Etsinnässä hyvä homeopaatti!
Mieluiten, kuka tekee etäkonsultaationa!
Saa siis suositella, kenen homeopaatin käynneistä olet hyötynyt? Kuka on löytänyt helpohkosti juuri sinulle sopivan homeopaattisen lääkkeen jne.
Olen käynyt Kristiina Benjaminssonilla, mutta hän tuputtaa aina niitä verkostomarkkinointikuvioita, vaikka olen tullut vain homeopatiaa varten. Alkaa ärsyttämään, ettei keskitytä oikeasti asiakkaan tarpeisiin. Lisäksi olen kuullut, kuinka hän kinaa lähes kaikkien yhteistyökumppaneidensa kanssa ja polttaa sillat takanaan.
Nyt toiveissa löytää siis oikeasti asiakasta kuunteleva ja asiakkaan parasta ajatteleva tyyppi!
Etsinnässä hyvä homeopaatti
6
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö kaikki nykyään ajattele vain omaa itseään. Tuskin löydät kummoisempaa.
- Anonyymi00002
Homeopatia on 100% huuhaata. Ei minkäänlaista tieteellistä pohjaa eikä mitään näyttöä. Yhtä hyvin voisit vaikka repiä rahasi.
- Anonyymi00003
Kyllä homeopatialla on saatu hyviä tuloksia, mutta juuri sen sopivan homeopaatin löytyminen on tärkeää. Homeopaatin täytyy osata kysyä juuri oikeat asiat sopivan lääkeaineen löytämiseksi. Ja hänen täytyy malttaa perehtyä kunnolla asiakkaan tilanteeseen ja myös seurata tilannekuvan kehittymistä. Olen myös kuullut aloittajan mainitsemasta homeopaatista, että jättää asiakkaan herkästi omilleen, kun tuntuu olevan liian monta rautaa tulessa.
- Anonyymi00004
Suosittelen tutustumaan Vanessa Noemin tai Reeta Pohjosen tarjoamiin palveluihin. Myös Tiina Koivistoinen ja Miikkael Reiman ovat päteviä homeopaatteja ja kuullut paljon hyvää heidän osaamisestaan. Tärkeä löytää hyvä yhteys oman homeopaatin kanssa, sillä lailla saavuttaa parhaat lopputulokset! 🙏
- Anonyymi00005
Oiiiii, Reeta on aivan huippu tyyppi muutenkin! ❤️ Lämmin suositus!
- Anonyymi00006
Minä suosittelen Milla Lindeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939