Sä olet fiksu ja et noteeraa näitä palsta kirjoituksia liikaa. Hyvää sunnuntaita.
Onneksi nainen
29
609
Vastaukset
- Anonyymi00001
En oo fiksu enkä mitään muutakaan
- Anonyymi00002
Tosi fiksu ja mitään en oo ikinä noteerannut. Enkä roiku täällä, en ikinä. Hyvää sunnuntaita myös sinne :)
- Anonyymi00003
Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti.. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti..Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi
Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan.Jos olisikin jostain sellaisesta kyse, niin ok, mutta tässä on kylläkin paljon vakavammat asiat kyseessä. Topi
- Anonyymi00004
Samoin!
- Anonyymi00008
Kaikista eniten vituttaa oma suku ja ja niiden ystävät jotka kuvaa ilman lupaa😠
- Anonyymi00014
Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi00019
Jätätkö perinnöt kenelle 🤣
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jätätkö perinnöt kenelle 🤣
Rotille.
- Anonyymi00009
En toki. Ruodi vaan rauhassa mun ulkonäköä. Keksi mulle sairauksia. Taloudellista tilannetta. Perhettä jne. Nähdessä hymyilen vaan nätisti miten kiva mies. 😏
- Anonyymi00010
Et oo tosissasi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et oo tosissasi.
Enemmän kuin tosissani 🖕
- Anonyymi00024
Olen vähän kyllästynyt sinuun ei muuta.
- Anonyymi00012
Niin se kyllä olisi sun etu etten noteeraisi kun niin pikkutarkasti sun asiat, käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat on kuvailtu oikeina ajankohtina tänne ja liittyen erääseen naiseen josta tiedän niin paljon, että tunnistan hänelle osoitetut tunnisteet. Ottaen huomioon tosielämässä tulleet merkit jotka myös tukevat palstan tapahtumia ja sitä, että myönsit kirjoittaneesi täällä antaa tapahtumille uuden perspektiivin.
- Anonyymi00015
Ei mitään tietoa mistä kirjoitat. Valitettavasti en voi auttaa tässä asiassa yhtään.
- Anonyymi00027
Onko tää viesti kenelle? Siis miten on kuvattu käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat tänne?? En ole minäkään itsestäni tänne kirjoitellut sellaisia asioita ja mitkä ihmeen merkit irl nyt puhut outoja ootko joku trolli?
- Anonyymi00017
Teetkö eläessäsai piweniä ääniä vai oikwein ajättiruut5ia ääniä?
- Anonyymi00018
Ihanaa, että sä kerrot tunteesi aidosti. Niitä on kiva lueskella
- Anonyymi00021
Mihin olen kertonut?
- Anonyymi00022
Ne on minulle merkitsee vaan se mitä IRL maailmassa meidän kohdalla tapahtuu.
- Anonyymi00025
Tyhmiä ne on.
- Anonyymi00026
Oot pelannu likaista peliä.
- Anonyymi00030
Miten pelannut? Tähän tilanteeseen tarvita minkäänlaista peliä.
- Anonyymi00028
No yritän selvitellä täällä asioita mitä tapahtunut IRL:ssä. Tietysti jotkut asiat menee ihon alle, vaikka yritän kuinka ajatella ettei ne ole mulle tarkoitettu.
- Anonyymi00029
Luuletko että saat tietää? Et saa. Valhetta kaikki olikin?
- Anonyymi00032
Tämä naiselle kirjoittaja on joku kiusaaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466