Sä olet fiksu ja et noteeraa näitä palsta kirjoituksia liikaa. Hyvää sunnuntaita.
Onneksi nainen
29
590
Vastaukset
- Anonyymi00001
En oo fiksu enkä mitään muutakaan
- Anonyymi00002
Tosi fiksu ja mitään en oo ikinä noteerannut. Enkä roiku täällä, en ikinä. Hyvää sunnuntaita myös sinne :)
- Anonyymi00003
Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti.. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti..Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi
Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan.Jos olisikin jostain sellaisesta kyse, niin ok, mutta tässä on kylläkin paljon vakavammat asiat kyseessä. Topi
- Anonyymi00004
Samoin!
- Anonyymi00008
Kaikista eniten vituttaa oma suku ja ja niiden ystävät jotka kuvaa ilman lupaa😠
- Anonyymi00014
Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi00019
Jätätkö perinnöt kenelle 🤣
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jätätkö perinnöt kenelle 🤣
Rotille.
- Anonyymi00009
En toki. Ruodi vaan rauhassa mun ulkonäköä. Keksi mulle sairauksia. Taloudellista tilannetta. Perhettä jne. Nähdessä hymyilen vaan nätisti miten kiva mies. 😏
- Anonyymi00010
Et oo tosissasi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et oo tosissasi.
Enemmän kuin tosissani 🖕
- Anonyymi00024
Olen vähän kyllästynyt sinuun ei muuta.
- Anonyymi00012
Niin se kyllä olisi sun etu etten noteeraisi kun niin pikkutarkasti sun asiat, käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat on kuvailtu oikeina ajankohtina tänne ja liittyen erääseen naiseen josta tiedän niin paljon, että tunnistan hänelle osoitetut tunnisteet. Ottaen huomioon tosielämässä tulleet merkit jotka myös tukevat palstan tapahtumia ja sitä, että myönsit kirjoittaneesi täällä antaa tapahtumille uuden perspektiivin.
- Anonyymi00015
Ei mitään tietoa mistä kirjoitat. Valitettavasti en voi auttaa tässä asiassa yhtään.
- Anonyymi00027
Onko tää viesti kenelle? Siis miten on kuvattu käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat tänne?? En ole minäkään itsestäni tänne kirjoitellut sellaisia asioita ja mitkä ihmeen merkit irl nyt puhut outoja ootko joku trolli?
- Anonyymi00017
Teetkö eläessäsai piweniä ääniä vai oikwein ajättiruut5ia ääniä?
- Anonyymi00018
Ihanaa, että sä kerrot tunteesi aidosti. Niitä on kiva lueskella
- Anonyymi00021
Mihin olen kertonut?
- Anonyymi00022
Ne on minulle merkitsee vaan se mitä IRL maailmassa meidän kohdalla tapahtuu.
- Anonyymi00025
Tyhmiä ne on.
- Anonyymi00026
Oot pelannu likaista peliä.
- Anonyymi00030
Miten pelannut? Tähän tilanteeseen tarvita minkäänlaista peliä.
- Anonyymi00028
No yritän selvitellä täällä asioita mitä tapahtunut IRL:ssä. Tietysti jotkut asiat menee ihon alle, vaikka yritän kuinka ajatella ettei ne ole mulle tarkoitettu.
- Anonyymi00029
Luuletko että saat tietää? Et saa. Valhetta kaikki olikin?
- Anonyymi00032
Tämä naiselle kirjoittaja on joku kiusaaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073