Aikuisia vieläkään kun on kyse toisistamme?
Ollaanko yhtään
24
451
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihme lässytystä taas. Aloittajan on pakko olla nainen.
- Anonyymi00014
Samaa mieltä
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samaa mieltä
Valitettavasti ei välttämättä ole
- Anonyymi00002
Ei kyllä olla.
Mutta tunteet voi joskus tehdä niin et
Rakastuneista tulee ihan hassuja ja pohköjä
ihan vain sen tunteen vuoksi .
Aikuiset kohtaa kyllä toisensa tuolla ruutujen ulkopuolella kun rakastavat
He vain löytävät sen toisen lähelle tiensä .
En. Tiedä miks. Kirjoitan näin
Minä olen kuitenkin menettänyt
Rakkauteni.... 😥
Miks haaveilen vaikkei mitään toivoa enää oo
Naiselta - Anonyymi00003
Ei osata käyttäytyä normaalisti. Se taitaa johtua tunteiden määrästä.
- Anonyymi00004
Ollaan aikuisia, ehkä myös välillä vähän hassuja ja pöhkojä. Toivottavasti oikeassa paikassa aikuisia ja järkeviä. Aikuisten oikeesti.
- Anonyymi00005
Ollaan. Sehän sussa seksikästä onkin.
- Anonyymi00006
Miten se on seksikästä?
- Anonyymi00007
Pidätkö mua seksikkäänä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten se on seksikästä?
Se vaan on osaa sitä selittää. Leikit on jo leikitty ja niin edelleen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pidätkö mua seksikkäänä?
Saatan pitääkin. Ei sitä tiedä. Pitäis nähdä ensin miltä näytät ja miten käyttäydyt.
- Anonyymi00010
Tuosta oli joskus hänen kanssaan puhetta.
- Anonyymi00011
Mä olen kyllä ollut aikuinen mut sä se lapsi pelleilijä olet ollut
- Anonyymi00012
Aika aikuismaista maalittaa jotain joka ikiseen viestiin täällä.
- Anonyymi00013
Ihan Teinejä ollaan kumpikin 🤪🤭
- Anonyymi00015
niin kauan kun hän hengittää niin toivoa on että jotain ehkä joskus tapahtuisi:) oikeesti toivon tota mutta en liikaa :)
- Anonyymi00016
Ei taideta olla, sen viimeisin kohtaaminen osoitti.
- Anonyymi00020
Se ei mennyt kuin Strömsössä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten se mielestäsi meni?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei todellakaan. Miksi se niin meni? Käänsit pään pois ja sitten menin minäkin ihan lukkoon.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei todellakaan. Miksi se niin meni? Käänsit pään pois ja sitten menin minäkin ihan lukkoon.
Minä peilasin vain sinun käytöstäsi.
- Anonyymi00017
Kenenkään toisen Naisen edessä en ole koskaan jännittänyt ja ollut niin epävarma, kuin Sinun edessäsi Rakkaani...Se tunnetaso käy niin kovilla tasoilla ettei sitä voi millään mittareilla mitata... Helppo on ihmistä lähestyä jos häntä ei liian hyvin tunne, mutta liika kiintymys aiheuttaa epävarmuutta ja lukkoon pyrkimistä... You are the woman of my life and I will not give you up, my beautiful love. I want us to have a family that loves.
❤️👨👩👦🙏 Rakastan Sinua - Anonyymi00018
Hiljene ääh vttu mikä vaivaa
- Anonyymi00023
Ei vissiin olla. Enkä ole koskaan ollut kenestäkään yhtä mustasukkainen. On ollut kamalaa, kun olen saanut tietää, miten paljon niitä naisia on ollut samasta kaupungista. Olen yrittänyt vältellä, kun olen pelännyt, että mielenterveys menee kokonaan. Elää kuitenkin täytyy. Etkä kai itsellesi mitään mahda, että on pakko valloittaa ja olet ainakin joskus kärsinyt pahasta seksiaddiktiosta. Kyllä itsekin olen, mutta siitä on aikaa 🤭 Emme tunteneet silloin. En jaa kumppania ja siksi uskon, ettemme ole sopivia toisillemme.
Ja sitten kun olet kertonut niistä asioista, kuin jokapäiväisestä leivästä, on se tuntunut hirvittävän pahalta. Tuntunut siltä, että olisin joku poikakaverisi. Olen kuitenkin herkkä ja tunteva nainen. Tuskin koskaan olen tuntenut samalla tavalla ketään toista kohtaan. Ja siksi toivon, että älä lähesty, jos olen vaan "joku", niin kuin on kauan tuntunut. Toisaalta on tuntunut siltä, että meillä olisi aivan erityinen yhteys välillämme, mutta epäilen, että sekin voi olla pelkkää toiveajattelua puolestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833