En pysty lopettamaan ollenkaan... 😂😂🤭 Joku ihme hepuli vaan tuli ja mistä sä sen tiesitkin 😍😁💋
Ei saa kulta naurattaa
22
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen pahoillani mutta syy on itsekäs. Sydän tuntuu lämpimältä kun kuulen naurusi. Se resonoi jollain syvällisellä tasolla, joten aiheuttaa addiktiota.
- Anonyymi00005
Mutta miten sä voit sen kuulla ku ei olla yhtä aikaa "linjoilla" ja mulla ei oo ees mikrofoni päällä 🤔😂
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta miten sä voit sen kuulla ku ei olla yhtä aikaa "linjoilla" ja mulla ei oo ees mikrofoni päällä 🤔😂
Tiedät sen itsekin. Ei se tunne ole illuusiota. <3
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedät sen itsekin. Ei se tunne ole illuusiota. <3
Ei ookaan, ei tietysti ❤️
- Anonyymi00002
Se tuli siitä yhdestä kirjoituksesta.
- Anonyymi00006
💓💓
- Anonyymi00009
Mistä sä sen nappasit ku ei siellä ees näkynyt semmosta 🤣🤣 siinä ei ollut kyllä päätä eikä häntää koko jutussa 😂🤭
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
💓💓
Osuu
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä sä sen nappasit ku ei siellä ees näkynyt semmosta 🤣🤣 siinä ei ollut kyllä päätä eikä häntää koko jutussa 😂🤭
Ohi. Ei sulle
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuli vaan mielikuva susta semmoisessa tilanteessa :)
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuli vaan mielikuva susta semmoisessa tilanteessa :)
Aijaa mikähän se oli, mulla meni vähän loppu juttu ohi ku alko naurattaa, kuuntelisko vielä uudemman kerran 🤭😘 Anteeksi jos nauroin vakavalle asialle en tiiä mikä muhun meni
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aijaa mikähän se oli, mulla meni vähän loppu juttu ohi ku alko naurattaa, kuuntelisko vielä uudemman kerran 🤭😘 Anteeksi jos nauroin vakavalle asialle en tiiä mikä muhun meni
Oon niin väsynytki et varmaan siksi alkoi tolkuttomasti naurattaa pikku juttu
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et ole oikea
- Anonyymi00004
Yksisarvisen ilkeä nauru.
- Anonyymi00008
😚😚☺️
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
😚😚☺️
Marilyn in my ass.
- Anonyymi00018
Kummalle se pentu on?
- Anonyymi00012
😂🤣
- Anonyymi00015
Tuu tänne kikattaan,ET USKALLA.HAH! ,HAH!
- Anonyymi00020
Ai minne tänne? 🤔
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ai minne tänne? 🤔
Ei sinulle.Se ihminen pelkää omia tekojaan paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702620- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182047Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."21702"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961313Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171078Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää811068Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3491002