Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, kun nuo kärpäset kääntää kaiken negatiiviseksi. Nyt en vaan jaksa tätä.
Olen vielä toukokuun maisemissa
8
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiusaajat saavat jäädä kiusaamaan. Häviän.
- Anonyymi00002
Joko saa alkaa kiusaamaan? 🤣
- Anonyymi00003
Minua ei pysty kiusaamaan. Se ei silti tarkoita, että pitäisin kaikkia kirjoituksia hyvän maun ja sivistyneen käytöksen mukaisina.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minua ei pysty kiusaamaan. Se ei silti tarkoita, että pitäisin kaikkia kirjoituksia hyvän maun ja sivistyneen käytöksen mukaisina.
Saako kepillä tökkiä vai pitääkö ottaa höyhen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sivistys on kaukana tästä palstasta.
- Anonyymi00006
No tyhmiä hän täällä riittää senhän näkee.
Vaikka enemmän se taitaa olla jotain huomion kipeyttä kun ei kukaan huomaa tuolla muualla niin tänne pitää tulla pahaa oloa purkamaan hyökkäämällä toisten kimppuun sanallisesti.
Mutta jos muualla käyttäytyy samalla lailla kuin täällä niin ei kannata ihmetellä jos ei niitä kavereita liiemmin löydy muualta kuin ehkä samalta erityiset luokalta kuin itse on.
Tai sitten on jo niin syrjäytynyt ettei koulun jälkeen pääse mihinkään.. jumittaa kotona vaan omien aivopierujensa keskellä.- Anonyymi00007
Onko nyt parempi mieli uffaffaalla 🤓
- Anonyymi00008
Sait väännettyä sen tortun ulos 💩 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746