Luovuttaa. Entä jos etsitkin mua.
Haluaisin jo lopettaa kirjoittelun täällä
16
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä varmaan monella mielessä? Mitä jos on kohdannut jonkun mieleisen jossain ja haluaisi, että siitä syntyisi jotain itseä suurempaa? Tätä se myönteinen ajattelu monesti voi teettää, minullekin? m-n
- Anonyymi00002
Tarkennan itseään suurempaa henkisesti. Samaistumispinta synnyttää aina positiivisia mielikuvia.
- Anonyymi00004
Minulla ei ole sellaista kokemusta, että joku minua paljon nuorempi olisi minulle millään tavalla mieleinen! Tai että meistä voisi tulla edes ystäviä! Muut ovat yrittäneet aivopestä minua, jotta hyväksyisin tietyn paljon nuoremman henkilön elämääni! Se jos mikä on todella ollut ala-arvoista toimintaa! Jo pelkkä hänen naamansa näkeminen saa minut voimaan huonosti! Kaikki se minua syvästi inhottava esitys liittyi tiettyyn häirikköön!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla ei ole sellaista kokemusta, että joku minua paljon nuorempi olisi minulle millään tavalla mieleinen! Tai että meistä voisi tulla edes ystäviä! Muut ovat yrittäneet aivopestä minua, jotta hyväksyisin tietyn paljon nuoremman henkilön elämääni! Se jos mikä on todella ollut ala-arvoista toimintaa! Jo pelkkä hänen naamansa näkeminen saa minut voimaan huonosti! Kaikki se minua syvästi inhottava esitys liittyi tiettyyn häirikköön!
Joka ikinen koiran kanssa kulkeva saa minut voimaan pahoin!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nonni siinä näette miten palstaäijä kirjoitti aina meitä koirakkoja syytetään maailman pahuudesta. T
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joka ikinen kerta, kun häirikkö meni ohi mitään sanomatta, hän oli yhtä kuin lasteni isä! Ja sellaisia ihmisiä en voi sietää! Ja siihen minulla on täysi oikeus!
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä koirissa on vikana?
- Anonyymi00003
En etsi ketään täältä, enkä vielä muualtakaan ennen kuin korvaukset! Ja pidän vain vähintään 60++ miehistä ystävinä!
- Anonyymi00006
Et ole palstaäijä tämän maagisen iän ylittänyt joten onko syytä olettaa että kirjoittelet tätä skeidaa ns tulevaisuuteen?🥱
- Anonyymi00009
Täällä on enää hullut pelkästään jotka painii keskenään.
- Anonyymi00010
Siltä näyttää.
- Anonyymi00016
Joo näin taitaa olla enpä itsekään täällä juuri enää käy ja taitaa tää palsta jäädä nyt kokonaan. Jotkut törpöt on tän täysin jo pilanneet ei enää mitään mielenkiintoo tänne. 😟
- Anonyymi00011
Monikin haluaisi luovuttaa. Samat fiilikset täällä. Sinusta, että etsin.
- Anonyymi00012
Miä en luovuta. Entä jos hän mies kaipaakin mua täällä. 🙍♂️
- Anonyymi00013
Tulee jos on tullakseen vai miten se meni mies.
- Anonyymi00015
Lopeta kaikenmaailman paskan omiminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972