Olet mestari siinä, sinulle se on liiankin helppoa.
Miten unohdetaan
20
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
yliajattelija ei kovin helpolla unohda yhtään mitään ei vaan halua muistella ja keksii valheellisen helpottavamman totuuden kun oma itseys ahdistaa liikaa
- Anonyymi00002
Älä unohda minua, minä tarvitsen sinua
- Anonyymi00003
Ei ole helppoa. Saatan saada muistinmenetyksen joksikin aikaa, mutta kaikki palaa myöhemmin. Lopulta kaikki on pakko käsitellä.
- Anonyymi00004
Yhden miehen vain tahdon ❤️
- Anonyymi00005
Mua ei kuulemma mitenkään
- Anonyymi00006
Kiinnostu jostain toisesta. Hanki uusi ihastus niin vanha unohtuu.
- Anonyymi00007
Anna pari vinkkiä, miten kiinnostutaan jostain toisesta?
Sivusta - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Anna pari vinkkiä, miten kiinnostutaan jostain toisesta?
SivustaLiikut piireissä joissa tapaat paljon mukavia ja hyvännäköisiä ihmisiä. Käyt treffeillä ja tutustut ihmisiin. Voi olla, että tunteet herää, kun tutustut paremmin vaikket ensisilmäyksellä rakastukaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liikut piireissä joissa tapaat paljon mukavia ja hyvännäköisiä ihmisiä. Käyt treffeillä ja tutustut ihmisiin. Voi olla, että tunteet herää, kun tutustut paremmin vaikket ensisilmäyksellä rakastukaan.
Tuo ei vaan käy noin kaikilla.
- Anonyymi00009
Löytämällä uusi tietenkin.
- Anonyymi00015
Siinä voi mennä 20 v.
- Anonyymi00010
En ole unohtanut. Suljen vain tunteet sisälleni, muilta piiloon.
- Anonyymi00011
Kyllä ei kadu
- Anonyymi00012
Ei kadu tähän tulikseen tullut
- Anonyymi00013
Oletko koskaan ollut vainottu tai kiusattu?Kokeile hankkiutua semmoseen tilanteeseen.Ei silloin sjatella mitään muuta kun vihaa.Pelkokin menee jossain vaiheessa pois päältä.
Vainottuja ovat ne keillä on jotain.Sinulla välttämättä seinäruusu ei sitä ole.Tämä oli kiusaaja vainoajille.- Anonyymi00018
Koen olevani seinäruusu, en tajua että miksi mua kiusataan ja stalkataan. Mnainen
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Koen olevani seinäruusu, en tajua että miksi mua kiusataan ja stalkataan. Mnainen
Millä paikkakunnalla
- Anonyymi00016
En koe mitään tunteita kuin läheisiäni kohtaan. Miehiin jotka pyörivät itsensä ympärillä kaikkein vähiten, fakta joka ei mene kaaliin. Seksi on ok.
- Anonyymi00017
Niin että toinen on pelle ja sä se just olit mut mä olen sua kohtaan ollut mukava ja fiksu niin et unohda minua
- Anonyymi00021
ymmärsin hyvin että hän unohti eksänsä kun kattoo nykyistä muijjaansa. muutenkin heidän parisuhde on maali. ihanaa yhdessä elämistä kissoineen matkusteluineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089