Mulla on fantasia, että taksikuski tai jossain muussa tilanteessa joku ulkomaalaistaustainen ottaisi minut puoliksi väkisin. Vastustelisin, mutta hyväilenmällä hän saisi minut nauttimaan ja että siihen tilanteeseen tulisi muutama muu hänen kaveri myös.
Ulkomaalaistaustainen ottaa puoleksi väkisin
20
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tee haaveestas totta ja matkusta helsingin taksilla
- Anonyymi00002
Jos PYLYKKÄ homolla kestää 😂
- Anonyymi00004
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Piilopuppeli tietää
Mitäs tiedät hähähää
- Anonyymi00003
Mä annoin wolttikuskille tipit luonnossa kun se toi mulle läjän pizzoja ja limpparia muutaman litran. Valitti että oli sen mielestä väljä toosa noin pyysi vielä kakkosta lisäksi tippinä. Loukkaannuin sen verran että lätkäisin 2 euron kolikon sen kouraan ja leikin tyhmää etten muka tajunnut mitä se sillä pyytämällään kakkosella tarkoitti.
T. Sipe Siiderivalas 48 v 159cm/131kg- Anonyymi00005
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00006
Hah hyvä oivallus. Hmmm.. pitääköhän alkaa Wolttaamaan...
- Anonyymi00017
Buaahaa etkö osaa edes sitä itse osaa tehdä. Mitäs olet hönö toivottavasti se työntää sähkömoponsa sun perseesees hähähää
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
Pyydä unilääkkeet ens yöksi, tämä palsta valvottaa sua siellä laitoksessa joka yö, pelle!
- Anonyymi00007
Ah kun vaikka 3 mustaa miestä puristelisi häpeämättömästi röyhkeesti peppua ja tissejä välittämättä estelyistäni. Niiden sormet myös hieroisivat törkeesti mun pillua enkä enää vois kun antautua niiden himoille. N30
- Anonyymi00010
😍 ihana, että muutkin haaveilee.
- Anonyymi00011
Kiitos kun nostat näillä lapsellisilla kommenteilla tämän ketjun näkyvyyttä.
- Anonyymi00012
Itähelsingistä noita yöntimoja löydät
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos kun nostat näillä lapsellisilla kommenteilla tämän ketjun näkyvyyttä.
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itähelsingistä noita yöntimoja löydät
No sinä ainakin olet ne löytänyt. Joko jätit navetoissa lehmät rauhaan ja siirryit yön timoihin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
No sinä ainakin olet ne löytänyt. Joko jätit navetoissa lehmät rauhaan ja siirryit yön timoihin.
Siihen tarvitaan vain silmät. Mutta sinä lehmiin sekaantuvana yöntimojen nussijana olet näköjään heti kontillasi
- Anonyymi00022
Vaan sinähän taas kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Kukas täällä olis itsestään tuollaista kertonut. Hyi hemmetti mikä porasas.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaan sinähän taas kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Kukas täällä olis itsestään tuollaista kertonut. Hyi hemmetti mikä porasas.
Niin voisitko kertoa missä kohtaa kerroin itestäni
- Anonyymi00013
Tositilanteessa voi olla melkoinen vitutus tilanteen jälkeen. Mutta sehän tiedetään, että naisella on voimaa. Ensin sanotaan ettei tarvitse lupaa, sitten kun on sopiva tilanne ja juttu ei tunnu hyvälle, niin miestä voidaan syyttää raiskauksesta.
- Anonyymi00021
Luulisi olevan aika helppoa toteuttaa, jos menisi ilta-yöaikaan kaupungille. Mutta tuohan on täysin fantasia, joka vain fantasiana oikeasti kiihottaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82972614Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682