Rakastatko vielä

Anonyymi-ap

Minua?

22

1272

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

♾️

• Anonyymi00016

Ketä uskaltaa rakastaa? Kääntyy nykyisin helpommin itseään vastaan.

• Anonyymi00002

Joo joo K

• Anonyymi00020

Ei taida olla k lta ?

• Anonyymi00003

Minä en ole rakastanut ketään muuta miestä kuin lasteni isää!

• Anonyymi00004

Kiintoisaa luettavaa palstaäijän performaatio- onko tästä moskasta mahdollista aivopierrä luonnollisista henkilöistä sentimentaalista yli-tulkintaa? Eiku tulkintaa vain. TT

• Anonyymi00005

Ei rakasta, eikä oo koskaan rakastanut. Aivan täysin traumatisoitunut ja tuskin koskaan tulee kehittämään enää romanttisia ihmissuhteita

• Anonyymi00006

Voisin rakastaa jos et olisi tuolla hautuumaalla kasvattamassa koiranputkea.

• Anonyymi00007

HI- mottaa. Ainakin tuntuu, että rakastaisin. Oot mun toteemipaalu ja minä vaikka sun p*nopuusi.

• Anonyymi00008

Oot mun uppotukki ja mä sun ajopuusi.

• Anonyymi00009

Onko miehuuttasi ykikorostava palstaäijä ongelmia alakerrassa? Kuha kysyin. TT

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko miehuuttasi ykikorostava palstaäijä ongelmia alakerrassa? Kuha kysyin. TT

Kiitos kysymästä ja ketjun nostosta.
        Ei muuta ongelmaa kuin puu-tetila. 😁

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oot mun uppotukki ja mä sun ajopuusi.

Oot mun halko, oon sun puuhellas.

• Anonyymi00010

Ajattelen usein, onko siinä rakkautta vai pelkkää hellyyttä ja kaipuuta, en tiedä? Kosketuksen voima on hänen hallussaan, siihen voi jäädä kiinni kuin hämähäkin verkkoon. Kuvan on piirtänyt sieluun, käsissä kaunis naisen vartalo josta sormin tunnustellen erottaa seksikkään pienet naisen vatsalihakset, pienet somat hartiat, kylki-ja solisluut jotka liikkuvat elämää. Ilmavaa, niin kevyen naisen vyötäröllä kädet ja pelkkä huulien kosketus ravistelee ja aiheuttaa valtavan halun tehdä se uudelleen. Siinä hetkessä tunsi tarkoittiko suudelma jotain todellista vai ei. Ei voi lakata ajattelemasta hänen huultensa makua ja tapaa, jolla hän suuteli hitaasti, sen täytyi olla intensiivistä myös hänelle. Hän ei sanonut jälkeenpäin sanaakaan, ehkä se oikeasti kosketti häntä vakavaksi tekevällä tavalla.

https://www.youtube.com/watch?v=SRGT-9c-c9s&list=RDaTiU7DAQsjs&index=14

• Anonyymi00013

jos yrityyää mennä nukkumaan niin itsellänisdairailoissakin toimii he3nkilökortti

mutta ikäväämennä nukkumaan jos peiton tai sängyn alla vaanii joku Kummitusherra

• Anonyymi00014

🩷 💜 🩶

• Anonyymi00015

J
      0
      0

• Anonyymi00017

Kuka ketä

• Anonyymi00018

A
      I
      V
      A
      N

V
      A
      L
      T
      A
      V
      A
      N

P
      A
      L
      J
      O
      N
      !

• Anonyymi00019

Tilasin ambulanssin valmiiksi kun sydämemme kohtaavat, tulee sydänkohtaus ❤️

• Anonyymi00021

En tunne sua kohtaan enää mitään

• Anonyymi00022

Rakastan ikuisesti❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1868
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      116
      944
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe