Onko sulla ollut vuosien saatossa

Anonyymi-ap

paljonkin juttuja?

27

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei yhtään juttua ole ollut.

• Anonyymi00002

Elämä on eletty kun se on annettu.

• Anonyymi00003

Ei oo

• Anonyymi00004

Useit joo

• Anonyymi00005

Tiedän :(

• Anonyymi00006

Mitäpä luulette

• Anonyymi00007

En usko, että nunnat tarvitsevat palstaa.

• Anonyymi00009

Juu parempi olla kyläpyörä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juu parempi olla kyläpyörä

Iskikö todellisuus vasten kasvoja kun solvaat tuntematonta? Kyläpyörätkään eivät sua huolis.

• Anonyymi00008

Olen romantikko. Enemmän haaveilua ja unelmointia jutuista.

• Anonyymi00010

Olen yrittänyt etsiä paria itselleni, mutta en ole koskaan löytänyt oikeaa, vertaistani. Kivoja tyyppejä, mutta puuttuu sielujen sympatia.

• Anonyymi00011

Ei oo kukaan kiinnostunut 🤣🤣

• Anonyymi00012

ok

• Anonyymi00013

joskus silloin nuorena isi ongelmaisena. nyt olen selvitellyt päätäni.

• Anonyymi00014

Olihan niitä nuorempana jotain.

• Anonyymi00015

Riippunee ihan siitä mitä juttuja tarkoitat ;)
      En mä nunna elämää ole elänyt 50 vuotta.
      En edes 20 vuotta. Entäs sulla?

• Anonyymi00016

Todella vähän, koska menin naimisiin jo vähän yli 20-vuotiaana. Kun erosimme oltuamme yhdessä noin 30 vuoden ajan, en käynyt missään moneen vuoteen! Kun kuulin ns. vanhusten diskossa kävin siellä muutaman kerran ja tutustuin joihinkin heistä, mutta en kokenut minkäänlaisia tunteita heitä kohtaan, vaikka tapailin kahtakin eri miestä, eri aikaan kylläkin. Ja oli pari muutakin miestä. Tulin siihen tulokseen ettei minua enää kiinnosta olla suhteessa kenenkään kanssa ja koska halut todella vähäiset, en kokenut tarvitsevani seksiäkään kenenkään kanssa! Ja siitä on nyt yli kolmetoista vuotta aikaa, kun olen viimeksi harrastanut seksiä, enkä ole sinä aikana edes etsinyt ketään mahdolliseen suhteeseen! Enkä enää etsi muuta kuin ystävyttä ikäisestäni miehestä! Ja jos mies rupeaa haluamaan seksiä, hänestä tulee välittömästi entinen ystävä!

• Anonyymi00017

Yksi oikeusjuttu joka meni loppuun asti vaan. Toisesta tuli syyttämättäjättämispäätös.

• Anonyymi00018

Ei ole ollut.

• Anonyymi00019

Miks?

• Anonyymi00020

Kyllä sä tiedät suunnilleen mun niukan suhdehistorian. Yksi hyvin pitkä liitto ja pari lyhyempää seurustelua. Tapailusuhteita pari. Ei yhtään yhden illan juttua. Vois sanoa, että kerran kymmenessä vuodessa yksi uusi. Mutta eihän ne niin tasaisesti sijoitu. Jos musta jotain juttuja olisi muka liikkeellä (liittyen seksiin), ne ei perustu todellisuuteen.
      n55+

• Anonyymi00021

En ole kiinnostunut kuin yhdestä miehestä, joten ei ole ollut yhtään.

• Anonyymi00023

Silmälaseja suositellaan

• Anonyymi00024

Olisi kyllä todella kohtuutonta jos kaivattuni olisi mustasukkainen. Sen suunnilleen kymmenen vuoden aikana, kun ollaan tunnettu, en ole ollut kuin yhden kanssa. Hän taas... Enpä sano mitään.
      Naiselta

• Anonyymi00025

Yli 40 v ensirakkaus pitää se miettomään.

• Anonyymi00026

Eikö täällä joku kirjoittanut olleensa satojen naisien kanssa? Päättele siitä.

• Anonyymi00027

Joku lepakko vae muu lehemä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe