Miksi ei enää paperikuittia. Totuushan on se että vuositasolla säästämme ns. Pantittomista pulloista vaikka ovatkin pantillisia syy hylkyyn myyjien kikkailu ja laiskuus tsekata pullolija. Onko pullo pantillinen vai ei. Etiketti kostunut , Lisäksi on opetettu että ei kande juosta muutaman pullon takia pullohuoneeseen. On arvokkaampaa täyttää hyllyjä. Liike nettoaa vuosittain 15.000 - 70.000 euroa per kauppapaikka.
Keneltä pois kuvitelkaapa sitä.Ja vauhti kiihtyy. Että siinä teille miettimistä.
Eiköhän tämäkin keksintö ole jonkun kuittivapaa pisupään keksintöä.
Itse hoitanut pullolinjastoja vuosien ajan.....
Tiesitkö tämän. Lidlistä.
Anonyymi-ap
3
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paperikuitti ei poistu.
- Anonyymi00002
Kuinkahan moni seuraa palautus raha määrää . Itsekkin pettynyt että koneet pöhlii
sumeilematta nappulaa omiin taskuihinsa.. Parasta viikon sisällä 10 euroo miinus yritys.
Mukana normi isoja limpparipulloja. tw työtön opiskelija. - Anonyymi00003
Jos minulla näkyy palautuskuitilla "pantiton 0€", sanon jämäkästi kassalle että oli pantillinen ja kone hylkäsi sen väärin perustein. Aina on tullut hyvitys, eikä koskaan ole menty tarkastamaan konehuoneseen. Olisihan se älytön urakka yrittää etsiä juuri sitä tiettyä pulloa tai tölkkiä. Ellei mahdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691