tänne kotiini "kahville" ja muutenkaan en ala tapailemaan uudestaan, että se mikä oli, todellakin oli ja nyt ei tule mitään nostalgiatrippailuja.
En päästä sua
35
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
jep
- Anonyymi00002
Palstalaiset kiittää!
- Anonyymi00005
Aika surkuhupaisa kommentti taas palstaäijän aloitukseen palstatodellisuuteen orientoitunut ja jämähtänyt rajatapaus. T
- Anonyymi00009
Hieno kommentti, tonnikeijukainen
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aika surkuhupaisa kommentti taas palstaäijän aloitukseen palstatodellisuuteen orientoitunut ja jämähtänyt rajatapaus. T
Olet kännissä täällä kaiken aikaa Tee
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet kännissä täällä kaiken aikaa Tee
Taitaa olla pahat laskut jutuista päätellen...
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet kännissä täällä kaiken aikaa Tee
Niinkö on ollaanko me yksäri törmätty niin usein samalla kyykkyviinihyllyllä mistä jotku vtun köyhät joutuu koukkimaan?
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taitaa olla pahat laskut jutuista päätellen...
Mä oon sanonut teille kahdelle tavalla tai toisella oikealle kalkistuvalle saman hlön maalittajalle että yhdistäkää voimanne, pahimmillaan aiheuttaa vaan apokalypsin, mutta saatte hetken kokea onnistuneenne vinoutuneita vigilantteina
- Anonyymi00003
Kirjoittelet ihan väärällä palstalla sitten.
- Anonyymi00004
Kaipailu on loputtava vaikka väkisin omalta osaltani.
- Anonyymi00008
Koita korpisovinisti jaksella kun tämä palstaäijän provokaatio ei nyt noudattanut sen lapsellista kaipauslirturgiaa ja sitä ”parisuhteeseen” päätymistä mistä täällä jankutat. Itse sahaisin NAISENA vaikka raajan irti että pinteestä pääsisin mitä tulee tuollaiseen tapaukseen kuin sinä
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaipailu on loputtava vaikka väkisin omalta osaltani.
Kannattaa laittaa neiti hyvä nimi tai kirjaimet niin tiedetään kenen puolesta päästelet
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaipailu on loputtava vaikka väkisin omalta osaltani.
No siirry toiselle palstalle tää on ”ikävä” palsta. Jos et sattunut huomaamaan. Ja sua tuskin kukaan ees ikävöi eli turhaan meuhkaat täällä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kannattaa laittaa neiti hyvä nimi tai kirjaimet niin tiedetään kenen puolesta päästelet
Ja edelleen naivihamielinen ja asenteellinen tulkutus jatkuu palstasedälle naamaa aukoen
- Anonyymi00032
Anonyymi00015 kirjoitti:
No siirry toiselle palstalle tää on ”ikävä” palsta. Jos et sattunut huomaamaan. Ja sua tuskin kukaan ees ikävöi eli turhaan meuhkaat täällä.
Te palstan vakiohörhöt olette taas juuri tähän palstaäijän avaukseen parkkeeranneet kirjoittamaan yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää tietoa. Luuserit
- Anonyymi00006
Höpötystrollausta!
- Anonyymi00007
Asia selevä. En ajatellut tullakaan.
- Anonyymi00014
Ei olla lopetettu tapailua niin siinä tunniste että ohi
- Anonyymi00016
Oikein
- Anonyymi00017
*keittää kahvia*
- Anonyymi00018
Millon valmista?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Millon valmista?
Ollut jo muutaman vuoden. Turha ulista
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ollut jo muutaman vuoden. Turha ulista
Kuka on ulissut?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka on ulissut?
Kun en suostu lähtemään kahville
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kun en suostu lähtemään kahville
Joten se on totta. Että vispilä kauppaa on.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joten se on totta. Että vispilä kauppaa on.
Olette yhdessä. Vaikka ette muka ole!
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olette yhdessä. Vaikka ette muka ole!
Kahville en lähde. Olet varattu. Halusin sinut ennen kuin sain tietää kuka sai sinut. En halua koskea kenenkään, joka on ollut hänen kanssaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kahville en lähde. Olet varattu. Halusin sinut ennen kuin sain tietää kuka sai sinut. En halua koskea kenenkään, joka on ollut hänen kanssaan.
Siis, voiham sitä kahvia keittää vaikka naapurille tai vanhalle kaverille 🤨
- Anonyymi00021
Rakastan sinua ❤️❤️❤️. Haluan sinut omaksi. Olet kallio, jonka päälle on hyvä rakentaa hyvä elämä!
- Anonyymi00022
No joo oot siekin ihana,me selvitään mistä vaan .Hyvää yötä.
- Anonyymi00023
Pitäiskö T sun kehystää napa.. kaikkihan pyörii sun ympärillä🤣
- Anonyymi00035
Tämä on selvästi palstaäijän, eli aloittajan sosiokulttuurinen innostus
- Anonyymi00024
Onneksi ei ole tunnisteita niin voit hyvin vielä pyörtää päätöksesi.
- Anonyymi00033
En ole varmaan sinua koskaan tavannutkaan…..
Tai sitten tapaan joskus……. Tännekin kirjoittaa satoja ties keitä ihmisiä…… - Anonyymi00034
Olit hänen kanssaan, vaikka sanoit että olet vain kavereita. Olit hänen kanssaan, joka no.... Humalassa muka ja vahingossa ja muka hän antoi suukon ja sinä et?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664