En löydä ku heti....
Ehkä pitää tyytyä, että muut saa onnea ja rakkautta ja tavallisen elämän. Ehkä pitää tyytyä vain töihin. Tyytyä ja hyväksyä elämään yksin. Ehkä niin on tarkoitettu? Ehkä kaikki on oikeassa elämässä oikeassa, ku sanovat tyhmäksi ja haukkuvat.
En löydä rakkautta:(
6
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tavallisen elämän olisin toivonut saavani.
Elämän, jossa lähellä on joku.
Elämän, jossa ei tarvis tuntea yksinäisyyttä.
Elämän, jossa jakaa ilot ja surut jonkun kanssa
Ei aina tarvi olla joku elämässä, mutta asioista saa enemmän irti ku on joku joka välittää. - Anonyymi00002
Kyllä se tulee eteen kun lakkaat etsimästä.
- Anonyymi00003
Tyytyä siihen, että yksin jään.
Ehkä ihmiset oikeasti ovat oikeassa elämässä oikeassa ku sanovat, että oon vain roska ja enkä ole mitään.- Anonyymi00005
Elämän, jossa ei tarvis tuntea yksinäisyyttä. Ei tarvis aina olla yksin. Olisi joku, joka haluaa nähdä ja tuntea ja välittää. Joku, jolle saan hymyn naamaan, ku näkee minut. Joku, joka ilahtuu, ku soitan. Joku joka voisi nähdä mun kauneuden, jota ihmiset ei näe. Nähdä minun sydämeni ja kuka oikeasti oon.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elämän, jossa ei tarvis tuntea yksinäisyyttä. Ei tarvis aina olla yksin. Olisi joku, joka haluaa nähdä ja tuntea ja välittää. Joku, jolle saan hymyn naamaan, ku näkee minut. Joku, joka ilahtuu, ku soitan. Joku joka voisi nähdä mun kauneuden, jota ihmiset ei näe. Nähdä minun sydämeni ja kuka oikeasti oon.
Tuntisi minut oikeasti ja näkisi minut.
Tuntisi minut täysin.
Vain tavallisesta elämästä haaveilen.
Ei mitään hienoa. Vaan tavallinen elämä.
- Anonyymi00004
Rauhoitu jo mäntsälän mies. Ei tarvitse ohjailla muiden elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701888- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 95914
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691