Löydät aina positiivisen näkökulman mun suhteen. Se tuntuu tosi hyvältä, kun näen, miten suloinen luonne sulla on.
n>m
Sä olet niin ihana
22
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se salaisuus on ymmärrys. Yrittää vaan ymmärtää toista ja nähdä sen siistin toisen maailman missä hän elää, ja miten hän näkee asiat. Eikä yritä pakottaa toista omaksumaan omaansa väkisin.
Kaikille erilaisille elämille täällä on tilaa kun annetaan sitä toisillemme. Emmekä sohlaa toisten elämiä ja yritä pakottaa kaikkia sopimaan siihen miten itse haluaa asioiden olevan. Sulla on just siisti maailma rakennettuna. Kaunista katseltavaa.
Pääasia että kaikki saa elää niin kuin itse haluaa, ja että kaikista pidetään huolta. - Anonyymi00002
Kiitos, tuntuu hyvältä kun sanot noin. En ole liiaksi kuullut, mutta sinulta kyllä olen kuullut, se on hyvä asia. Ja sinäkin olet suloinen, vaikka oletkin mies. Kaikintavoin.
- Anonyymi00003
SORI!!!! OHI MENI MUTTA MENKÖÖN!!!!! Ehkä oikea henkilö lukee tuon. Poistun tässä takavasemmalle. HUPS.
- Anonyymi00004
Olen ajatellut tänään häntä ja meitä ja sitä mitä hän on halunnut minulle kertoa. .. mulla on asiaa. Tämä aloitus sopii ajatuksiini!
- Anonyymi00005
Mulla on asiaa❤️🫵😂
- Anonyymi00006
Tämä oli kiva vastaus.
ap
- Anonyymi00007
F-nainen on niin ihana ettei voi olla muuta kuin positiivinen asenne.
- Anonyymi00008
Mitä tää tarkoittaa? Käyttäydyt huonosti häntä kohtaan?
- Anonyymi00009
Täällä palstasedän huuhaa-aloituksessa taas kehrätään nihkeää assosiaatiota naissukupuolta kohtaan. Elätkö elämäs aikaa täällä ns? Naiselta sivusta
- Anonyymi00010
Yksi tietty mies on käyttäytynyt todella huonosti jo kauan. En voisi itse koskaan tehdä mitään vastaavaa mitä hän on tehnyt. Eikä hän millään tunnu ymmärtävän sitä kuinka ahdistavalta ja stressaavalta se kaikki on tuntunut!
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksi tietty mies on käyttäytynyt todella huonosti jo kauan. En voisi itse koskaan tehdä mitään vastaavaa mitä hän on tehnyt. Eikä hän millään tunnu ymmärtävän sitä kuinka ahdistavalta ja stressaavalta se kaikki on tuntunut!
Mitä hän on sit tehnyt?
- Anonyymi00011
kyllä te saatte vielä kaikkea pahaa, siitä mitä ootte hakannut vuosia. muiden rehellistä työtä, elämää ja varastanut kaikkea. eikä mitään takaisin millä oikeasti olisi jotain arvoa.
- Anonyymi00015
Palstaäijä vielä kerran hakkaa taikka kuole taikka kuole ja hakkaa tytytydydydytty kaikki mukaan
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Palstaäijä vielä kerran hakkaa taikka kuole taikka kuole ja hakkaa tytytydydydytty kaikki mukaan
Mm mondeon jukeboksista löytyy, eikö jep?
- Anonyymi00012
se tuo niille kaikkea pahaa mitä ovat vieneet ja jos yrittävät jatkossakin, saavat kaikkea pahaa mitä vievät hakkaamalla ja ottavat väkisin. koko salille ja sakille pahaa tiedossa.
- Anonyymi00017
Koita nyt jo iso mies päästä yhestä kuhmusta otassa yli mihin tämä märinä oikeasti perustuu, luulen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Koita nyt jo iso mies päästä yhestä kuhmusta otassa yli mihin tämä märinä oikeasti perustuu, luulen.
Miehillä menee aina tunteisiin.
- Anonyymi00018
jos on joku suuri sairaala niin missä on ilmofrtautumis kaipka kuin joku pistge, henkilökoetti käyr rai hah...
- Anonyymi00020
M nainen on täydellisen kaunis ja ihana nainen, mieluusti antaisin roppakaupalla haleja ja pusuja hänelle.
Ihanuudella ruskeat housut, tumma paita ja hiukset avoimena tänään.- Anonyymi00023
Naiselta kuulostaa eli lesbojuttu tai kirjoittaa itselleen
- Anonyymi00021
Se on minun vika nainen. Positiivisuus. En aio muuttua. m>n
- Anonyymi00022
Salilla ihana sportti nainen napapaidassa, love ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716