Tuntuu, että kukaan ei välitä

Anonyymi-ap

Ketään ei kiinnosta minun terveysasiat ja että tuntuu oikeasti että mulla on joku fyysinen sairaus. Kaikki ei ole kunnossa kun on tämmöisiä oireita. Lääkärissä sanotaan että on tutkittu jo niin ei enää tästä asiasta tutkita. Ja sitten en saa tarpeeksi tukea mielenterveyteenkään. Saan sekoilla ihan rauhassa. Ketään ei kiinnosta auttaa.

11

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saan tännekkin kirjoittaa koko ajan kaikkea kun mt-hoitajat ei yritä auttaa minua pääsemään irti tästä paikasta. Ne vaan kyselee mutta ei tee mitään konkreettista auttavaa.

• Anonyymi00009

Olen myös kaavakekyselyjä vastaan.

Mitäs jos haastat itsesi ja kylmästi vähennät käyntejä täällä eli pyrit rajoittamaan ja vähentämään. Ei ketään tätiä tai setää neuvomaan.

• Anonyymi00002

Kyllä minua hävettää omat harhaluulot ja se mitä se minun kaipauksen kohdekin ajattelee minusta. Varmaan kammoksuu ja pelkää että olen joku umpihullu.

• Anonyymi00004

Olen pelännyt sinua ja sinun lähestymisiäsi, olet oikeassa! Mutta suurin syy siihen etten halua tutustua sinuun on ikäsi ja tietyt piirteet luonteessasi! Pidän hiljaisesta rauhallisesta elämästä! Ja koska minulla on ikää jo paljon, en jaksa enää ruveta auttamaan ketään, koska sukulaisissani on jo autettavia!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen pelännyt sinua ja sinun lähestymisiäsi, olet oikeassa! Mutta suurin syy siihen etten halua tutustua sinuun on ikäsi ja tietyt piirteet luonteessasi! Pidän hiljaisesta rauhallisesta elämästä! Ja koska minulla on ikää jo paljon, en jaksa enää ruveta auttamaan ketään, koska sukulaisissani on jo autettavia!

Ei mennyt naiselle tämä.

• Anonyymi00003

Meitä kaikkia vaivaa itsekkyys eli synti. Ihmisiä ne hoitajat ja lääkärit on. Ne haluaa hoitaa hommansa ja elää sen jälkeen omaa elämäänsä murehtimatta potilaista. Jumala on ainoa kenellä on aikaa rajattomasti jokaiselle. En tarkoita tätä joko tai valintana. Jeesus lopulta ainoa pysyvä turva. Lääkärit ei lopulta voi kuolemaa estää eikä tehdä mitään toisten hyväksi sen jälkeen. Ilman Jumalaa, me ihmiset ollaan monien tuskien kanssa yksin.

• Anonyymi00006

Welcome to happiest country of the world? Isn’t it?

• Anonyymi00007

Sitä se olisi ollut jos unelmani minulle tärkeästä työpaikasta olisi toteutunut. Mutta itsekkäät ihmiset panivat omat tavoitteensa tärkeämmiksi kuin minun unelmani! Vaikka heillä oli varallisuutta huomattavasti enemmän kuin minulla on!

• Anonyymi00008

Ajat ovat kovat ja toiset ovat kovemmalla kuin toiset. Esim. jos on perhe, niin koulutuksesta ja neuvolapalveluista ei tarvitse maksaa eikä koulukirjoista tai kouluruoasta. Joidenkin ryhmien tukimuotoihin ei ole vielä kajottu. Vahva suositus; kaikki matalan kynnyksen paikat ja vertaistukiryhmät. Pitkäaikainen terapia on kallista, saman asian ajaa vertaistukiryhmät, joissa voi saada arvokasta tietoa ja tukea, mitä ei psykologi osaa antaa.

• Anonyymi00010

Tukihenkilö. Joku kaveri johon luotat kuin vuoreen. Jos fyysisiä ongelmia tai mt-ongelmia niin yhteyttä työterveyteen tai terveyskeskukseen. Hätätilassa kriisikeskuskin voi auttaa. Jos luulet, että pahaa tehty ilman suostumustasi, soita hätänumeroon. Älä suostu mihinkään mikä ei tunne hyvältä, ilmaise rajasi selvästi. Älä ota viinaa, lääkkeitä, huumeita, hypnoosia, jos se vie sinulta rakas ystäväni estot kokonaan. Suojele itseäsi. Älä osallistu tilaisuuteen, jos jäi p'skan maku suuhun. Älä anna kiristää. Jos et halua puhua. älä puhu. Jos joku mukavanoloinen ihminen tarjoutuu viemään sinut turvaan, ota apu vastaan ja luota kerrankin siihen ihmiseen.

• Anonyymi00012

Iteppä sä pelleilit ja pelleilet no omapahan on valintasi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe