haluisin niin et joku vanhempi mies panis ja kurittais mua kunnolla. haluaisin sanoo sitä isiks ja anella spermoja mun sisälle ja et sit hän laittais mulle siveysvyön että pysyn aina hänelle valmiina koska vaan isi saa koskea ja päättää onko tarpeeks armollinen että saan tulla vai pitääkö hän mut jatkuvasti kiimaisena ilman helpotusta <3 kuulostaa varmaan monille oudolta mut haluaisin niin vaan olla aivoton pikku seksilelu jonka ainut tarkotus on tulla siitetyksi
daddy kink
31
404
Vastaukset
aika kiimaisen kiehtova fantasia 😋
- Anonyymi00003
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Buaahaa sirkus friikki buaahaa. Mitäs olet hönö buaahaa
Anonyymi00009 kirjoitti:
Buaahaa sirkus friikki buaahaa. Mitäs olet hönö buaahaa
buaahaa eikö möllin pippeli seiso buaahaa
- Anonyymi00013UUSI
kullityttö kirjoitti:
No sinhän tuon mölli ittestäs tiedät. Mitäs olet mölli hähähää
- Anonyymi00014UUSI
kullityttö kirjoitti:
Buaahaa mölli buaahaa. Mitäs olet hähähää
- Anonyymi00032UUSI
Heti alko kyrpä seisoon.ihanan rivoa tollaiset isi/tytär fantasiat.mut kyllähän moni isi panee kiimaista tytärtään
- Anonyymi00001
Tuollainen lelu olis ihana😘🥰
- Anonyymi00033UUSI
Kuinka ihanaa olisi panna rajusti omaa pikkuista tyttöä.äiti neuvoisi tytärtä antamaan isille tiukkaa pyllyä
- Anonyymi00002
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi00011UUSI
Buaahaa spede buaahaa. Mitäs olet hähähä
- Anonyymi00004
kuulostaapa just siltä mitä itekki haluan
- Anonyymi00005
"haluaisin vaan olla aivoton seksilelu"
Uhh, narttu minun makuun. Todellakin saisit anella spermoja sisääsi, mutta en laskisi. Panisin sua kiusallaan suuhun ja perseeseen ja laittaisin lastit aina "väärään reikään" vain silloin tällöin laittaisin lastit pillun puolelle. Vetäisin ulos ja imettäisin senkin jälkeen minun kyrpää ja ruiskin vielä. Loput suuhun. Ellet tottele, annan sinulle vyötä, tiedät että kuri ja nuhde on onnellisen elämän salaisuus. Sun ainut tehtävä on pitää minut tyytyväisenä ja kulli panovalmiina, samoin kuin itsesi. Peset minun kyrvän, kun käyn kusella, sinä pidät kiinni ja rsvistat, jos olemme ulkona tai reissussa, ravistat ja imet sen lopuksi. Sinulla on aina perse ja pimpsa puhdas ja panovalmis, ja jos haluan sinulta persettä, minulla on liukkaria aina käsillä niin, että minun ei tarvi alkaa sitä etsimään tai voimistelemaan. Liukastat molemmat paikat ja revitär minulle ja nussin kassini tyhjäksi sinuun.
Sun tehtävä on olla minun täydellinen tyydytyksen välikappale ilman ehtoja. Kun tulen töistä, ja satut olemaan kotona, tervehdit minua imemällä kullia.
Kyllä, sinulle on käyttöä M52- Anonyymi00006
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Anonyymi00006 kirjoitti:
taidat olla aika puutteessa kun tuollaisia tänne kirjoittelet
- Anonyymi00008UUSI
Tuo aloittajahan on kundi 🤭
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Buaahaa ruikkiva spede buaahaa. Mitäs olet hähähää!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo aloittajahan on kundi 🤭
niin on , mutta sehän siitä tekeekin kiehtovan kiimaista 😋
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Buaahaa ruikkiva spede buaahaa. Mitäs olet hähähää!
Sää mää ja bää ruikkii buaahaa
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sää mää ja bää ruikkii buaahaa
Hähähää mitäs mäkijä ruikit. Buaahaa mitäs olet ruikkiva hönö buaahaa!
- Anonyymi00031UUSI
kullityttö kirjoitti:
niin on , mutta sehän siitä tekeekin kiehtovan kiimaista 😋
Niin.eikö näitten tekstien tarkoitus oo saaha kulli kovaksi ja runkata kunnolla❤️
- Anonyymi00026UUSI
Voi kun imisit isin kyrpää ja pyllistäist pienen perseen isin nusdittavaksi.isi työntys tiukkaan reikään hitaasti kun pyörität kiimaista persettä.tuntuu että laukeen heti kun kyrpä on sisällä.ihana tiukka perse isin tytöllä💋
- Anonyymi00027UUSI
Missä tällänen isin tyttö olis.
- Anonyymi00028UUSI
Aloittaja on kylläkin kundi.
- Anonyymi00029UUSI
Ihana nautinto kun tytär antaa isin panna tiukkaa persettä.se tunne kun saa ruiskuttaa mällit syvälle ja perse ihan lypsää kyrpää.aaaah
- Anonyymi00030UUSI
Tuun kohta kotiin.jos äiti ei ole kotona niin imen sua isi anna lasti mun pieneen peppuun.oon sun oma narttu isi❤️
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat389081Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."353569Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks283119Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202780Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve132335Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3351815- 951225
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131113- 931073
- 941013