Koska mulla on aika vaikea sairaus. On hyvä, että saat elää normaalia elämää. Minun kanssa olisi hankalaa.
Mies, olen niin pahoillani
14
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itselläni on päänupissa ruuvit niin löysällä, että en tiedä olisiko minusta hyväksi mieheksi. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00002
Onneks mun ruuvit on jo kiristyneet😂 pääasia et ne on vielä pääkopassa kiinni. Vois mullekin vielä kiristyksiä tehdä, ei pahitteeks
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onneks mun ruuvit on jo kiristyneet😂 pääasia et ne on vielä pääkopassa kiinni. Vois mullekin vielä kiristyksiä tehdä, ei pahitteeks
🔩🔧🤏😜
- Anonyymi00005
Ruuvit voi korvata vahvalla liimalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei voi korvata!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei voi korvata!
Turha edes haaveilla sellaisesta!
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Liima tukkii aivosolut. Ruuveja voi löysyttää, kun siltä tuntuu😂
- Anonyymi00010
taitaa samalla pinnakin kiristyä🤔😅🙃?
- Anonyymi00007
kun niin joku prli niin colin mcrae ralli-peli, hiljempaa pitää ajaa jotya pysyy tiellätörmää jonnekin pusikkoon.
- Anonyymi00011
Sairaallakin ihmisellä on oikeus elää rakastettuna.
- Anonyymi00012
Toki mutta ei-sairaalla on myös oikeus päättää haluaako rakastaa sairasta vai tervettä… toki tervekin voi aina sairastua yllättäen ja loppuelämäksi..
- Anonyymi00013
On, mutta ei minun kanssani! Kun ei osannut sanoa edes yhtä sanaa koskaan, hän sai minut sairaaksi pelosta ja siitä, etten saanut tehdä itselle mieleistä työtä, rahojen ryöstäjä! En halua auttaa häntä koskaan millään tavalla!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toki mutta ei-sairaalla on myös oikeus päättää haluaako rakastaa sairasta vai tervettä… toki tervekin voi aina sairastua yllättäen ja loppuelämäksi..
Totta kai on siihen täysi oikeus. Ja minä haluan ystäväksi vain ikäiseni miehen! En halua yhtään paljon nuorempaa ihmistä enää pilaamaan elämääni!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta kai on siihen täysi oikeus. Ja minä haluan ystäväksi vain ikäiseni miehen! En halua yhtään paljon nuorempaa ihmistä enää pilaamaan elämääni!
Ällöttää kaikki ne koirajututkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161518Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82081091Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77773
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637