Taas panon merkeissä teille
Hyviä hetkiä
24
530
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos paljon!
- Anonyymi00002
Ymmärrän kyllä keille, mutta en halua koskaan olla edes ystävä tietyn paljon nuoremman kanssa, koska en vain voi sietää häntä!
- Anonyymi00003
äitisi on kn kaiken pahan alku ja synti.... pikkutyttöjen riehuminwn... jotenkin että onko ruo hu vittavaa mitä on..
- Anonyymi00005
Älä taas ota
- Anonyymi00006
Alkoholia taitaa kulua paljon..
- Anonyymi00007
Minä en ole hänen äitinsä, enkä edes varaäiti koskaan! Kannattaa lopettaa kaikki sellaiset jutut!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ole hänen äitinsä, enkä edes varaäiti koskaan! Kannattaa lopettaa kaikki sellaiset jutut!
No johan on projekteja menossa
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No johan on projekteja menossa
Ei ainakaan minulla jos kyse paljon nuoremmasta henkilöstä! Hänelle on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto ja se on aina voimassa! En ole enää mukana siinä projektissa! Jos minua yhä yritetään pakottaa auttamaan häntä, kerron tietyistä asioista eteenpäin!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ainakaan minulla jos kyse paljon nuoremmasta henkilöstä! Hänelle on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto ja se on aina voimassa! En ole enää mukana siinä projektissa! Jos minua yhä yritetään pakottaa auttamaan häntä, kerron tietyistä asioista eteenpäin!
Kaikkeen sä kans ehdit
- Anonyymi00004
Kiitos! Seksi on voimavara millä jaksaa tehdä sen normaalin arjen ja palata taas kotiin nauttimaan Rakkaastaan ja perhe arjesta
- Anonyymi00012
Sinä et ole minulle rakas ihminen!
- Anonyymi00024UUSI
Mistä hevonvitun perhearjesta? Tiiän lapsuudesta mitä se on. Täältä et ainakaan sellaista perhearkea tule saamaan. Mutt, että 2 ihmistä voi olla perhe. Ja jos pakotat niin tapahtuu kauheita.
- Anonyymi00008
niin jos poliisi vie rauhoittumaan vaikka ylksi, ei yuler tangaistuksia jos heillä on tilaq nuuttaa jotain eriuehubia tytöjäkin
- Anonyymi00010
Mitä sä käytät
- Anonyymi00014
jos niin no poliisilla ei ole yiloja laittaa riehuja-tyttöjä lwpäämään...
mutta itse kun armeijan ihmisten kassa jortain hauskojs juttyuja oli...- Anonyymi00015
sössön sössön söö, et ole ollenkaan mukava ihminen, estit minulta työn tekemisen ja jouduin pelkäämään yllättäviä kohtaamisia..
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
sössön sössön söö, et ole ollenkaan mukava ihminen, estit minulta työn tekemisen ja jouduin pelkäämään yllättäviä kohtaamisia..
osatko yhtään edes hävetä, kuinka paljon pahaa oloa minulle aiheutit..
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ootko kunnossa
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
osatko yhtään edes hävetä, kuinka paljon pahaa oloa minulle aiheutit..
Olen mieluummin köyhä kuin sinun kanssasi missään tekemisissä koskaan!
- Anonyymi00019
Kaikki ok?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kaikki ok?
Mee projekteja tutkimaan
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen mieluummin köyhä kuin sinun kanssasi missään tekemisissä koskaan!
Mikä projekti menossa päällimmäisenä
- Anonyymi00022
Kiitos 🤗
- Anonyymi00023UUSI
Kiitos. Kiva kun suhtaudut noin hyvin meidän seksihetkiin. Ymmärräthän ettei lopu kokonaan, vaikka virallistaisitte suhteenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat9915994Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1037204Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."843959Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k242946Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve512589"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt952059Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1092002Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil381972Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin841971Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131769