Tavallaan näin miten sua oli kiusattu ja miten puolustuskyvytön olit. Näin jotain niin kaunista ja herkkää sun sisällä, mitä häpesit syvästi, sun aitoa luonnettasi. Yritit peittää sen ja olla vahvempi ja kykenevämpi, mut mun kanssa ei ois tarvinnut esittää.
Kovin sä välitit mitä muut ajattelee. Mut oot ihan liian kiltti ja ainutlaatuinen muille, sun pitää löytää ihminen joka rakastaa sinua. Sitä herkkää ja kilttiä naista, joka pohjimmiltasi olet.. siihen mä rakastuin sussa.
Mut jos en vaan oo sun type.. niin eti ees joku joka on sun kaa sun persoonan ja hyvien ominaisuuksien takia. Ei vaan eti seksiä, tai käytä sua egon pönkitykseen esineenä.
Joku joka näkee sut maailman kauneimpana ja haluu sulle hyvää yht paljon kuin minä.. mäkin aluksi ajattelin et oot vaan kaunis..
Kunnes huomasin miten herkkä ja hauras oot... henkisesti, siihen mä rakastuin lopulta. Mä oletin et olisit ilkeä...
Halusin vaan varjella sua pahalta maailmalta
21
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaunista!
- Anonyymi00002
Etkö haluakaan minua?
- Anonyymi00003
Haluan,jos oisit hän!
- Anonyymi00004
Olen nähnyt vaivaa, odottanut sinua
- Anonyymi00006
Bunny
- Anonyymi00008
Minun mielestä tuossa aloituksessa on alentava pohjasävy. Miksi joku häpeäisi omaa kilttiä ja ymmärtäväistä luontoaan. Ei kai kukaan. Nehännovat hyveitä, joita jokaisella on. Tuo teksti ilmoittaa sen hävettäväksi ja pelastettavaksi. Eli ylentää itsensä suojelijaksi. Kyllä kiltti ja ymmärtäväinen ihminen osaa elää ihan omana itsenään.
- Anonyymi00012
Ei tainnut sulle ihan avautua kirjoituksen pohjimmainen sävy- ehkä siksi, ettei ollut sinulle tarkoitettu. Joku muu saattaa ymmärtää ihan pohjia myöten. Se kai oli tarkoitus.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei tainnut sulle ihan avautua kirjoituksen pohjimmainen sävy- ehkä siksi, ettei ollut sinulle tarkoitettu. Joku muu saattaa ymmärtää ihan pohjia myöten. Se kai oli tarkoitus.
No sinä tiedät hänen tunteensa, jos olet jutellut asiasta hänen kanssaan, ja hän on kertonut hävenneen noita ominaisuuksiaan.
Mutta totta, en vaan oikein näe tilannetta, jossa noita itsessään häpeäisi, siis herkkyyttä, kiltteyttä jne. Niitä voi kyllä joku käyttää hyväksi, jos ei osaa pitää omista rajoistaan niin kiinni. Mutta siitäkin huolimatta kiltteys ei ole pelastettava ominaisuus kenenkään ulkopuolisen toimesta. Siinä toinen asettuu toisen yläpuolelle. Tukea voi tietty antaa ja saada, mutta voima annettakoon pysyä sen kantajallaan. Kiltit ja herkät ovat usein tosiasiassa erittäin vahvoja. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sinä tiedät hänen tunteensa, jos olet jutellut asiasta hänen kanssaan, ja hän on kertonut hävenneen noita ominaisuuksiaan.
Mutta totta, en vaan oikein näe tilannetta, jossa noita itsessään häpeäisi, siis herkkyyttä, kiltteyttä jne. Niitä voi kyllä joku käyttää hyväksi, jos ei osaa pitää omista rajoistaan niin kiinni. Mutta siitäkin huolimatta kiltteys ei ole pelastettava ominaisuus kenenkään ulkopuolisen toimesta. Siinä toinen asettuu toisen yläpuolelle. Tukea voi tietty antaa ja saada, mutta voima annettakoon pysyä sen kantajallaan. Kiltit ja herkät ovat usein tosiasiassa erittäin vahvoja.Joku tietty saattaa toivoa pelastavaa kumppania, ja joku pelastettavaa. Se on sitten sellainen suhde se.
- Anonyymi00009
😤nyt mä suutun
- Anonyymi00010
Mitä tarkoitat sillä, että välitän mitä muut ajattelee? Miten se ilmenee? Missä näkyy?
- Anonyymi00011
Olethan mun type mut itse et halunnut
- Anonyymi00013
Kuulehan, taidat olla justiinsa mun type. Sitä on vaan ollut hyvin vaikea jostain syystä hyväksyä. Enkä enää todellakaan halua mitään pelkkää seksiä, koska sehän nyt ei anna yhtään mitään. Enkä myöskään halua olla kenenkään egon pönkittäjä. Haluaisin kerrankin elämässäni ns. turvautua johonkin mieheen. Tiedät kyllä.
- Anonyymi00014
Hyvä että osasit kirjoittaa itsellesi mieluisan vastauksen.
- Anonyymi00016
Kerrotko vielä sen että kuka tällä kertaa on tuo nainen josta kirjoitat?
- Anonyymi00018
Kun kerran näit miten mua kiusattiin,
mikset pitänyt mun puolia?
Mikset auttanut ja ollut tukena?- Anonyymi00019
Tuokin on hyvä kysymys joidenkin tilanteissa. Samaa mietin, miksi sitten ei kukaan puhu suoraan ja anna tukea päästä tilanteen tasalle. Mitä piilosta huutelu muka auttaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuokin on hyvä kysymys joidenkin tilanteissa. Samaa mietin, miksi sitten ei kukaan puhu suoraan ja anna tukea päästä tilanteen tasalle. Mitä piilosta huutelu muka auttaa.
Kun ketään ei kiinnosta ja usein ovat itsekin toiminnassa mukana.
- Anonyymi00020
Palsta psykologit ne vasta onkin viisaita toisten asioita analysoimaan kun ei edes tunne ihmisiä.
Semmoista se on kun ei ole sitä omaa elämää niin ylennetään itsensä arvostelemaan muita. - Anonyymi00021
Noin juuri se meni. Harmi ettei mulle. Ja kaivattu oli se kiusaaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642