J & T
Olin aika rikki kaiken jälkeen.
Mitä oikein tapahtui?
25
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Milloin?
- Anonyymi00002
Kun ei ehtinyt tapahtumaan.
- Anonyymi00003
Sekosin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sekosin.
En minäkään osannut oikein käyttäytyä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En minäkään osannut oikein käyttäytyä.
Mitä sun olisi pitänyt tehdä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sun olisi pitänyt tehdä?
Tai oikeastaan en halunnut olla liian tungetteleva. En ole toisten elämään tunkeutuja, minut pitää pyytää hänen elämään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tai oikeastaan en halunnut olla liian tungetteleva. En ole toisten elämään tunkeutuja, minut pitää pyytää hänen elämään.
No eikö sua pyydetty?
- Anonyymi00012
Tapahtui sotku eli tapahtui.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tapahtui sotku eli tapahtui.
Mitä muuta tapahtui? Tiedätkö mitä minulla kävi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä muuta tapahtui? Tiedätkö mitä minulla kävi?
Mitä sinulla kävi? Et ole kertonut mitään.
- Anonyymi00005
Näin sut melko päivittäin. Ihan tarkoituksella tulin siihen paikkaan… ei pääkoppa kestänyt enää.
- Anonyymi00010
En tiennyt.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tiennyt.
Mitä et tiennyt? Kyllä sä tiesit että olin/ olen susta kiinnostunut.
- Anonyymi00007
toivon että kaikki ex kaverit ja exät seisoo tosiaankin omilla jaloillansa meikän jälkeen. kiitos ja kuitti.
-paholaine.- Anonyymi00014
Samaa toivon mä
- Anonyymi00015
- Anonyymi00017
Itseppähän taas jälleen kerran perseilit ja nyt viimeisen kerran enää ei soitella eikä nähdä se on ihan varma
- Anonyymi00018
Ota vähän rennommin pitkävihaisuus kuluttaa sua
- Anonyymi00019
Itseppähän sä kaiken j nainen pilasit ei sulla ollu mukavuuden halua
- Anonyymi00020
Tangoon tarvitaan kaksi. Kandee vilkasta omaan peiliin myös
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tangoon tarvitaan kaksi. Kandee vilkasta omaan peiliin myös
Jep.
Sen verran haasteellinen tanssi, että rytmitaju ja askelmerkit täytyy olla hallussa.
- Anonyymi00021
Tää resonoi, en tiedä kuuluisiko.. En jaksa ainakaan vihata, vaikka nekin tunteet on käyty läpi tässä välillä. Mitä se auttaa elämässä? Parempi antaa tunteen mennä ja jatkaa. Ottaa sen mitä vastaan tulee.
Tulin myös sinne päivittäin, sun takia. Mutta luin sua liian tarkasti, että ylireagoin. Olisi pitänyt puhua sun kanssa, niin ei olisi tarvinnut ylireagoida. Muistan aina sun katseen, kun kerran pelkojeni takia tunsin tunnetta…sun katse kertoi mulle, että se pelko on turhaa, ja katseesi rauhotti mua. Puhuit mulle silmilläsi. Ymmärsit mua. ”Näit mut.” En ikinä unohda sitä hetkeä.- Anonyymi00022
Oletko mies?
- Anonyymi00023
Millä tavalla ylireagoi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko mies?
Ei. En ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637