Tuo lause alkaa kuulostamaan yhä todellisemmalta, etenkin nyt kun on tiedossa että Trumpin tiedemies-setä sai Teslan aikamatkustus-keksintö tiedot haltuunsa,
ja että 80-luvulla tehty maailman tunnetuin aikamatkustus-filmi Paluu Tulevaisuuteen sisältää kohdan jossa Trump-tyyppinen henkilö on noussut valtaan ja muuttanut koko tulevaisuuden?
Trump kerrottiin olleen esikuva tuolle filmin henkilölle
Donald Trump (1980-luku): " Miksi aikamatkaajat yrittävät tappaa minut? "
12
129
Vastaukset
- Anonyymi00009
alempi linkki toimii
- Anonyymi00002
Trump on USA
mutta Trump on myös Jeesus ja kristillinen maailma, eli rauhan maailma, rauhan asialla, pahaa vastaan. - Anonyymi00003
Vain Trump on Suomen toivo enää tässä maailmassa
- Anonyymi00005
Millä tavalla tuo on toivo kun haluaa vain sataa ja kasvattaa bensan hintaa ym.
Ei yhtään mitenkään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei yhtään mitenkään.Haluaa vain sotaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei yhtään mitenkään.On kuitenkin kristillinen johtaja , kuten Putin myös.
Olkaamme kiitollisia että maailmassa on nyt näin hyvä tilanne.
Ajatelkaapa jos olisi vaikkapa jokin muu vaihtoehto, esim Suomella ei ole johtajaa ollenkaan, Stubbin uskonto on CIA ?
- Anonyymi00004
Täh? Olen joskus nähnyt sen videolta (oletko itse?) enkä muista mitään tuollaista. Siinähän 16-vuotias poika joutuu vuodesta 1985 vuoteen 1955, missä hänen on saatettava yhteen tulevat vanhempansa, koska muuten hän ei tulee koskaan syntymäänkään. Tämä hänen tuleva isänsä on ujo ja saamaton nyhvelö, salaa ihastunut naapurin tyttöön mutta ei tiedä miten lähestyisi häntä.
Politiikkaa jutussa oli sen verran, että poika tapaa tämän aikakoneen keksijän, joka ei heti meinaa uskoa hänen tulevan tulevaisuudesta ja kyselee:
”No niin… kuka on Yhdysvaltain presidentti 1985?”
”Ronald Reagan”
”Häh? Se cowboy-näyttelijäkö?”
”Juu juu, just se!”
”No johan minä arvasin… hullu mikä hullu.”
Lopulta kuitenkin kaikki käy parhain päin ja he saavat toisensa.
Voin suositella.😁- Anonyymi00007
Osa 2, Paluu tulevaisuuteen:
- siinä matkustetaan tulevaisuuteen, jossa se röyhkeä häirikkö juippi onkin päässyt valtaan, koska omisti urheilutulos-luettelon tulevaisuudesta, ja siis voitti kaikki veikkaus-pelit päävoitot. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
- siinä matkustetaan tulevaisuuteen, jossa se röyhkeä häirikkö juippi onkin päässyt valtaan, koska omisti urheilutulos-luettelon tulevaisuudesta, ja siis voitti kaikki veikkaus-pelit päävoitot.niin jatko osassa oli
noin sitä tienaisi kun kaikki urheilu ja lotto tulokset tietäs viikkoakin ennen Anonyymi00007 kirjoitti:
- siinä matkustetaan tulevaisuuteen, jossa se röyhkeä häirikkö juippi onkin päässyt valtaan, koska omisti urheilutulos-luettelon tulevaisuudesta, ja siis voitti kaikki veikkaus-pelit päävoitot.Ai niin, en muistanut, että siihen on tehty jatko-osakin. Olen kai jossain nähnyt arvostelunkin: Ei ykkösosan veroinen.
- Anonyymi00010
maanmittari.Koo kirjoitti:
Ai niin, en muistanut, että siihen on tehty jatko-osakin. Olen kai jossain nähnyt arvostelunkin: Ei ykkösosan veroinen.
3 osaa.
Kakkonen on kyllä ykkösosan tasoa. Kolmas osa oli villissä lännessä tapahtuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729