Onneksi nainen

Anonyymi-ap

Sä olet fiksu ja et noteeraa näitä palsta kirjoituksia liikaa. Hyvää sunnuntaita.

29

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En oo fiksu enkä mitään muutakaan

    • Anonyymi00002

      Tosi fiksu ja mitään en oo ikinä noteerannut. Enkä roiku täällä, en ikinä. Hyvää sunnuntaita myös sinne :)

      • Anonyymi00003

        Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
        Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti..


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Heh. Olis se aika koomista jos joutuisi irl oikomaan asioita sen perusteella mitä palstalla on kirjoitettu.
        Mitta eipä tuo nyt silti niin vakavaa olisi. Ymmärrystä riittää häntä kohtaan rajattomasti..

        Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Jotkut joutuu oikomaan muutaman vuoden ajalta kirjoituksiaan täällä ja myös tekoja irl. Sivusta Topi

        Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
        Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Irl on se mikä määrittää. On paha jos täältä omii kirjoituksia ja tekee niistä oletuksia ja odotuksia tosi elämään.
        Tuskin täältä kukaan on oikeasti pystynyt suhdetta luomaan.

        Jos olisikin jostain sellaisesta kyse, niin ok, mutta tässä on kylläkin paljon vakavammat asiat kyseessä. Topi


    • Anonyymi00004

      Samoin!

    • Anonyymi00008

      Kaikista eniten vituttaa oma suku ja ja niiden ystävät jotka kuvaa ilman lupaa😠

      • Anonyymi00014

        Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei tarvii olla enää tekemisiss 🤣

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi00019

        Jätätkö perinnöt kenelle 🤣


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jätätkö perinnöt kenelle 🤣

        Rotille.


    • Anonyymi00009

      En toki. Ruodi vaan rauhassa mun ulkonäköä. Keksi mulle sairauksia. Taloudellista tilannetta. Perhettä jne. Nähdessä hymyilen vaan nätisti miten kiva mies. 😏

      • Anonyymi00010

        Et oo tosissasi.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Et oo tosissasi.

        Enemmän kuin tosissani 🖕


      • Anonyymi00024

        Olen vähän kyllästynyt sinuun ei muuta.


    • Anonyymi00012

      Niin se kyllä olisi sun etu etten noteeraisi kun niin pikkutarkasti sun asiat, käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat on kuvailtu oikeina ajankohtina tänne ja liittyen erääseen naiseen josta tiedän niin paljon, että tunnistan hänelle osoitetut tunnisteet. Ottaen huomioon tosielämässä tulleet merkit jotka myös tukevat palstan tapahtumia ja sitä, että myönsit kirjoittaneesi täällä antaa tapahtumille uuden perspektiivin.

      • Anonyymi00015

        Ei mitään tietoa mistä kirjoitat. Valitettavasti en voi auttaa tässä asiassa yhtään.


      • Anonyymi00027

        Onko tää viesti kenelle? Siis miten on kuvattu käytösmallit ja henkilökohtaiset asiat tänne?? En ole minäkään itsestäni tänne kirjoitellut sellaisia asioita ja mitkä ihmeen merkit irl nyt puhut outoja ootko joku trolli?


    • Anonyymi00017

      Teetkö eläessäsai piweniä ääniä vai oikwein ajättiruut5ia ääniä?

    • Anonyymi00018

      Ihanaa, että sä kerrot tunteesi aidosti. Niitä on kiva lueskella

      • Anonyymi00021

        Mihin olen kertonut?


    • Anonyymi00022

      Ne on minulle merkitsee vaan se mitä IRL maailmassa meidän kohdalla tapahtuu.

    • Anonyymi00025

      Tyhmiä ne on.

    • Anonyymi00026

      Oot pelannu likaista peliä.

      • Anonyymi00030

        Miten pelannut? Tähän tilanteeseen tarvita minkäänlaista peliä.


    • Anonyymi00028

      No yritän selvitellä täällä asioita mitä tapahtunut IRL:ssä. Tietysti jotkut asiat menee ihon alle, vaikka yritän kuinka ajatella ettei ne ole mulle tarkoitettu.

    • Anonyymi00029

      Luuletko että saat tietää? Et saa. Valhetta kaikki olikin?

    • Anonyymi00032

      Tämä naiselle kirjoittaja on joku kiusaaja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe