Niin kuin miten tapahtuu? Netissä joitain videoita, joissa rassataan kameran heiluessa miten sattuu ja yksi ukko jaarittelee siihen malliin, ettei siitä tolkkua saa.
Hansikaslokeron irrotus?
Primera vm 2006 P12 raitisilmasuodattimen vaihto?
1
89
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tyhjennä ja irrota hansikaslokero
Avaa hansikaslokero.
Irrota lokeron sivuilla olevat rajoitintapit tai muoviset sokat vetämällä niitä sisäänpäin.
Laske lokero alas, jolloin se irtoaa saranoistaan.
Paikanna suodattimen kansi
Lokeron takaa paljastuu musta muovikotelo.
Keskellä on kapea, pystysuuntainen kansi.
Vapauta kannen muoviset klipsit (yleensä ylhäältä ja alhaalta) ja poista kansi.
Vaihda suodatin
Vedä vanha suodatin ulos. Se voi olla hieman tiukka tai taipua ulos vedettäessä.
Huomioi vanhan suodattimen Air Flow (ilmavirta) -nuolen suunta.
Työnnä uusi suodatin paikalleen. Varmista, että nuoli osoittaa auton perää/sisätilaa kohti.
Kasaus
Napsauta suodattimen kansi takaisin kiinni.
Nosta hansikaslokero paikoilleen ja lukitse sokat/tapit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191