Etsinnässä hyvä homeopaatti!
Mieluiten, kuka tekee etäkonsultaationa!
Saa siis suositella, kenen homeopaatin käynneistä olet hyötynyt? Kuka on löytänyt helpohkosti juuri sinulle sopivan homeopaattisen lääkkeen jne.
Olen käynyt Kristiina Benjaminssonilla, mutta hän tuputtaa aina niitä verkostomarkkinointikuvioita, vaikka olen tullut vain homeopatiaa varten. Alkaa ärsyttämään, ettei keskitytä oikeasti asiakkaan tarpeisiin. Lisäksi olen kuullut, kuinka hän kinaa lähes kaikkien yhteistyökumppaneidensa kanssa ja polttaa sillat takanaan.
Nyt toiveissa löytää siis oikeasti asiakasta kuunteleva ja asiakkaan parasta ajatteleva tyyppi!
Etsinnässä hyvä homeopaatti
6
220
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eikö kaikki nykyään ajattele vain omaa itseään. Tuskin löydät kummoisempaa.
- Anonyymi00002
Homeopatia on 100% huuhaata. Ei minkäänlaista tieteellistä pohjaa eikä mitään näyttöä. Yhtä hyvin voisit vaikka repiä rahasi.
- Anonyymi00003
Kyllä homeopatialla on saatu hyviä tuloksia, mutta juuri sen sopivan homeopaatin löytyminen on tärkeää. Homeopaatin täytyy osata kysyä juuri oikeat asiat sopivan lääkeaineen löytämiseksi. Ja hänen täytyy malttaa perehtyä kunnolla asiakkaan tilanteeseen ja myös seurata tilannekuvan kehittymistä. Olen myös kuullut aloittajan mainitsemasta homeopaatista, että jättää asiakkaan herkästi omilleen, kun tuntuu olevan liian monta rautaa tulessa.
- Anonyymi00004
Suosittelen tutustumaan Vanessa Noemin tai Reeta Pohjosen tarjoamiin palveluihin. Myös Tiina Koivistoinen ja Miikkael Reiman ovat päteviä homeopaatteja ja kuullut paljon hyvää heidän osaamisestaan. Tärkeä löytää hyvä yhteys oman homeopaatin kanssa, sillä lailla saavuttaa parhaat lopputulokset! 🙏
- Anonyymi00005
Oiiiii, Reeta on aivan huippu tyyppi muutenkin! ❤️ Lämmin suositus!
- Anonyymi00006
Minä suosittelen Milla Lindeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k162447Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330