Menkää leikkimään muualle sieltä kadulta pallojen kanssa. Aikuiset miehet leikkii pallopelejä keskellä tietä sapattina 😃Idiootteja. Räpylä päähän ja kotiin 😃
Pallopojat Miilutiellä
15
799
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ne osaa muuta.
- Anonyymi00004
Pesis hemmot on suosittuja siinä voi miehenpätkäkin saada naista niin kannattaa harjoitella.
- Anonyymi00005
No nyt peräkammarin homopojat pääsee paljastamaan tyhmyyttä kommenteilla 😃😃
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No nyt peräkammarin homopojat pääsee paljastamaan tyhmyyttä kommenteilla 😃😃
Siksikö sulla ei oo KV naista?
Vaiko mulkun käytöksen takia
- Anonyymi00007
En olisi niinkään huolissani pallopojista se on ihan normaalia käytöstä.Mutta ikävämpi asia joka tätä kaunista Kannusta voidaanko sanoa riivaa on sellaiset vehreät nuoret miehet jotka meille iäkkäille huutelevat törkeyksiä aitojen takaa varmaan se tekee pojista isompia kun saa purkaa isossa joukossa patoutumiaan ja onhan täällä ikävä kyllä parempaakin tehty mm makkaran paisto katoksia on koristeltu mm kirkkoveneiden kuvin ja muiden vähemmän ymmärrettävän merkkien avulla.Se tosin antaa ymmärtää että niiden tekijöiden ilmaisutaito on vielä kovin heikkoa tasoa voisiko kyseessä olla ala-aste. Ikäiset pojat? Sillä tuskin ylä-aste ikäiset enää sellaista tekisivät
- Anonyymi00008
Itse olet huudellut ja valehdellut ihmisten selän takana lähes koko ikäsi. Jopa oma sukusi inhoaa sinua, olet narsistin perikuva
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse olet huudellut ja valehdellut ihmisten selän takana lähes koko ikäsi. Jopa oma sukusi inhoaa sinua, olet narsistin perikuva
Juuri näin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinun harmiksesi voin kertoa olevani harras uskovainen joka arvostaa ja kunnioittaa luontoa ja läheisiään myös kanssaihmisiään jopa sinua,vaikka et ehkä sitä ansaitse.Mutta jopa sinullakin on vielä toivoa jätä se pirunkusen kanssa läträäminen pois ja kuuntele Herran sanaa se vilvoittaa syntisen sielusi näin keväällä saat uusia parempia ystäviä seurakunnasta;) Voit käydä puhumassa ongelmistasi ja samalla juoda pulla kahvit sinua rakastetaan
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinun harmiksesi voin kertoa olevani harras uskovainen joka arvostaa ja kunnioittaa luontoa ja läheisiään myös kanssaihmisiään jopa sinua,vaikka et ehkä sitä ansaitse.Mutta jopa sinullakin on vielä toivoa jätä se pirunkusen kanssa läträäminen pois ja kuuntele Herran sanaa se vilvoittaa syntisen sielusi näin keväällä saat uusia parempia ystäviä seurakunnasta;) Voit käydä puhumassa ongelmistasi ja samalla juoda pulla kahvit sinua rakastetaan
Ylpeys on synneistä suurin
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ylpeys on synneistä suurin
Niin kyllä se ylpeys on toisaalta ihmiskunnan tuhoksi koituva,on tehty paljon maailmankaikkeudessa asioita jotka olisivat vieneet ihmiskuntaa eteenpäin mutta saatana on viekas.Se pääsi ihmiskuntaan viekkaudella tekemään tuhojaan käyttäen hyväkseen ihmisen kyltymätöntä halua käyttäen aseenaan kilpailua ja halua voittaa toinen ja vielä kun lisätään raha yhtälöön eri muodoissa,niin yhtälö on valmis.Maailmassa on on ollut ja tulee olemaan hyviä ihmisiä ja asioita mutta ikävä kyllä ne paholaisen pienet sikiöt tuhoavat maapallon.
- Anonyymi00011
Miksei ylläpito poista asiattomia ja sivullisiin kohdistuneita keskusteluja ?? Ylläpito haloo?
- Anonyymi00014
Älä itke ruma lapsi
- Anonyymi00012
Siellä on tuulivoiman vastustajissa vanhoja piikoja niin sinne tämä siirtolainen on nyt myös kääntänyt huomionsa.
- Anonyymi00021
Nehän on kuulemma mahoja.
- Anonyymi00022
Tieten jotain Eskolan kylähulluja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233