Vai uskotko tasoteorioihin? Tunnen alemmuutta sua kohtaan. Olen jotenkin väärää "kastia".
Olenko koskaan sinun tasollasi nainen?
20
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
En usko tasoteorioihin, vaan puhtaaseen rakkauteen ja hyvyyteen. Hyvyys, jos ei rakkauskaan ole aina helppoja lajeja.
- Anonyymi00003
Lisään, että tuskin oli mulle, mutta vastasin silti.
- Anonyymi00002
Ongelma on sun korvienvälissä. Terapia voi auttaa saamaan terveen itsetunnon.
Sivusta - Anonyymi00004
Minä en usko nykyisii kyhättyihin tasoteorioihin. Voisin ihastua vaikka neliraajahalvaantuneeseen jos olisi vain sitä jotain… sama taajuus ja kemia on niin harvinaista että ei tulisi mieleenkään olla muissa pinnallisissa asioissa ronkeli.
- Anonyymi00005
Miksei voida keskustella näistä niinä hetkinä kun nähdään?
- Anonyymi00006
Jos kyykistyisit vähän ja minä nousisin jakkaralle niin oltais ehkä suunnilleen samalla tasolla. Tai seisottais melko jyrkässä mäessä minä ylempänä.
- Anonyymi00007
Minä koen olevani riittämätön itselle. Vaadin muilta myös paljon. Minulle sinä riität, mutta minä en taida riittää sulle. Sit ku paiskaat mut seinään, saan lukea kuinka toffeelle haisin😂
- Anonyymi00019
En todellakaan koe mitään tarvetta olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan. Hän itse tietää miten vahingollisesti hän toimi! En hyväksy yhtäkään sellaista ihmistä elämääni jolle ei riitä pelkkä ystävyyssuhde!
- Anonyymi00008
Nyt unohdat tuollaiset tasoasiat, ja heti, jooko?
- Anonyymi00009
Tämä oli varmasti ohi.
- Anonyymi00010
Onks sulla jotain luurankoja kaapeissa
- Anonyymi00011
Paljon nuoremmalla on. minulla ei! Hän ei millään tunnu ymmärtävän sitä etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan .Onko minun pakko tehdä rikosilmoitus hänestä!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paljon nuoremmalla on. minulla ei! Hän ei millään tunnu ymmärtävän sitä etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan .Onko minun pakko tehdä rikosilmoitus hänestä!
Onks tääki jokin projekti
- Anonyymi00012
Koko elämäs on pelkkää teoriaa jos jatkat tota meininkiä
- Anonyymi00014
No tämä on varmasti ohi, t: keski-ikäinen yh.
- Anonyymi00015
Tämä ei ole minulle, mutta vastaan nyt kuitenkin.
En usko tasoteorioihin. Mikään omissa elämänkokemuksissani ei tue tuota teoriaa. Eri ihmiset arvostavat niin kovin erilaisia asioita, että tasoja on mahdoton määrittää. - Anonyymi00016
Kuin hänelle:
Muistan, että ensimmäisessä viestissäsi, josta sinut tunnistin loppusyksystä, mietit tuota hieman eri sanoin.
Sinun ei kuitenkaan tarvitsisi ajatella niin. Ei todellakaan. Eiköhän me olla alusta asti oltu samalla tasolla ja aaltopituudella, kun yhteys on syntynyt 😊. - Anonyymi00017
Jo pelkkä iso ikäero vaikuttaa niin, ettei minun tee mieli tutustua ja toinen todella iso asia on se, että hän tuntuu olevan hyvin vähäpuheinen ja kolmas asia minkä tiedän hänestä on se että hän on kova suuttumaan!
- Anonyymi00020
Ja jos hän ei vieläkään ole ymmärtänyt sitä, etten harrasta seksiä enää koskaan kenenkään kanssa ja siihen on todella monia syitä! Ja ne eivät kuulu kenellekään!
- Anonyymi00018
En usko, siksi torjuit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392208Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491787Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1271659Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041346Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541070Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61803