Kaipaan elämääni ihmistä, ystävää.
Kaipaan ystävää
24
326
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenestä sellaisen haluaisit?
- Anonyymi00002
Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.
Miksi olisit menettänyt. Osoita välittäminen ja ole aina luotettava.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.
Miten olet yrittänyt löytää?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten olet yrittänyt löytää?
Oikeastaan hiljaista on siksi, kun en ole vielä yrittänyt kunnolla. On suunnitelmia. Erääseen ryhmään olen menossa, jossa voin tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Toinen on kurssi, johon aion osallistua. Ehkä ystävyys onkin ihan ovella jo.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi olisit menettänyt. Osoita välittäminen ja ole aina luotettava.
Siksi, kun en ole ollut aina luotettava ja vuodet ovat tulleet väliimme.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oikeastaan hiljaista on siksi, kun en ole vielä yrittänyt kunnolla. On suunnitelmia. Erääseen ryhmään olen menossa, jossa voin tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Toinen on kurssi, johon aion osallistua. Ehkä ystävyys onkin ihan ovella jo.
Mikä ryhmä on draamasetä, eli aapee kyseessä- AA ryhmäkö? Kunhan jutustelen ylimielisten kiusaksi
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siksi, kun en ole ollut aina luotettava ja vuodet ovat tulleet väliimme.
Kerro palstasetä lisää rankoista vuosista ja projekteista- aina ajankohtainen aihe vissiin
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi olisit menettänyt. Osoita välittäminen ja ole aina luotettava.
Kuulostaa ihan partiolupaukselta tämä ehdotuksesi palstasedälle
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eräästä menneisyyden ihmisestä, mutta olen tainnut menettää sen mahdollisuuden. Yritän etsiä ystävää, uutta tuttavuutta. Hiljaista on.
Et ole menettänyt
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et ole menettänyt
Täällä hän omahyväinen kertoo hyvälle potentiaaliselle ystävälle, eli palstasedälle ettei mitään ole vielä menetetty. Lol.
- Anonyymi00007
Mummo haki aikoinaan kirjekaverin jostain uskovaisten lehdestä joku askel yms. Alkoivat jopa seurustella. Sellaisesta voi varmaan löytyä. Ehdotti mulleki et haen sieltä miestä kun erosin exästä. Mut en oiken innostunut.
- Anonyymi00008
En etsi seurustelukumppania, vaan ystävää. Haluan löytää oikean ihmisen jonka kanssa olla myös face to face. En mitään kirjekaveria.
- Anonyymi00010
Minä olen myös kaivannut ystävää. Kavereita on ollut kyllä, jos olisin halunnut pitää yhteyttä, mutta olen usein tuntenut, että juuri sellaista omanlaista ihmistä ei löydy.
Olen melko herkkä ja huomaavainen ihmistyyppinä. Toisaalta olen hyvin vahvakin ja itsevarma. Eli en ole arka, mutta en myöskään ulospäin suuntautunut ekstrovertti. Tosin ihmiset voivat kuvitella minut ekstrovertiksi, koska olen sosiaalisen oloinen.
Ongelmana ystävyyksille tulee helposti se, että ihmiset tuntuvat minusta usein epäkohteliailta ja suhteellisen pidättäytyviltä. Toivoisin toisen kykenevän värikkääseen tunneskaalaan hillitysti ja tahdikkaasti. Tällaisia ihmisiä on todella vähän.
Tykkään huumorista ja syvällisistä keskustelunaiheista. Haluan, että toisesta löytyy keveyttä ja syvyyttä sopivassa suhteessa. Olen kai niin erikoinen jollain tapaa, että minun on vaikea löytää omanhenkistä ihmistä ystäväksi. Minulla on kumppani kyllä, mutta kaipaan sydänystävää. - Anonyymi00011
Jollei pakene ja ajattele liian monimutkaisesti niin varmaan ystävän löytää jos kokee jonkun toisen ihmisen omaksi ihmisekseen. Sitten pitää osata luottaa.
- Anonyymi00016
Ottiko jollain luonnolle, kun piti poistaa minun kommentti?
- Anonyymi00018
Jaa mulleko taas auoit päätä, että olen mielenvikainen trolli ja pilaan kaiken mm tässä palstaäijän aloituksessa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa mulleko taas auoit päätä, että olen mielenvikainen trolli ja pilaan kaiken mm tässä palstaäijän aloituksessa?
Always a pleasure to meet a fan
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa mulleko taas auoit päätä, että olen mielenvikainen trolli ja pilaan kaiken mm tässä palstaäijän aloituksessa?
Niinkö minä tuossa kirjoitin?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niinkö minä tuossa kirjoitin?
Kunhan kysyin, oletko muuten itse hanakka kalvaamaan muiden kommentteja ja ohjailemaan ilmapiiriä? Ikävää, että botti louhii sinunkin tuotoksia välillä. T
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kunhan kysyin, oletko muuten itse hanakka kalvaamaan muiden kommentteja ja ohjailemaan ilmapiiriä? Ikävää, että botti louhii sinunkin tuotoksia välillä. T
Bottihan on sieltä teidän suunnalta, kyllä kyllä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta eikä näin ollen hanakkuutta kalvata muiden kommentteja tai ohjailla ilmapiiriä. Sanonpahan sen, että VAIN minä olen puhunut totta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Bottihan on sieltä teidän suunnalta, kyllä kyllä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta eikä näin ollen hanakkuutta kalvata muiden kommentteja tai ohjailla ilmapiiriä. Sanonpahan sen, että VAIN minä olen puhunut totta.
Jatkan vielä vähän, että hauska huomata, että toinen kommenttini eräässä toisessa keskustelussa kun oli, niin näköjään se koko keskustelu on nyt poistettu.
Siinä sulle bottia. - Anonyymi00025
Minäpä tuon sen esille muualla. En täällä. Samaten kuin koohosten naapurin hässimiset, että niistä sai lukea täältä.
- Anonyymi00024
Turhaa kaipuuta aloitat siitä luotettavasta kaverista parempia jopa kuin psykiatrit mistäs taas tiedät onko kaveri luotettava et oikeastaan mistään ennen kuin ne jutut tulee jotain kautta takaisin omiin korviin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664