Mitä ajattelisit kaivatustasi

Anonyymi-ap

Jos selviäisi että hän ei ole koskaan kirjoitellut täällä, vaikka tähän asti olisit näin luullut? Muuttuisivatko tunteesi tai ajatuksesi hänestä parempaan tai huonompaan suuntaan? Tekisitkö jotain toisin jatkossa?
Tällainen ajatusleikki sunnuntaihin. Ei liity omaan tilanteeseen tms.

27

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hän tunnusti minulle kirjoittaneensa joten ohi.

• Anonyymi00002

Vain irl tapahtumat ovat merkanneet itselle ja hyvä niin.

• Anonyymi00006

Sama. Siksi juuri tämä onkin niin hankalaa.

• Anonyymi00003

Ei vois selvitä tuollaista mitenkään.
      Kyllä se mies täällä kirjoittelee.
      Se on ihan 100% varma asia.

• Anonyymi00004

Minulla on faktat lyödä pöytään että kirjoittaa

• Anonyymi00007

Paa tulee faktaa!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paa tulee faktaa!

Minne

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minne

😅tänne tai mulle.

• Anonyymi00005

Hän seuraa tietoliikennettäni joten tietää aivan kaiken. Oot ihana, rakastan sua niiiiin päljööön.

• Anonyymi00008

Ei sil mitää väliä olis. Tämä on vaan yhdenlaista ajanvietettä ja hauskanpitoa😂

• Anonyymi00010

Seliseli

• Anonyymi00009

On hyvin mahdollista, että olen kuvitellut kaiken vaikka joskus täällä oli oikean elämän tapahtumiin sopivia kommentteja, jotka oli "räätälöity" siten, että ne osuivat minuun. Jos niin on, että kuvittelin kaiken palstalla, niin eihän se tietenkään tunteisiini mitenkään vaikuta. Rakastuin nimittäin siihen ihmiseen, jota näin oikeassa elämässä. Oli hän palstalla tai ei, niin tunteeni pysyvät. Niillä on ankkuri todellisessa elämässä, hän.

• Anonyymi00011

Eihän m oo täällä, varma tieto.

• Anonyymi00012

Ajatelisin ettei hän siis olekaan ikinä kaivannut minua oikeasti. 🫩

• Anonyymi00013

Voihan ihminen kaivata ilman palstaakin. Ilman että kirjoittelee siitä mihinkään.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voihan ihminen kaivata ilman palstaakin. Ilman että kirjoittelee siitä mihinkään.

Eikös tässä kysytty mitä ajattelisin.

• Anonyymi00014

Ei vaikuttaisi romanttisiin tunteisiin häntä kohtaan. Lakkaisin kyllä kirjoittamasta hänelle täällä. Muuten toimisin kuten nytkin.

• Anonyymi00015

ei mun eksä (eksät) käy täällä vaikka joskus jotaain niist jauhan tää on mulle minä vs minä ja trollailu alusta kun päässä sumenee.

• Anonyymi00016

Ei kaivattu sitten välitä jos ei kirjoita tänne :(

• Anonyymi00017

En ole ajatellut oikein kaivattuni täällä roikkuvan, mutta sellaista kaivattua olen ehkä ajatellut näkevän jos sellainen sattuisi eteen. Niin arjen askareiden lomassa vapaa-ajalla? Ehkä näkisin kaivatun lomamatkalla jota olen silloin tällöin miettinyt, mutten vielä toteuttanut?
      Yllätyslahjan jos saisi mutta positiivisessa mielessä.

• Anonyymi00018

Kuulostaa aika kaukaa haetulta, mutta hyvin paljon mahdollista, että olisi joukko haamukirjoittajia, mutta on kyllä sellainen aavistus, että hän on kuitenkin täällä. Ei ne tunteet siitä mihinkään muuttuisi, tunteet on olemassa pysyvästi.

• Anonyymi00019

Hän on täällä?

• Anonyymi00024

En ajattelisi kaivatustani toisin, mutta käsitys omasta tunnevajeestani ja "pöhköydestäni" vahvistuisi lisää.

eaa (n)

• Anonyymi00025

Ei vaikuttaisi suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi00026

En usko, että on täällä.

• Anonyymi00027

Ei mitään merkitystä, vaikka uskon että ainakin oli.

• Anonyymi00028

Ei tule enää mitään tunteita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe