En vaan rakastu

Anonyymi-ap

Taas pakit miehelle muutamien tapaamisien jälkeen. Minussa on vikaa, kun en päästä ketään lähelleni, löydän vikoja, keksin syitä, että voin perääntyä suhteesta. Onneksi en lupaa mitään, en edes suutele tapaamisilla, vaan haluan tutustua ensin. En vaan löydä sitä mitä etsin ja muu ei kelpaa. Tämä tuntuu, tylsältä, tyhmältä sekä itsekkäältä, mutta tiedän sisälläni, etten halua antaa itseäni vaan jollekin miehelle. Tai käyttää miestä laastarina, tai vartaloani, jota kunniotan ja arvostan, vuokra-asuntona. Haluaisin rakastua aidosti ja oikeasti, loppuelämäksi.

-Eronnut Nainen

30

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö se palstaäijä kirjoiteta wanhahtavasti ja stigmatisoivasti että itsellinen nainen? T

• Anonyymi00002

Minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta.

• Anonyymi00003

Ihan oikein olet toiminut. Eikä sinun tarvitse perustella itsellesi millään keksityillä vioilla toisesta, miksi voisit perääntyä. Jos ei ole sitä oikeaa tunnetta, niin sitä ei ole. Ihan oikein teet kun luotat siihen tunteeseen, ja itseesi. Tunnet sen sitten kun oikea tulee vastaan. Mutta älä keksi mitään vikoja niistä ketä tapaat. Riittää kun toteat vaan itsellesi että tämä ei tunnu oikealta, ja jätät asian siihen. Et sinä ole kenellekään mitään velkaa. Kaikkea hyvää. <3

• Anonyymi00016

Kiitos kirjoituksesi lohdutti 😊

• Anonyymi00004

Väärä palsta d*iju.

• Anonyymi00008

😅 anteeksi sivusta

• Nainen joka on nyt pahasti hukassa..
      Rauhoitu ,äläkä nyt juokse päätäpahkaa
      treffeille miehestä toiseen..
      Anna ajankulua,monesti parantaa haavat..

• Anonyymi00011

Erostamme on kohta 3 vuotta. En itse mitenkään ajatella, että juoksisin päätäpahkaa uuteen suhteeseen. Minun aika omasta mielestäni tapailla ihmisiä, en voi loputtomiinkaan olla yksin. Kotoa ei kuitenkaan kukaan hae minua.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Erostamme on kohta 3 vuotta. En itse mitenkään ajatella, että juoksisin päätäpahkaa uuteen suhteeseen. Minun aika omasta mielestäni tapailla ihmisiä, en voi loputtomiinkaan olla yksin. Kotoa ei kuitenkaan kukaan hae minua.

Sivusta kommentoitava. Useimmiten itselleni on käynyt niin, että haettu kotoa. Jatkan siis näin odottelua.

• Anonyymi00005

Siis voiko noin rakastua?
      Että yrittää?
      Olen itse 2 kertaa ja se vain iski kuin salama enkä voinut ajatella muuta ja joka paikassa etsin häntä ja näinkin.
      Ehkä sinun tapa on turvallisempaa emotionaalisesti.

• Anonyymi00015

Niin parempi ehkä katsoa vaihtoehtoja, kun masentua yksin kotona. Jotenkin, en innostu siihen, että menisin vain huvinvuoksi sänkyyn miehen kanssa ilman tunnetta.
        Minua, ei kyllä haittaisi vaikka rakkaus iskisi kuin salama, ihana ilmaisu 😊

• Anonyymi00006

minulla on joskus peitto pyöerinytgf hassusti jotain, joskus poikittainkin jotain... ei olla tyyhmiä kuin joku Marko... peitto voi pyöriä jotain jos jännittyäviä uniakin.

• Anonyymi00007

Nainen 62v joka epätoivoisesti yrittää elää
      elämätöntä elämää pikakelauksella...

• Anonyymi00014

62-v on väärä arvo 😊

• Anonyymi00026

Hienoa aloittajaäijä että täsmensit tätä huuhaa-aloitusta olkaamme nyt nuivia tätä 62- vuotiasta naista kohtaan tällä kertaa🥱

• Anonyymi00009

No, ensin opettelet rakastamaan itseäsi, päästät irti kontrollintarpeestasi, lasket jalan jarrulta ja kaasulta ja Vola! Tajuat, mitä se rakkaus syvimmillään on.

• Anonyymi00012

Olen kyllä ollut rakastunnut, ehkä siksi en rakastu uudelleen .

• Anonyymi00010

Ainakin annoit mahdollisuuden miehelle. Jos ei syty niin ei syty eikait sitä säälistä kenenkään kans seurustella. Ei sinussa ole vikaa aloittaja et vaan ole vielä löytänyt sitä oikeaa.

• Anonyymi00013

Kiitos, siltä minustakin tuntuu. Uskon, että vielä rakastun tai palaan exäni kanssa yhteen.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiitos, siltä minustakin tuntuu. Uskon, että vielä rakastun tai palaan exäni kanssa yhteen.

Noinko sitä vaan palataan exän kanssa yhteen? Hän odottaa sinua, että milloin käy komento takaisin?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Noinko sitä vaan palataan exän kanssa yhteen? Hän odottaa sinua, että milloin käy komento takaisin?

Ei se noin mene, molempien pitää haluta palata yhteen 😊

• Anonyymi00017

Sä oot vain pelkuri .
      Pelkäät rakkautta ja haluat vain rusinat pullasta
      Eli ne kivat jutut vain ...
      Parempi juosta pois ettei satu ..

Pelokasta, muista hyötymistä
      ja lapsellisen vastuutonta .
      Mut älä huoli. en syytä vain sinua.
      Tässä ajassa moni muukin mies ja nainen käyttäytyy täysin samoin .....

• Anonyymi00022

Nyt on pakko sanoa, etten mitenkää ota rusinoita pullasta, maksan treffeillä itseni, usein myös treffikumppani. Tutustun kahvin- tai kävelynmerkeissä uuteen ihmiseen. 95% treffeistä jää yhteen tapaamiseen.
        Väkisin en voi vaan ihastua, kun ei tule sitä fiilistä, että sinut haluan. Ennemmin koen tyhmänä, mikäli heittäytyisin vaan pikasuhteeseen, menisin vällyjen väliin tutustumatta kunnolla ihmiseen ja katuisin myöhemmin. Nyt kävin treffeillä 3 kertaa, ja onneksi kävin, sillä mies ei todellakaan ollut sitä mitä etsin. Pelkkää seksiä saa aina, jos haluaa 😊

• Anonyymi00019

Miksi tyytyä ainakaan huonompaan kuin mitä edellinen oli

• Anonyymi00020

Yksin oleminen ja eläminen on ihan parasta elämää minulle!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Yksin oleminen ja eläminen on ihan parasta elämää minulle!

Ei ole mitään pakkoa löytää uutta ikäistä ystävääkään, jos sopivaa ei löydy!

• Anonyymi00023

Samaa mieltä kanssasi 🤗

• Anonyymi00024

Mulla miehellä on ollut vähän samanlainen tilanne naisten suhteen. Olen liian valikoiva.

• Anonyymi00027

Mitä on liika valikoivuus? Jos et syty naisesta, niin ei sille mitään voi. Naisostakin voi ilmetä seksiriipuvaisuutta, alkoholiongelmaa , epärehellisyyttä jne. Sinulla on oikeus tutustua ja valikoida nainen rauhassa. Ystäväni eilen kirjoitti minulle mielenkiintoisen lauseen. Nainen valitsee miehen, mies tekee lopullisen päätöksen sitoutuuko naiseen . Tämä on varmasti totta, en vaan ole valinnut ketään 😊

• Anonyymi00029

Niinpä niin, always loved yourself, feel beautiful and that's right think your have a beautiful body. Then you also feel that you want man in your life. When it happens and came out of the blue you were so scared and couldn't accept it. I never cant't understand why. I know that you have always liked hmm, beautiful people, handsome men. Then that kind of man come in to your life and cant't believe it. Not even get to know him better. Not even that friend thing. That makes me really angry, I mean REALLY angry! I have always been that movie fantasie girl, can I say it that way. I have always loved movies, and there have seen beautiful stories. Thought that kind of things could happen only movies, I mean not necessary only movies, in real life also, but not me. Maybe I was wrong.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3504
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2478
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2384
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2244
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2128
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      82
      1135
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1077
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      986
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      939
    Aihe