväilevä värinä ja lisäksi kullin vartta hierova värinä. Eri rytmejä ja voimakkuutsia on monia.
Se on ainakin minulle tosi hyvä ja sen avulla olen saanut pitkiä ja voimakkaita orgasmeja!
Lisäksi se on helppo puhdistaa, koska sisus on irroitettava.
Sinne kun laittaa vaikka melko pehmeän kullin ja käynnistää inutoiminnon, se imaisee hetkessä kulllin kovaksi ja sitten voi valita vähitellen voimakkaampia värinöitä ja hivelyä.
Malko pian tunnen orgasmin lähestyvän ja sitten se tulee!
Tosi hyvä väline!- Anonyymi00002
Onko minkä kokoinen suuaukko koneessa? Yhteenkään tekopilluun ei ole terska mahtunut
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko minkä kokoinen suuaukko koneessa? Yhteenkään tekopilluun ei ole terska mahtunut
Sen kuoriosan suuaukon halkaisija on 55 mm. Se pehmeä sisus antaa hyvin periksi, niin uskoisin lähes viisisenttisen terskan mahtuvan! Itselläni sen verran ohuempi kulli, että hyvin mahtuu! Ja kun työnnän kullin sisään, se ei vielä siinä vaiheessa ole suurimmillaan. Kullin pois vetäminen orgasmin jälkeen on joskus vaikeampaa, kun terska on suurimmillaan ja laitteesseen, vaikka virta on katkaistu, jää vielä imu (alipaine) päälle! Ulos vetäessä kuuluu aika voimakas maiskahdus, kun terska tulee ulos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734195Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka433153- 362811
- 341998
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041666- 631585
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411360
- 691287
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256