Ajattele muutama

Anonyymi-ap

Vuosi taaksepäin, miten tilanne on muuttunut

37

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei pitäisi valittaa.

• Anonyymi00002

En ajattele sillä ...
      Se aiheuttaa vain roikkumista puolin ja toisin
      Jotakin toivon luomista mitä ei ole!

• Anonyymi00003

Tilanteet yleensä muuttuu pahempaan suuntaan.

• Anonyymi00004

Onha täällä hullumpaa kuin aiemmin. Kaikki kiva on poissa.

• Anonyymi00005

mukavanlaista elämää ilman ääliön läppiä

• Anonyymi00025

Good choice. Done it too

• Anonyymi00006

Olisin klikannut rastista

• Anonyymi00007

Radiohiljaisuus on laskeutunut ja äänensä painunut unholaan.

• Anonyymi00012

Kenen ääni?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kenen ääni?

Miehen ääni.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miehen ääni.

Alkukirjain?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Alkukirjain?

R niinkö riikinkukko? Sivusta hohhoijaa

• Anonyymi00024

Voi kumpa olisikin palstaäijä totta sinun ”äänen” kohdalla jotta tämä elämänkouluöyhötys vaikenisi samalla

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Alkukirjain?

Neljäs kirjain sama kuin itselläni.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Neljäs kirjain sama kuin itselläni.

N nainen

• Anonyymi00008

Se on itseaiheutettu tilanne. Miksi teittä sen ja nytkö on hyvä kun kukaan ei hymyile ja kaikki tyyliin pakenee toisiaan. Kaikki on apaattisia ja lannistuneita? Olen ajatellut että oletta te kyllä oikeastaan tyhmiä. Ajatelkaa miten raskasta se on teille kaikille sekä henkisesti eikä kyllä pitemmän päälle muutenkaan ole kovin terveellistä. Minä en itse ole muuttanut mitään.

• Anonyymi00009

Yhteiskunnan rakenteet on rapistuneet muutaman vuoden takaisesta.

• Anonyymi00010

Mennyt päin vttua ihan kaikki.
      Muutama vuosi sitten mulla oli elämässä kaikki hyvin,
      nyt ei ole enää mikään hyvin.
      Muutama vuosi sitten mulla oli kaikki mitä halusin,
      paitsi se oma rakas mies, nyt mulla ei ole enää mitään.
      Paitsi paska elämä.

• Anonyymi00011

mahdollisesti näin erään naisen kävelemässä ystävättärensä kanssa minua vastaan Samppiksen kohdilla, mutta kun en ollut varma, jatkoin etenemistä menosuuntaani...

• Anonyymi00013

Joka puolella wokea ja sotia

• Anonyymi00014

Monien mielestä voin niin paljon paremmin ja kuntoutumiseni on edistynyt. Itse olen eri mieltä.

• Anonyymi00015

Silloin tunsin vielä normaalia ahdistusta erittäin raskaasta tilanteesta. Nykyään olen jotenkin tunnemaailmaltani tyhjempi.

• Anonyymi00016

En ole saanut elämääni takaisin vieläkään.

• Anonyymi00022

Haistakaa paska koko valtiovalta ette osaa muuta kuin verottaa, niinpää

• Anonyymi00017

Mitä pitäisi ajatella?

• Anonyymi00021

Ei yhtähän mitähän tartte miettiä sinunkaan. Sivusta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei yhtähän mitähän tartte miettiä sinunkaan. Sivusta

Vien tämän suomi 24,ihmisoikeus tuomio istuimeen,täällä saadaan kiusata yksittäisiä ihmisiä,jotka täällä kiusaa,kiusaavat myös tuolla ulkona! Muutenkin eristetään,estetään,varastetaan,toimijat tiedetään,ovat setalaisia,kaks transmiestä??

• Anonyymi00020

No enpä sanois- ihmisillä vaikuttaa ainakin osin olevan sanat tungettelevat ja suppeat pakkomielteet toisista yksilöistä millä pakenivat arkea erolitoten lock downin kieppeillä kun oli aikaa hästätä muiden asioissa, eli kuvitella omiaan. Kasetti ei vissiin vissiin kestänyt eristystä ilmsn jotain ”yhdistävää”. Nössöt. T naiselta

• Anonyymi00026

Ei kohdallani mitenkään.

• Anonyymi00027

Silloin olin täynnä optimismia ja järkähtämätöntä uskoa siihen, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Se, että emme päätyisi yhteen, ei ollut edes vaihtoehto; kun kaksi ihmistä välittää toisistaan, sillä mennään vaikka läpi harmaan kiven.

• Anonyymi00028

Kaikki ok. Joku olisi silloin voinut vastata. Elämä muuttuu.

• Anonyymi00029

Kiitollinen kaikesta. Kaikista ihmisistä joita olen elämäni aikana tavannut ja kohdannut. Joitakin asioita ja vääryyksiä vielä sulattelen, enkä hyväksy niitä, en itselleni enkä muille. Yritän silti antaa anteeksi vaikka välillä mietin, että odottakaahan kun karma on bitch. Mutta myrkytän sillä vain itseäni.
      Ensi elämä on sitten toisenlainen, mutta ensin käydään tämä stoori läpi, uteliaana ja toiveikkaana.

• Anonyymi00032

Hän ei halua olla tekemisissä vaikka rikkoi sydämeni.

Mn tumma

• Anonyymi00034

Saunassa.

• Anonyymi00037

Jollekin Mn tummalle tiedoksi vaan, että hän tietää ja on hyvin pahoillaan asiasta ja haluaisi paikata sydämensä, miehen- jos tämä vielä antaisi siihen mahdollisuuden. Ja nainen on rikkonut pahasti myös oman sydämensä ja elämä on kyllä kostanut hänelle. Hänellä on ollut oma yksityinen Atonement jo vuodesta 1991 ja hän on sitä mieltä, että näin pitkään ei sovituksen olisi pitänyt kestää lapsuuden pahoista teoista. Menetin lapsuuden-nyt olen huomannut, että olen menenttänyt suuren osan aikuisikääni jo vuodesta 2005. That's really sad- I would have done more, much more. Minäkin olen sellainen alisuorittaja, niinkuin eräs perheeni jäsenistä, eräs H. Olen pahoillani myös hänen puolestaan. Hän on myös tärkeä. Haluan hänen tietävän tämän.

• Anonyymi00033

Taakse katsoessa sitä joskus järkyttyy kuinka harvinaisen pitkiä aikoja ihmisen pitää tsempata päästäkseen ns. päämääräänsä. Missä ja koska se on? Niinpä, who knows.

• Anonyymi00036

Teen kuolemaa Tn hakkerin takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      176
      2667
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2489
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2167
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      59
      2042
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1434
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      203
      1409
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      221
      1144
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1124
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      361
      1050
    Aihe