Valmistelussa lähtökohtana on, että maksu olisi enintään 10 euroa vuorokaudelta. Hyvinvointialueet päättäisivät itse lopulta maksun suuruudesta. Jos vainajaa säilytetään esimerkiksi kaksi viikkoa, maksu voisi nousta 140 euroon.
Suomessa ei ole aiemmin ollut laissa säädettyä maksua vainajien säilytyksestä.
Tämä on suorastaan nerokasta veron kantoa pohjattomaan persukassaan. Vainajat tuskin lähtevät Manskulle mielenosoitukseen uuden säilytysmaksun vuoksi.
Persujen innovaatio: Vainajille uusi säilytysmaksu
17
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persupuolueen ahne käsi ulottuu jo kuolleidenkin taskuihin.
- Anonyymi00002
Siinä viimeisessä puvussa pitäisi olla taskut, jotta voi maksaa säilytysmaksun.
- Anonyymi00003
Riikan vappusatanen peritään vainajilta. Rahat menee hillotolppapersuiluun.
- Anonyymi00004
Voisiko vainajia mätkäyttää jollain lisäverolla? Viimeisiltä elinvuosilta voisi ehkä periä tuloveron lisäosaa, jolloin kansaneläkkeestä saataisiin nykäistyä kunnon siivu takaisin valtiolle.
Riikka vink vink.- Anonyymi00017
Ei kannata periä lisäveroa.
Monella on tarpeeksi maksamista sairauskuluissa.
Sitten jää perillisille vielä maksettavaa.
Edellyttää tietysti sitä, että vainajalla on säästössä rahaa.
- Anonyymi00005
siunaus sairaalassa ei maksa mitään 🙂
- Anonyymi00007
Siunauksesta voisi periä ekstrakorkean veron. Sen päälle että kylmiössä makoilustakin pitää täräyttää kunnon vero
- Anonyymi00006
Ministereille 30% palkanalennus
- Anonyymi00008
Kukas ne maksaa jos vainajalla ei ole omaisuutta mä jättäsin ainakin valtion kontolle miten on vainajan tai omaisten vika jos ei osata ruumiinavauksia tehdä riittävällä nopeudella tai edes ilmoittaa koska vainajan saa haudattavaksi ha kuinka on vainajan vika jos kirkoilla on ruuhkaa etteivät kerkeä hautaamaan ketä tällöin oitäisi laskuttaa viivästyksistä
- Anonyymi00009
Persroistot ovat kuolleidenkin lompakolla! Eikö v*ittu hävetä yhtään?
- Anonyymi00013
Kaikkien pitää osallistua (ps paitsi ei rikkaiden)
- Anonyymi00010
Haastavatko persut vainajan oikeuteen, jos lasku jää maksamatta?
- Anonyymi00011
Tottakai
- Anonyymi00012
Riikka on riistänyt jo elävät vähävaaraiset kuiviin. Nyt on kuolleiden vuoro.
- Anonyymi00014
Keneltä tuo maksu peritään?
- Anonyymi00015
Oletettavasti perikunnalta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletettavasti perikunnalta.
Tuohon pitää pyytää vainajalta ennen kuolemaa lupa. Minä en ainakaan maksa senttiäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 18895
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603