paljonkin juttuja?
Onko sulla ollut vuosien saatossa
27
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei yhtään juttua ole ollut.
- Anonyymi00002
Elämä on eletty kun se on annettu.
- Anonyymi00003
Ei oo
- Anonyymi00004
Useit joo
- Anonyymi00005
Tiedän :(
- Anonyymi00006
Mitäpä luulette
- Anonyymi00007
En usko, että nunnat tarvitsevat palstaa.
- Anonyymi00009
Juu parempi olla kyläpyörä
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu parempi olla kyläpyörä
Iskikö todellisuus vasten kasvoja kun solvaat tuntematonta? Kyläpyörätkään eivät sua huolis.
- Anonyymi00008
Olen romantikko. Enemmän haaveilua ja unelmointia jutuista.
- Anonyymi00010
Olen yrittänyt etsiä paria itselleni, mutta en ole koskaan löytänyt oikeaa, vertaistani. Kivoja tyyppejä, mutta puuttuu sielujen sympatia.
- Anonyymi00011
Ei oo kukaan kiinnostunut 🤣🤣
- Anonyymi00012
ok
- Anonyymi00013
joskus silloin nuorena isi ongelmaisena. nyt olen selvitellyt päätäni.
- Anonyymi00014
Olihan niitä nuorempana jotain.
- Anonyymi00015
Riippunee ihan siitä mitä juttuja tarkoitat ;)
En mä nunna elämää ole elänyt 50 vuotta.
En edes 20 vuotta. Entäs sulla? - Anonyymi00016
Todella vähän, koska menin naimisiin jo vähän yli 20-vuotiaana. Kun erosimme oltuamme yhdessä noin 30 vuoden ajan, en käynyt missään moneen vuoteen! Kun kuulin ns. vanhusten diskossa kävin siellä muutaman kerran ja tutustuin joihinkin heistä, mutta en kokenut minkäänlaisia tunteita heitä kohtaan, vaikka tapailin kahtakin eri miestä, eri aikaan kylläkin. Ja oli pari muutakin miestä. Tulin siihen tulokseen ettei minua enää kiinnosta olla suhteessa kenenkään kanssa ja koska halut todella vähäiset, en kokenut tarvitsevani seksiäkään kenenkään kanssa! Ja siitä on nyt yli kolmetoista vuotta aikaa, kun olen viimeksi harrastanut seksiä, enkä ole sinä aikana edes etsinyt ketään mahdolliseen suhteeseen! Enkä enää etsi muuta kuin ystävyttä ikäisestäni miehestä! Ja jos mies rupeaa haluamaan seksiä, hänestä tulee välittömästi entinen ystävä!
- Anonyymi00017
Yksi oikeusjuttu joka meni loppuun asti vaan. Toisesta tuli syyttämättäjättämispäätös.
- Anonyymi00018
Ei ole ollut.
- Anonyymi00019
Miks?
- Anonyymi00020
Kyllä sä tiedät suunnilleen mun niukan suhdehistorian. Yksi hyvin pitkä liitto ja pari lyhyempää seurustelua. Tapailusuhteita pari. Ei yhtään yhden illan juttua. Vois sanoa, että kerran kymmenessä vuodessa yksi uusi. Mutta eihän ne niin tasaisesti sijoitu. Jos musta jotain juttuja olisi muka liikkeellä (liittyen seksiin), ne ei perustu todellisuuteen.
n55+ - Anonyymi00021
En ole kiinnostunut kuin yhdestä miehestä, joten ei ole ollut yhtään.
- Anonyymi00023
Silmälaseja suositellaan
- Anonyymi00024
Olisi kyllä todella kohtuutonta jos kaivattuni olisi mustasukkainen. Sen suunnilleen kymmenen vuoden aikana, kun ollaan tunnettu, en ole ollut kuin yhden kanssa. Hän taas... Enpä sano mitään.
Naiselta - Anonyymi00025
Yli 40 v ensirakkaus pitää se miettomään.
- Anonyymi00026
Eikö täällä joku kirjoittanut olleensa satojen naisien kanssa? Päättele siitä.
- Anonyymi00027
Joku lepakko vae muu lehemä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999