Ajattele muutama

Anonyymi-ap

Vuosi taaksepäin, miten tilanne on muuttunut

37

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei pitäisi valittaa.

    • Anonyymi00002

      En ajattele sillä ...
      Se aiheuttaa vain roikkumista puolin ja toisin
      Jotakin toivon luomista mitä ei ole!

    • Anonyymi00003

      Tilanteet yleensä muuttuu pahempaan suuntaan.

    • Anonyymi00004

      Onha täällä hullumpaa kuin aiemmin. Kaikki kiva on poissa.

    • Anonyymi00005

      mukavanlaista elämää ilman ääliön läppiä

      • Anonyymi00025

        Good choice. Done it too


    • Anonyymi00006

      Olisin klikannut rastista

    • Anonyymi00007

      Radiohiljaisuus on laskeutunut ja äänensä painunut unholaan.

      • Anonyymi00012

        Kenen ääni?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kenen ääni?

        Miehen ääni.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Miehen ääni.

        Alkukirjain?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Alkukirjain?

        R niinkö riikinkukko? Sivusta hohhoijaa


      • Anonyymi00024

        Voi kumpa olisikin palstaäijä totta sinun ”äänen” kohdalla jotta tämä elämänkouluöyhötys vaikenisi samalla


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Alkukirjain?

        Neljäs kirjain sama kuin itselläni.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Neljäs kirjain sama kuin itselläni.

        N nainen


    • Anonyymi00008

      Se on itseaiheutettu tilanne. Miksi teittä sen ja nytkö on hyvä kun kukaan ei hymyile ja kaikki tyyliin pakenee toisiaan. Kaikki on apaattisia ja lannistuneita? Olen ajatellut että oletta te kyllä oikeastaan tyhmiä. Ajatelkaa miten raskasta se on teille kaikille sekä henkisesti eikä kyllä pitemmän päälle muutenkaan ole kovin terveellistä. Minä en itse ole muuttanut mitään.

    • Anonyymi00009

      Yhteiskunnan rakenteet on rapistuneet muutaman vuoden takaisesta.

    • Anonyymi00010

      Mennyt päin vttua ihan kaikki.
      Muutama vuosi sitten mulla oli elämässä kaikki hyvin,
      nyt ei ole enää mikään hyvin.
      Muutama vuosi sitten mulla oli kaikki mitä halusin,
      paitsi se oma rakas mies, nyt mulla ei ole enää mitään.
      Paitsi paska elämä.

    • Anonyymi00011

      mahdollisesti näin erään naisen kävelemässä ystävättärensä kanssa minua vastaan Samppiksen kohdilla, mutta kun en ollut varma, jatkoin etenemistä menosuuntaani...

    • Anonyymi00013

      Joka puolella wokea ja sotia

    • Anonyymi00014

      Monien mielestä voin niin paljon paremmin ja kuntoutumiseni on edistynyt. Itse olen eri mieltä.

    • Anonyymi00015

      Silloin tunsin vielä normaalia ahdistusta erittäin raskaasta tilanteesta. Nykyään olen jotenkin tunnemaailmaltani tyhjempi.

    • Anonyymi00016

      En ole saanut elämääni takaisin vieläkään.

      • Anonyymi00022

        Haistakaa paska koko valtiovalta ette osaa muuta kuin verottaa, niinpää


    • Anonyymi00017

      Mitä pitäisi ajatella?

      • Anonyymi00021

        Ei yhtähän mitähän tartte miettiä sinunkaan. Sivusta


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ei yhtähän mitähän tartte miettiä sinunkaan. Sivusta

        Vien tämän suomi 24,ihmisoikeus tuomio istuimeen,täällä saadaan kiusata yksittäisiä ihmisiä,jotka täällä kiusaa,kiusaavat myös tuolla ulkona! Muutenkin eristetään,estetään,varastetaan,toimijat tiedetään,ovat setalaisia,kaks transmiestä??


    • Anonyymi00020

      No enpä sanois- ihmisillä vaikuttaa ainakin osin olevan sanat tungettelevat ja suppeat pakkomielteet toisista yksilöistä millä pakenivat arkea erolitoten lock downin kieppeillä kun oli aikaa hästätä muiden asioissa, eli kuvitella omiaan. Kasetti ei vissiin vissiin kestänyt eristystä ilmsn jotain ”yhdistävää”. Nössöt. T naiselta

    • Anonyymi00026

      Ei kohdallani mitenkään.

    • Anonyymi00027

      Silloin olin täynnä optimismia ja järkähtämätöntä uskoa siihen, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Se, että emme päätyisi yhteen, ei ollut edes vaihtoehto; kun kaksi ihmistä välittää toisistaan, sillä mennään vaikka läpi harmaan kiven.

    • Anonyymi00028

      Kaikki ok. Joku olisi silloin voinut vastata. Elämä muuttuu.

    • Anonyymi00029

      Kiitollinen kaikesta. Kaikista ihmisistä joita olen elämäni aikana tavannut ja kohdannut. Joitakin asioita ja vääryyksiä vielä sulattelen, enkä hyväksy niitä, en itselleni enkä muille. Yritän silti antaa anteeksi vaikka välillä mietin, että odottakaahan kun karma on bitch. Mutta myrkytän sillä vain itseäni.
      Ensi elämä on sitten toisenlainen, mutta ensin käydään tämä stoori läpi, uteliaana ja toiveikkaana.

    • Anonyymi00032

      Hän ei halua olla tekemisissä vaikka rikkoi sydämeni.

      Mn tumma

      • Anonyymi00034

        Saunassa.


      • Anonyymi00037

        Jollekin Mn tummalle tiedoksi vaan, että hän tietää ja on hyvin pahoillaan asiasta ja haluaisi paikata sydämensä, miehen- jos tämä vielä antaisi siihen mahdollisuuden. Ja nainen on rikkonut pahasti myös oman sydämensä ja elämä on kyllä kostanut hänelle. Hänellä on ollut oma yksityinen Atonement jo vuodesta 1991 ja hän on sitä mieltä, että näin pitkään ei sovituksen olisi pitänyt kestää lapsuuden pahoista teoista. Menetin lapsuuden-nyt olen huomannut, että olen menenttänyt suuren osan aikuisikääni jo vuodesta 2005. That's really sad- I would have done more, much more. Minäkin olen sellainen alisuorittaja, niinkuin eräs perheeni jäsenistä, eräs H. Olen pahoillani myös hänen puolestaan. Hän on myös tärkeä. Haluan hänen tietävän tämän.


    • Anonyymi00033

      Taakse katsoessa sitä joskus järkyttyy kuinka harvinaisen pitkiä aikoja ihmisen pitää tsempata päästäkseen ns. päämääräänsä. Missä ja koska se on? Niinpä, who knows.

    • Anonyymi00036

      Teen kuolemaa Tn hakkerin takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe