Oulusta reilu 50 v pari olis kiinnostunut rakastelemaan jonkun katsoessa meidän touhuja ja miksei voisi osallistuakkin.liikumme asuntoautolla joten vuode tulee sinne missä sinäkin.
Etsinnässä katsojaa
27
920
Vastaukset
- Anonyymi00002
Moikka!
No nyt tuli mieleinen ilmoitus!!!
Tässä olisi 56v, 185/85, siisti ja luotettava mies Oulusta.
giggelheim(at)gmail.com- Anonyymi00022UUSI
Mitäs olet. Mee pois buaahaa!
Ajeletteko milloin jyväskylän suunnilla. 66v 180 88. kattelen.
- Anonyymi00006
Aja ittes hevon perseeseen
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eläin sexi ei kiinnosta. Kesällä löytyy heppoja laitumelta. Tsemppppiä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai sua kiinnostaa hevoset siinä mielessä.
- Anonyymi00003
Ukm 58 vois katella teijän touhuja...
- Anonyymi00004
Olen läheltä oulua ukm58
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen läheltä oulua ukm58
Delaa akkas pettäjä
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Delaa akkas pettäjä
Delaa ihan säälittävä luuseri. Jos et osaa muuta kommenttia voit hönö lopettaa.
- Anonyymi00008
Täällä Oulun seudulla olis kiinnostunut mies johannes250662 ät gmail.com?
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä runkkari runkkarit tunnistaa. Mitäs olet hähähää
- Anonyymi00010
Moikka..voisin katsella teitä asuntoautossa..M 48
- Anonyymi00011
Kiitos teille jotka innostuitte haaveestamme. Katsomme muutaman päivän innolla vastauksia ja mielenkiintoisimmat valitaan.matka ei ole este. Ja te jotka oksennatte tälle haaveellemme niin onnea teillekkin runkkareille.
- Anonyymi00015
Täällä olisi innokas katsoja olisi paikkakin missä voisitte kyläillä. Olen kylläkin Turun läheltä.
- Anonyymi00024UUSI
Sitähän te varmaan tekisitte jos osaisitte. Mitäs olette.
- Anonyymi00025UUSI
Katos meidän Turkulainen peukun vetäjäkin on herännyt. Mitäs olet Turkulainen tautinen perse reikä.
M48 on oulun alapuolella reilu 100 kilometriä..levarikin kävis parkiksi.
Jos matkailu kiinnostaa niin Espoossa leppoisa ja hyvin käyttäytyvä herrasmies juuri kuvailemaanne toimintaan valmiina. Joskun myös Oulun seudulla työmatkalla. Olisi todella kiihottavaa ihailla toimianne!
- Anonyymi00026UUSI
Sinähän sen urpo ittestäs tuon tiiät.
- Anonyymi00018UUSI
Matkailuautolla reissaava pari Etelä-Karjalasta olisi kiinnostunut tapaamaan kauden reissuilla. Kausi on jo aloitettu ja Vappuna taas jonnekin.
- Anonyymi00019UUSI
Lähtekää tänne turkuun päin.Siisti mukava mies odottaa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lähtekää tänne turkuun päin.Siisti mukava mies odottaa.
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
Jaahaas Turkulainen persereikä olet taas vauhdissa. Montas peukku annosta tänään on jo mennyt. Mitäs vedät buaahaa.
- Anonyymi00028UUSI
Olisi hienoa saada katsella ja tilanteen kehittyessä liittyä lähemmin seuraanne. Olen viisikymppinen mies ja erotiikka on parasta intohimoisesti tarjoiltuna.
Tähän voitte ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1887631Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092791Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782782"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102281Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382112- 111825
- 181438
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281392- 201246
- 221214