Haluaisin yhden tarkentavan kysymyksen

Anonyymi-ap

Kysyä. Oletko oikeasti valmis uuteen suhteeseen? Olet niin epäileväinen että luulen että et ole käsitellyt menneisyyden haamuja ja ne kummittelee edelleen vai olenko väärässä?

31

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen osittain henkisesti luovuttanut, mutta silti kyllä valmis suhteeseen. En vaan oikein usko löytäväni enää ketään oikeasti kiinnostavaa ja pärjään täysin hyvin yksinkin.

• Anonyymi00003

Ok. Toivottavasti löydät ❤️

• Anonyymi00002

Keneltä kysyt, mutta voi siitä jotain päätellä jos vasta on eronnut edellisestä.

• Anonyymi00004

Itse "etsin" sellaista ihmistä vierelle joka myös antaa oman osansa ja haluaa ihan normaalia suhdetta eikä ole suurimmaksi osaksi "sen" perässä. En jaksa enää muunlaisia miehiä vaan tosissaan liikkeellä olevaa..

• Anonyymi00005

No hänkö on sitte sellainen?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tiedä kun en tunne, mutta hän on sitä jo jollekin toiselle. Etsin vielä itse sitä oikeaa puoliskoa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuka hän, miesolettu the päätähti on mielestäsi palstaäijän humpuukiprovon keskeinen henkilö? Olet varmaa se joka kyselee jatkuvasti tietoa jostain veen hänestä

• Anonyymi00006

Olen ainoastaan ja vain epäileväinen siksi et viimeaikaiset ihmiskontaktit ovat olleet vähintäänkin epäilyksiä herättäviä. Menneisyydessä on ollut luottamusta herättäviä, ”normaaleja” ihmisiä.

• Anonyymi00025

Älähän ny, omaan näppäryyteensä kompastuvien pahansuopien muka ovelien yhdyskunta on hyvä treenialusta tähdellisempää asetelmaa varten mahdollisesti

• Anonyymi00008

Ei ole mitään käsiteltävää. Vuodet menivät hukkaan ja ne on käsitelty aikoja sitten. Vuosien ja vuosien rakkaudeton suhde on sama kuin kaksi yliopisto tyttöä olisi kämppiksinä kuusi vuotta. Päivä kerrallaan sumussa ilman tulevaisuuden uskoa. En ole epäileväinen! Itse olet!

• Anonyymi00026

Ja kumpikaan yliopisto tytöistä ei lämmennyt sinulle vai mikä tässä gubbe on se keskeinen ongelma?

• Anonyymi00009

Olen valmis uuteen suhteeseen, mutta jotkut ikävät menneisyyden haamut kyllä kummittelee. En ole epäileväinen.

• Anonyymi00010

Mun menneisyydessä ei ole yhtään mitään mikä vaikuttaisi siihen miksi oon nyt epäileväinen.
      Tää johtuu ihan siitä millaisia tyyppejä täällä on ollut.

• Anonyymi00011

Enemmän kuin valmis. Ei mun tarvitse epäillä.

• Anonyymi00012

Menneisyyden haamut on käsitelty moneen kertaan, että niissä ei ole enää käsiteltävää. Toisetkin saisivat joskus käsitellä omia tunkioitaan, mutta kun pitää esittää niin täydellistä.

• Anonyymi00013

En aloittajan kanssa.

• Anonyymi00014

Ei enää. Vain karvakavereita kaipaan.

• Anonyymi00015

Kun sais nallukasta edes halikavelin.

• Anonyymi00016

olen kaksi vuotta käsittelyt asioita viimein olen sinut sen kaiken kanssa. tuntuu että kyllä olisin valmis suhteeseen.

• Anonyymi00017

Olisin.
      Ei ole menneisyyden haamuja eikä mitään luurankoja.

• Anonyymi00029

Täällä ei ole nyt niitä varmenteita gubbe taaskaan, tietoja voivat varastaa, eli kauheeta hui nähdä mitä kukakin oikeasti kirjoittaa. T yllyttäjä

• Anonyymi00018

Ketä tarkoitat mä selvitän mielummin mitä toinen ajattelee mä en pidä salaisuuksista suhteessa lapseni olen taas opettanu siihen että isi ihan kaikkea halua välttämättä edes tietää lapsellakin mielestäni on yksityisyys ja oikeus henkilökohtaisiin asioihin suhteessa sitä ei ole tarkoituksena on kuitenkin kahden elämän yhdistäminen jos toiselta tarvii salata asioita parempi että pysyy sinkkuna

• Anonyymi00027

No eihän ne välttämättä halua kaikkea tietää juu ei, olipa gubbe hengästyttävä tilitys

• Anonyymi00019

Ihan tämänhetkiset elämänongelmat ne kummittelevat. Tiedä sitä onko miehistä kun ei naisistakaan ole rinnallakulkijoiksi.

• Anonyymi00020

Taidan olla niitä, jotka eivät kelpaa muulle kuin Jumalalle, jos sillekään. Tietysti, synnyin valmiina, odotin sua koko elämäni, hassuahan se ois jos joutuis odottamaan sua vielä toisenkin(?!?!?!?!) elämän.

• Anonyymi00021

Mä oon tainnut ihastua jo uuteen mieheen J mies ... Sä olitkin lopulta niin kamala et mä ansaitsen jo hiukan iloa ja toivoa

Naiselta

• Anonyymi00028

Palstaäijän pakollinen jiitilitys elämänkoululaisille, onpa ihanata

• Anonyymi00024

aamulla uutisessa on aqika paljon autroja tankkailemassa elinnestettä eli polttoainetta kuin Austrqaliassa.

• Anonyymi00031

Erikoista, että pitää yrittää ruotia jonkun elämää palstalla. Ei kenenkään henkilökohtaiset asiat kuulu julkiselle keskustelupalstalle, vaikka ei tunnisteita olisikaan.

• Anonyymi00032

Onhan teitä vainoavia ja ennenkaikkea uhriutuvia miespoloisia jo kertynyt. Jokaisella jokin kummallinen viehtymys ns. "petit- naisiin" excuse my french..

Palstaäijä tosin ihan omassa luokassaan, mistä yleisen moraalikäsityksen mukaan soisi päätyvän mullan alle.

• Anonyymi00034

Kyaymys joho joku Antti-Eino-Reino -Inkerikään voi ti34tää vastuuwsta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe