Miksikä nainen pääministerinä saa aikaan jättiTuplana Suomen velan ? Väittävät että mies voi tehdä kerralla vain yhtä asiaa eli putkinäkö miehillä...nainen voi tehdä montaa asiaa yhtäaikaa näin väittävät
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Miehet ovat putkiaivoisia, joten toiminta on vain yksioikoista, vihamielistä agressiota, yleensä se kohdistuu esim. sodassa naisiin ja lapsiin. Patoutunutta vihaa.
Hallinnollisissa tehtävissä kirjailluin allekirjoituksin, omien taskujen täyttöön.
Naiset luovii, koti - työ - lukematon määrä sopimuksia, luonnoksia, jopa hallituksen pääpaikalla, kun ukko huutaa kotona ruokaa.
Siinä kiireellä huijarit lykkää joka sivulta allekirjoitettavaa... näin se menee...
Siinä syy, naisilla, useimmilla on kauha kaulassa ja penskat vielä pulkassa, laske siinä sitten jokaisen parhaaksi.
Sillä mennään.- Anonyymi00002
Noin se menee, ja miesten ylläpito tulee pirun kalliiksi.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on myös pirun työlästä, usein tarpeetonta tohinaa.#
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Isosuinen voi harjata hampassa samalla harjalla millä pesee WC:n ja se näkyy....
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Isosuinen voi harjata hampassa samalla harjalla millä pesee WC:n ja se näkyy....
Sinulla on kokemusta?!!
- Anonyymi00010
Olen muuten miespuolinen.. tiedoksi klo 16.11
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sairasmieli näytät vihaavan kaikkia naisia ja vain siksi, että useimmat ovat fiksumpia kuin sinä.
Muista putkiaivot, Pyhäjärven kaup.hallinto näyttää luisuvan samalla tuohon, eikä vlt ole sem parempi.
Eläkää ihmisiksi.
- Anonyymi00013
Pedofiiili alehteli juuri A-ohjelmassa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568