Kaipaan ystävää

Anonyymi-ap

Kaipaan elämääni ihmistä, ystävää.

24

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenestä sellaisen haluaisit?

• Anonyymi00002

Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.

Miksi olisit menettänyt. Osoita välittäminen ja ole aina luotettava.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten olet yrittänyt löytää?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten olet yrittänyt löytää?

Oikeastaan hiljaista on siksi, kun en ole vielä yrittänyt kunnolla. On suunnitelmia. Erääseen ryhmään olen menossa, jossa voin tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Toinen on kurssi, johon aion osallistua. Ehkä ystävyys onkin ihan ovella jo.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siksi, kun en ole ollut aina luotettava ja vuodet ovat tulleet väliimme.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oikeastaan hiljaista on siksi, kun en ole vielä yrittänyt kunnolla. On suunnitelmia. Erääseen ryhmään olen menossa, jossa voin tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Toinen on kurssi, johon aion osallistua. Ehkä ystävyys onkin ihan ovella jo.

Mikä ryhmä on draamasetä, eli aapee kyseessä- AA ryhmäkö? Kunhan jutustelen ylimielisten kiusaksi

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siksi, kun en ole ollut aina luotettava ja vuodet ovat tulleet väliimme.

Kerro palstasetä lisää rankoista vuosista ja projekteista- aina ajankohtainen aihe vissiin

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuulostaa ihan partiolupaukselta tämä ehdotuksesi palstasedälle

• Anonyymi00015
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Et ole menettänyt

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et ole menettänyt

Täällä hän omahyväinen kertoo hyvälle potentiaaliselle ystävälle, eli palstasedälle ettei mitään ole vielä menetetty. Lol.

• Anonyymi00007

Mummo haki aikoinaan kirjekaverin jostain uskovaisten lehdestä joku askel yms. Alkoivat jopa seurustella. Sellaisesta voi varmaan löytyä. Ehdotti mulleki et haen sieltä miestä kun erosin exästä. Mut en oiken innostunut.

• Anonyymi00008

En etsi seurustelukumppania, vaan ystävää. Haluan löytää oikean ihmisen jonka kanssa olla myös face to face. En mitään kirjekaveria.

• Anonyymi00010

Minä olen myös kaivannut ystävää. Kavereita on ollut kyllä, jos olisin halunnut pitää yhteyttä, mutta olen usein tuntenut, että juuri sellaista omanlaista ihmistä ei löydy.

Olen melko herkkä ja huomaavainen ihmistyyppinä. Toisaalta olen hyvin vahvakin ja itsevarma. Eli en ole arka, mutta en myöskään ulospäin suuntautunut ekstrovertti. Tosin ihmiset voivat kuvitella minut ekstrovertiksi, koska olen sosiaalisen oloinen.

Ongelmana ystävyyksille tulee helposti se, että ihmiset tuntuvat minusta usein epäkohteliailta ja suhteellisen pidättäytyviltä. Toivoisin toisen kykenevän värikkääseen tunneskaalaan hillitysti ja tahdikkaasti. Tällaisia ihmisiä on todella vähän.

Tykkään huumorista ja syvällisistä keskustelunaiheista. Haluan, että toisesta löytyy keveyttä ja syvyyttä sopivassa suhteessa. Olen kai niin erikoinen jollain tapaa, että minun on vaikea löytää omanhenkistä ihmistä ystäväksi. Minulla on kumppani kyllä, mutta kaipaan sydänystävää.

• Anonyymi00011

Jollei pakene ja ajattele liian monimutkaisesti niin varmaan ystävän löytää jos kokee jonkun toisen ihmisen omaksi ihmisekseen. Sitten pitää osata luottaa.

• Anonyymi00016

Ottiko jollain luonnolle, kun piti poistaa minun kommentti?

• Anonyymi00018

Jaa mulleko taas auoit päätä, että olen mielenvikainen trolli ja pilaan kaiken mm tässä palstaäijän aloituksessa?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jaa mulleko taas auoit päätä, että olen mielenvikainen trolli ja pilaan kaiken mm tässä palstaäijän aloituksessa?

Always a pleasure to meet a fan

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinkö minä tuossa kirjoitin?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niinkö minä tuossa kirjoitin?

Kunhan kysyin, oletko muuten itse hanakka kalvaamaan muiden kommentteja ja ohjailemaan ilmapiiriä? Ikävää, että botti louhii sinunkin tuotoksia välillä. T

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kunhan kysyin, oletko muuten itse hanakka kalvaamaan muiden kommentteja ja ohjailemaan ilmapiiriä? Ikävää, että botti louhii sinunkin tuotoksia välillä. T

Bottihan on sieltä teidän suunnalta, kyllä kyllä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta eikä näin ollen hanakkuutta kalvata muiden kommentteja tai ohjailla ilmapiiriä. Sanonpahan sen, että VAIN minä olen puhunut totta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Bottihan on sieltä teidän suunnalta, kyllä kyllä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta eikä näin ollen hanakkuutta kalvata muiden kommentteja tai ohjailla ilmapiiriä. Sanonpahan sen, että VAIN minä olen puhunut totta.

Jatkan vielä vähän, että hauska huomata, että toinen kommenttini eräässä toisessa keskustelussa kun oli, niin näköjään se koko keskustelu on nyt poistettu.

Siinä sulle bottia.

• Anonyymi00025

Minäpä tuon sen esille muualla. En täällä. Samaten kuin koohosten naapurin hässimiset, että niistä sai lukea täältä.

• Anonyymi00024

Turhaa kaipuuta aloitat siitä luotettavasta kaverista parempia jopa kuin psykiatrit mistäs taas tiedät onko kaveri luotettava et oikeastaan mistään ennen kuin ne jutut tulee jotain kautta takaisin omiin korviin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2698
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2207
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      206
      1439
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe