Oletko tyhmä vai narsistinen luonne? Ei mene läpi selitys, että et muka käy täällä IRL

Anonyymi-ap

Kun jokainen viesti minulle tuli sen jälkeen kun olin kirjoitellut täällä. Nautit siitä toiveesta ja haaveesta, että olisin yhtä kiero ja narsistinen luonne kuin sinä. Luuletko sinä ,että en näe, miten viehätyt "ongelmallisista", ja miten turvallisuus ajaa sua pois.

Mutta sä et pystynyt hyväksyyn tai arvostaa mun oikeaa luonnetta, joten et saa sitä "jännämiestäkään", jota kaipasit, oma häviösi, kun olet deeku ja ilkimys.

Jos sun luonne olisi jalo ja kiltti, niin voisin viehättyä sinusta, mutta olet ilkeä, ja käyttäydyt sen mukaan. Sanat ja teot menee ristii, kuvittelet omiasi, kuvittelet että tykkäsin susta, kuvittelet että saisit mut jos pelaisit ilkeää peliäsi.

En edes tiedä mikä osuus sillä sun "autisti" miehelläs on tässä sopassa, mutta säälin häntä, koska selkeästi käytät häntä vain leluna, pelissäsi, eikä hän näe sun läpi niinkuin mä... mä kyllä varoitin häntä jo, mutta tuskin se toimii kun oot leimannut mut jo "hulluksi", tuttujesi kesken.

Ja kukaan muu kuin eräs M ei saa omia tätä, koska en pahaa halua sellaisille, jotka kunnioittaa muita ja arvostaa.

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä kirjotin vain yhden tarinan tarina ketjuun.
      Hiiri ja Hulku ja jos se saa sinut voimaan pahoin. Miten olisi, ulkona kuuma hikinen päivä.
      Saako lause hikoilemaan jo ?
      Kaikki muut ketjut on täynnä sä ja sun kaverit.

• Anonyymi00011

Hulku on varmaan palstasetä mut jos omit sen itsellesi. Ei se multa ole mitään pois.

• Anonyymi00002

Haukut mua niin pidän sua älykääpiönä potenssiin 15.

• Anonyymi00003

Taisi nilkka nyrjähtää hi hih hii

• Anonyymi00004

Taidat haukkua vanhempaa naista ja jotain J miestä. Ei ole kauas omena puusta pudonnut.

• Anonyymi00005

Oot vääntänyt asiaa juurta jaksaen hän hän tai sen kolmannen jumpperin tai muitten aikuisten naisten kanssa.

• Anonyymi00006

Voisi sanoa melkein, tämä on perintökalu ja se ei ole myytävänä.

• Anonyymi00007

Bunnylla taas keittää yli.

• Anonyymi00008

Sinut on poistettava projektista se näkyy työnjäljessä.

• Anonyymi00009

Kiitos, että laitoit tunnisteen niin tiedän ettei ole ainakaan mulle.

• Anonyymi00010

Pitäisikö sanoa näin.
      Rakas mies, olen nauttinut kirjeenvaihdostamme, ehkä liikaakin. Sen vuoksi tarvitsen etäisyyttä. Pidän tauon sinulle kirjoittamisesta, toivottavasti ymmärrät.
      Antaakseni sinulle tekemistä lähetän toisen kirjan, koska jaksat väittää lukeneesi Proustin.
      Se oli lempiteokseni nuorena mutta en ole lukenut sitä vuosiin. Toivottavasti luet sen ja kerrot, oliko teos yhtä hyvä kuin muistin. Näkökulmani on voinut vääristää muistoani teoksesta. Kerrothan, jos olen väärässä.
      Lämmöllä, Annika

• Anonyymi00012

Kymmenen postimerkkirullaa, kiitos

• Anonyymi00013

Ottaisin myös hunajapullan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1859
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      358
      1600
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1227
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      214
      1188
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1044
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1009
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      971
    Aihe