daddy kink

Anonyymi-ap

haluisin niin et joku vanhempi mies panis ja kurittais mua kunnolla. haluaisin sanoo sitä isiks ja anella spermoja mun sisälle ja et sit hän laittais mulle siveysvyön että pysyn aina hänelle valmiina koska vaan isi saa koskea ja päättää onko tarpeeks armollinen että saan tulla vai pitääkö hän mut jatkuvasti kiimaisena ilman helpotusta <3 kuulostaa varmaan monille oudolta mut haluaisin niin vaan olla aivoton pikku seksilelu jonka ainut tarkotus on tulla siitetyksi

75

1644

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika kiimaisen kiehtova fantasia 😋

• Anonyymi00014

Buaahaa mölli buaahaa. Mitäs olet hähähää

• Anonyymi00032

Heti alko kyrpä seisoon.ihanan rivoa tollaiset isi/tytär fantasiat.mut kyllähän moni isi panee kiimaista tytärtään

• Anonyymi00001

Tuollainen lelu olis ihana😘🥰

• Anonyymi00033

Kuinka ihanaa olisi panna rajusti omaa pikkuista tyttöä.äiti neuvoisi tytärtä antamaan isille tiukkaa pyllyä

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kuinka ihanaa olisi panna rajusti omaa pikkuista tyttöä.äiti neuvoisi tytärtä antamaan isille tiukkaa pyllyä

Niin olis

• Anonyymi00004

kuulostaapa just siltä mitä itekki haluan

• Anonyymi00034

Kyllä tuollainen pikkuinen kiimapillu on monen isin märkäuni vaikkei moni myönnä.näin eronneena on ihanaa kun tytär tulee joskus viikonloppuisin isin luo kyläileen.pienessä nousuhumalassa tytär on ihanan estoton.peppupanosta varsinkin nauttii.mahtava tunne laueta syvälle tyttären tiukkaan peppuun❤️

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllä tuollainen pikkuinen kiimapillu on monen isin märkäuni vaikkei moni myönnä.näin eronneena on ihanaa kun tytär tulee joskus viikonloppuisin isin luo kyläileen.pienessä nousuhumalassa tytär on ihanan estoton.peppupanosta varsinkin nauttii.mahtava tunne laueta syvälle tyttären tiukkaan peppuun❤️

Olisi kiihottavaa katsella.
        Sellaista kiimapillua olis kyllä ihana nussia kimpassakin 😉😏

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Isi ja mun isoveli voisitte yhessä panna tämmöstä kiimapakkausta❤️❤️

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ihanaa näillä erään uskonedustajilla.heillä on ihan normaalia kun isi nussii omaa pientä tytärtä.yleensä useampi tytär samassa perheessä saa isin kyrpää

• Anonyymi00044

Varmasti nauttis 🥰
        Ja itse myös nautittais.🥵

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Varmasti nauttis 🥰
        Ja itse myös nautittais.🥵

Pakko runkata.ajatus tytär imemässä isän kyrpää ja toinen kyrpä tiukassa pepussa.ihanan rivoa💋

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Pakko runkata.ajatus tytär imemässä isän kyrpää ja toinen kyrpä tiukassa pepussa.ihanan rivoa💋

Voisin tulla mukaan kimppaan.ois tyttö ihan täynnä....

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Voisin tulla mukaan kimppaan.ois tyttö ihan täynnä....

Kyllä tytär antaa meidän panna kumpaani tiukkaan reikään yhdessä

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kyllä tytär antaa meidän panna kumpaani tiukkaan reikään yhdessä

Voitas joskus vaihtaa tyttäriä.tottusivat muuhunki kuin oman isän kulliin

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Voitas joskus vaihtaa tyttäriä.tottusivat muuhunki kuin oman isän kulliin

Tai kolmestaan nussia molempia ja tytöt vois leikkiä myös keskenäänkin 🥵
        Huudatettais kiimapilluja oikein kunnolla.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tosi kiimainen ajatus.tytöt sais kunnolla isin kyrpää.pelkkä ajatus sai kullin kovsksi.oispa tytär kylässä ninn sais kiimapeppu kyrpää kunnolla

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Tosi kiimainen ajatus.tytöt sais kunnolla isin kyrpää.pelkkä ajatus sai kullin kovsksi.oispa tytär kylässä ninn sais kiimapeppu kyrpää kunnolla

Onks sunkin tyttö 3v? 😛

• Anonyymi00057
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ihanaa näillä erään uskonedustajilla.heillä on ihan normaalia kun isi nussii omaa pientä tytärtä.yleensä useampi tytär samassa perheessä saa isin kyrpää

Olisi kiva tietää enemmän asiasta.ihanaa jos isin ei tarvi tyytyä yhyeen kiimapilluun❤️

• Anonyymi00059
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Isi ja mun isoveli voisitte yhessä panna tämmöstä kiimapakkausta❤️❤️

Olisi ihana panna pikkusiskoa.sisko imisi isän kyrpää samalla

• Anonyymi00070
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Aika mahtavan rivoa kun tytön joka reikä nauttis kovasta kullista.kyllä isitkin nauttis kiimaisesta tytöstä

• Anonyymi00072
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Heillä, isällä on etuoikeus esikoistyttäreen

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Heillä, isällä on etuoikeus esikoistyttäreen

Mahtavaa kun saa nauttia nuoresta lihasta

• Anonyymi00005

"haluaisin vaan olla aivoton seksilelu"

Uhh, narttu minun makuun. Todellakin saisit anella spermoja sisääsi, mutta en laskisi. Panisin sua kiusallaan suuhun ja perseeseen ja laittaisin lastit aina "väärään reikään" vain silloin tällöin laittaisin lastit pillun puolelle. Vetäisin ulos ja imettäisin senkin jälkeen minun kyrpää ja ruiskin vielä. Loput suuhun. Ellet tottele, annan sinulle vyötä, tiedät että kuri ja nuhde on onnellisen elämän salaisuus. Sun ainut tehtävä on pitää minut tyytyväisenä ja kulli panovalmiina, samoin kuin itsesi. Peset minun kyrvän, kun käyn kusella, sinä pidät kiinni ja rsvistat, jos olemme ulkona tai reissussa, ravistat ja imet sen lopuksi. Sinulla on aina perse ja pimpsa puhdas ja panovalmis, ja jos haluan sinulta persettä, minulla on liukkaria aina käsillä niin, että minun ei tarvi alkaa sitä etsimään tai voimistelemaan. Liukastat molemmat paikat ja revitär minulle ja nussin kassini tyhjäksi sinuun.

Sun tehtävä on olla minun täydellinen tyydytyksen välikappale ilman ehtoja. Kun tulen töistä, ja satut olemaan kotona, tervehdit minua imemällä kullia.

Kyllä, sinulle on käyttöä M52

• taidat olla aika puutteessa kun tuollaisia tänne kirjoittelet

• Anonyymi00008

Tuo aloittajahan on kundi 🤭

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo aloittajahan on kundi 🤭

niin on , mutta sehän siitä tekeekin kiehtovan kiimaista 😋

• Anonyymi00020

Sää mää ja bää ruikkii buaahaa

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sää mää ja bää ruikkii buaahaa

Hähähää mitäs mäkijä ruikit. Buaahaa mitäs olet ruikkiva hönö buaahaa!

• Anonyymi00031
        kullityttö kirjoitti:

niin on , mutta sehän siitä tekeekin kiehtovan kiimaista 😋

Niin.eikö näitten tekstien tarkoitus oo saaha kulli kovaksi ja runkata kunnolla❤️

• Anonyymi00026

Voi kun imisit isin kyrpää ja pyllistäist pienen perseen isin nusdittavaksi.isi työntys tiukkaan reikään hitaasti kun pyörität kiimaista persettä.tuntuu että laukeen heti kun kyrpä on sisällä.ihana tiukka perse isin tytöllä💋

• Anonyymi00027

Missä tällänen isin tyttö olis.

• Anonyymi00028

Aloittaja on kylläkin kundi.

• Anonyymi00029

Ihana nautinto kun tytär antaa isin panna tiukkaa persettä.se tunne kun saa ruiskuttaa mällit syvälle ja perse ihan lypsää kyrpää.aaaah

• tuohon tarkennus " missäs on tälläinen isin tyttöilijä " 😅

• Anonyymi00030

Tuun kohta kotiin.jos äiti ei ole kotona niin imen sua isi anna lasti mun pieneen peppuun.oon sun oma narttu isi❤️

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Aloittaja on kylläkin kundi.

Ai sun kundi kaveris varmaan sitten.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ai sun kundi kaveris varmaan sitten.

Eiku sun broidi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Eiku sun broidi.

Sori mulla ei ole broidia. Ei sitä tarvii heti loukkaantua itehän paljastit poikaystäväksesi. Mistä muuten sen tietäsit olevan kundi.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sori mulla ei ole broidia. Ei sitä tarvii heti loukkaantua itehän paljastit poikaystäväksesi. Mistä muuten sen tietäsit olevan kundi.

Luulit siis aloittajaa naiseksi? 🤭

• Tässä isokyrpäinen 61v isukki

• Anonyymi00045

Jari is back!

21/6 kiitos, milloin paitoja tulee torimyyntiin?

• Anonyymi00046

Maistuisi. M52

• Anonyymi00060

Haluaisko isukki panna kiimisen tytön pientä tiukkaa peppua💋

• Anonyymi00060 kirjoitti:

Haluaisko isukki panna kiimisen tytön pientä tiukkaa peppua💋

Kyllä i.. haluaa todellakin 💋💋💋

• Anonyymi00061
        jarip1964 kirjoitti:

Kyllä i.. haluaa todellakin 💋💋💋

Isin tyttö voisi tulla istumaan syliin💋💋💋

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Onhan isin kyrpä kovana💋💋💋

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Tuu syliin...i.. ohjaa kyrvän reiälle...kyrpä on peppureikää vasten💋💋💋

• Anonyymi00063
        jarip1964 kirjoitti:

Tuu syliin...i.. ohjaa kyrvän reiälle...kyrpä on peppureikää vasten💋💋💋

Pyöritän pientä peppua i... kyrvän päällä.iso terska uppoaa hitaasti tytön kiimaiseen peppuun.oon ihan täynnä isin kyrpää💋💋💋

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Pyöritän pientä peppua i... kyrvän päällä.iso terska uppoaa hitaasti tytön kiimaiseen peppuun.oon ihan täynnä isin kyrpää💋💋💋

Uuuuuuuuuuh kun teet hyvää i... kyrvälle...käsi tytön reisien välissä ja hieron pillua ja klitorista samalla 💋💋💋

• Anonyymi00064
        jarip1964 kirjoitti:

Uuuuuuuuuuh kun teet hyvää i... kyrvälle...käsi tytön reisien välissä ja hieron pillua ja klitorista samalla 💋💋💋

Ihanaa i.. olisi aika rivoa jos joku tulisi kotiin ja yllättäisi meidät❤️tyttö ituu orgasmista vapisten isin sylissä iso kyrpä syvällä pepussa❤️❤️❤️

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Ihanaa i.. olisi aika rivoa jos joku tulisi kotiin ja yllättäisi meidät❤️tyttö ituu orgasmista vapisten isin sylissä iso kyrpä syvällä pepussa❤️❤️❤️

Äiti taitas olla ihmeissään...tyttö ottaa i... Isoa kyrpää pyllyyn...💋💋💋

• Anonyymi00065
        jarip1964 kirjoitti:

Äiti taitas olla ihmeissään...tyttö ottaa i... Isoa kyrpää pyllyyn...💋💋💋

Oi kuinka rivoa❤️❤️❤️

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Oi kuinka rivoa❤️❤️❤️

Haluiskohan Äiti myös kyrpää? I.. panee Tyttöä ja Äitiä vuorotellen 💋💋💋

• Anonyymi00066
        jarip1964 kirjoitti:

Haluiskohan Äiti myös kyrpää? I.. panee Tyttöä ja Äitiä vuorotellen 💋💋💋

Äiti voisi imeä poikansa kullin kovaksi💋

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Äiti voisi imeä poikansa kullin kovaksi💋

Äiti näkisi kuinka kiimaiseksi isi on tytön opettanu kun isoveli painaisi kyrpää tiukkaan peppuun ja samalla imisin isin kyrpää❤️❤️❤️

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Äiti näkisi kuinka kiimaiseksi isi on tytön opettanu kun isoveli painaisi kyrpää tiukkaan peppuun ja samalla imisin isin kyrpää❤️❤️❤️

Aah kuinka ison lastin isi laukesi nartun suuhun sanalla kun isoveli tulee syvälle siskonsa peppuun❤️❤️❤️

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Aah kuinka ison lastin isi laukesi nartun suuhun sanalla kun isoveli tulee syvälle siskonsa peppuun❤️❤️❤️

Kiimainen pikkupeppu haluaisi isin isoa kyrpää ❤️❤️❤️

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kiimainen pikkupeppu haluaisi isin isoa kyrpää ❤️❤️❤️

Peppu ois valmiiksi rasvattu.anna is kyrpää❤️❤️❤️

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Peppu ois valmiiksi rasvattu.anna is kyrpää❤️❤️❤️

♥️♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi00047

Ottaako Jari miestä?

• Anonyymi00048

Mitä muutakaan?

• Anonyymi00074

Moi. Mä olen 19v likka, myös noilla fetisseillä varustettu. Ensimmäinen mun ikäinen kundikaveri veti mua turpaan kun pikku hönössä kerroin hänelle tarpeeni, olin idiootti ja kertoi sen myös kavereilleen. Seuraavakaan tuttavuus ei hyväksynyt ajatusta. Nyt olen pysytellyt vanhemmissa miehissä, yli 60v ymmärtää ja tykkää, pitää hyvänä ja jopa auttaa taloudellisesti, tapaamme noin 2 kertaa kukaudessa yleensä viikonlopun. Ei omista mua eikä ole hankala muutenkaan tykkää mun tarpeista jotka on isukki tyyppiä ja on ominu roolinsa täysin.

• Anonyymi00075

OLEN VANHEMPI KYLLÄ OLIS IHANA KURITAA JA SIEMETÄÄ

• Anonyymi00077

Keskustelukin aiheesta ois tervetullutta, olen se 19 likka

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Keskustelukin aiheesta ois tervetullutta, olen se 19 likka

Missä haluat keskustella?
        Mies +50v

• Anonyymi00076

Olisko pohjois-savon seudulla joku nuorempi nainen kiinnostunut vanhemmasta miehestä?
      M 58v

• Kiihottava fantasia. Itse tykkäisin myös jos tyttö olisi kovin kokematon seksissä, joten isin pitäisi opettaa myös anatomiaa. Äitikin voisi olla mukana siltä varalta että isillä on puutteita tiedoissaan. Käytännön taitojakin voisi opetella, kuten puskapissalla käyminen kastelematta kaikkea.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      106
      2679
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      111
      1978
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1586
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1294
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1129
    6. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1042
    7. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1034
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1022
    9. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      95
      1008
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      369
      896
    Aihe