Että meidän pitäisi päästää toistemme rakastamaan muita?
Oletko sitä mieltä
35
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on nyt jo "sallittua". Ei meillä ole suhdetta.
- Anonyymi00009
No eihän ole mutta mikä meillä sitten on, kerro sinä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
No eihän ole mutta mikä meillä sitten on, kerro sinä?
Viranomaissuhde, senkin torttu.
:)
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=Ls73XviF0Wo&pp=0gcJCU8Co7VqN5tD
- Anonyymi00002
Juu etsi pari 20 vuotiasta pimua.
- Anonyymi00003
Tee mitä lystäät. Luuletko, ettei muut kertoneet jo silloin aiemmin minkälainen sinä olet. Kuulemma vehtaat kaikkien kanssa. Aluksi olin pitkään sinisilmäinen ja uskollinen, mutta olen ottanut takautuvasti kaiken takaisin. Asetun aloilleni, vasta kun löytyy laadukas uskollinen rakastava nainen kohdalle.
Hyvää kesää sinulle naiselle!- Anonyymi00006
Aika heikkoluontoista uskoa toisia. Ovatko naisen läheisiä tuttuja ollenkaan? Olet ihan varma asiasta?
- Anonyymi00008
Jes, onneksi ovat keksineet tuollaisia valheita. Vihdoinkin pääsen sinusta.
Hyvää kesää sinulle myös!😁 - Anonyymi00013
Naurahdin, onnea valitsemallasi tiellä. Vinkkinä kuitenkin, kannattaa tutustua naiseen itseensä oikeasti eikä ympärillä häärääviin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Naurahdin, onnea valitsemallasi tiellä. Vinkkinä kuitenkin, kannattaa tutustua naiseen itseensä oikeasti eikä ympärillä häärääviin.
Kiitos vinkistä. En halunnut häiritä, kun halusit tutustua mielummin muihin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olitko mustasukkainen? Kostitko? Koska ihmisten kanssa juttelu ei tarkoita vehtaamista. Toki harmi, jos sinun nainen oikeasti vehtasi. Mutta kannattaa kysyä, tuoda tunteet ilmi, jatkossa. Jos uskot puolituttujen puheita, heillä voi olla oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olitko mustasukkainen? Kostitko? Koska ihmisten kanssa juttelu ei tarkoita vehtaamista. Toki harmi, jos sinun nainen oikeasti vehtasi. Mutta kannattaa kysyä, tuoda tunteet ilmi, jatkossa. Jos uskot puolituttujen puheita, heillä voi olla oma lehmä ojassa.
..oikea rakkaus nimittäin herättää kateutta, osaako miehet nähdä tällaista?
- Anonyymi00036
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ahaa. Niinkö siinä kävi? Luulin, että kaikki oli ok nyt meidän välillä. Olet kyllä hämmentävän mustasukkainen. Mykkänäkö pitäisi mököttää? Ei mulla ole väliä, mitä sukupuolta ihmiset on, keiden kanssa juttelen. Juttelethan sinäkin naisten kanssa. Ehkä on hyvä sitten jättää asiat näin. En jaksa tuollaista äksyilevää ihmistyyppiä.
Sivusta n
- Anonyymi00004
Ai kumppaniemme lisäksi? Ei minulta tarvitse lupaa pyytää, kysy naiseltasi.
- Anonyymi00005
No jos sinusta siltä tuntuu, niin senkun menet. Mikä minä olen sinun tekemiäsi estelemään.
- Anonyymi00007
Rakastan kaikkia!! Olenhan koira
- Anonyymi00010
Siis haluat mennä jakamaan torttuas muille niinkö?
- Anonyymi00011
Miksi olet noin ällöttävä
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi olet noin ällöttävä
Kerroin vain tosiasian. Sitähän se rakastaminen pitkälti on. Tortun antamista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole tuollainen
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Noin sanoo tyyppi, joka ei koskaan ole kokenut rakkautta.
- Anonyymi00012
You are free spread your wings and fly
- Anonyymi00017
En ole sitä mieltä. Olen sitä mieltä, että meidän pitäisi päästä rakastamaan toisiamme.
- Anonyymi00018
Minäkin ihmettelen, että miksi se on niin pirun vaikeaa.
- Anonyymi00019
Mä luulen että toisen osapuolen pitäisi ainakin lopettaa kavereidensa ym. värvääminen pällistelemään kun mitään ei selkeästi halua kuin krapulassa tuhnuillen. Ihan oikeasti.
- Anonyymi00023
Jos niin käy, niin sitten käy.
- Anonyymi00024
Kerro, tolvana, miten siirrän tunteeni johonkin toiseen, kun minulle rakastuminen on muutenkin lähestulkoon kerran pari elämässä tapahtuva asia?
- Anonyymi00025
Kaipaamallani naisella on lupa ja oikeus valita joku muu. Minä olen muutenkin semmoinen, että en tiedä voiko minun kanssani onnistua rakkaus. Luulen että hän varmaan onkin jo löytänyt jonkun. Olen täällä yksin ja onnettomana. Mieheltä.
- Anonyymi00035
Lue ja ymmärrä mitä minä kirjoitan juuri nyt! Minä en halua suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa ja olen sen tuonut täällä useasti tietoon, jo usemman vuoden aikana! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja yhtään miestä en ole enää halunnut elämääni, jo lähes 20 vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Etsin ainoastaan ikäistäni miestä ystäväksi harrastuksiin! En enää koskaan halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa! Pidän siitä ettei kukaan vaadi minulta mitään ja ainoat ihmiset joiden kanssa haluan asua ovat omat biologiset lapseni! Enkä todellakaan laita ruokaa, en siivoa, en pyykkää, enkä tee mitään muutakaan vastaavaa yhdenkään miehen kotona! Pidän hiljaisesta rauhallisesta elämästäni ja siihen kuvioon ei koskaan tule yhtäkään miestä!
- Anonyymi00027
Kyllä.
- Anonyymi00028
En ole.
- Anonyymi00029
Eihän me seurustella. Kumpikin saa tehä mitä lystää. Luuletko että joku odottais vuosia eipäs juupas jahkailua.
- Anonyymi00030
Niinpä se onkin, kyllästynyt kaikkeen, parempi näin ja niin mitä tulee jää nähtäväksi.
- Anonyymi00031
En todellakaan ole
- Anonyymi00032
Minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää rakastua keneenkään lähes 20 vuoteen! Haluan vain samaa ikäluokkaa olevan miehen ystäväkseni!
- Anonyymi00034
Ei, kun pitäisi ensin päästä rakastamaan toisiamme ja sitten, jos se ei suju jostain syystä, niin silloin se olisi pakko päästää.
Mitä sinä haluat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089