Miksi? Tyrvis uutisoi että ytittäjä avautuu? Oli maksumuurin takana tämä uutinen.
Subway lopettaa
20
615
Vastaukset
- Anonyymi00001
NÄLKÄLÄN VANHA AUTOGRILLI VIE KAIKKI ASIAKKAAT. MUISTATKO KAIKKI LIIKKEET JOTKA JOUTUIVAT LOPETTAMAAN AUTOGRILLIN TAKIA? JAA KOKEMUKSESI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA.
- Anonyymi00002
Toiviaisen kauppa ja maximartti ainakin joutui lopettamaan nälkälän autogrillin liian halpojen hintojen vuoksi. Sok-Elanto taisi myös kaatua nälkälän halpojen makkispekkiksien vuoksi?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toiviaisen kauppa ja maximartti ainakin joutui lopettamaan nälkälän autogrillin liian halpojen hintojen vuoksi. Sok-Elanto taisi myös kaatua nälkälän halpojen makkispekkiksien vuoksi?
KIITOS!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
NAUTITKO SINÄ KOSKAAN NÄLKÄLÄN VANHALLA AUTOGRILLILLÄ MAKKISPEKSIT?? MUISTATKO MITEN NE HIVELIVÄT SINUN MAKUNYSTYRÖITÄSI JA OLOSI MUUTTUI KYLLIKSI?? KERRO KOKEMUKSESTASI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA.
- Anonyymi00011
Lopettanut. Tarjoili jäisiä pihvejä
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lopettanut. Tarjoili jäisiä pihvejä
KIITOS!!
- Anonyymi00005
Subway-konseptin mukaisesti olis pitänyt tehdä muutosremppaa (arviolta 100 000 euroa), eikä muutoinkaan mikään kultakaivos ole ollut tuotoltaan. Olisivat silti jatkaneet vanhalla konseptilla jos olisivat saaneet.
Harmi. - Anonyymi00006
Minä en ymmärrä kuinka kylmiä Subway-patonkeja myyvät liikkeet voivat menestyä yhtään missään.
Yleensä samassa kauppakeskuksessa on Lidlejä tai S-marketeja, jotka myyvät valmiiksi pakattuja, samanlaisia täytettyjä, kylmiä patonkeja puoleen hintaan.- Anonyymi00008
Sinä et tunnu ymmärtävän muutenkaan mistään mitään. Kommentoit, vaikka et koskaan ole ollut Subwayn asiakas.
- Anonyymi00010
Ajattelin katsoa malliksi jonkin Vammalan Subwayn patongin hinnan, mutta Subway onkin pikapikaa jo sulkenut Vammalan sivustoltaan jo pois.
Sama näyttää käyneen Huittistenkin Subwaylle, poissa on. Ei noi liiketoimena oikein taida tällaisissa pikkupaikopissa kannattaa.
Minä ehdin kyllä käydä Vammalan Subwayllä kerran, ja opiskeluaikana Espoonkin Subwayssa kaksi kertaa. En päässyt oikein minkäänmoiseen makuun noiden patonkien syömisen kanssa.
- Anonyymi00007
Montako kertaa kävit?
- Anonyymi00009
Koko Subwayn "menestys" perustui amerikkalaiseen mainoskampanjaan, jossa joku läski väitti laihduttaneensa syömällä Subwayn patonkeja. Myöhemmin koko homma paljastui huijaukseksi ja sen jälkeen koko ketjulla alkoi alamäki, joka jatkuu myös muualla maailmassa.
Suomessakin aitajuoksija Nooralotta Neziri väitti mainoksessa syövänsä Subwayn patonkeja, mutta tuskin kovin moneen upposi moinen mainoshömppä. - Anonyymi00012
Ylihintaista sämpylää
- Anonyymi00013
Hyvä kuulla tuo tieto edes nyt jälkeenpäin. En koskaan ehtinyt käymään Subwayllä. Nyt vaikuttaa siltä että ei olisi kannattanutkaan mennä. Jos tosiaan noin kalliit on kuivat sämpylät siellä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvä kuulla tuo tieto edes nyt jälkeenpäin. En koskaan ehtinyt käymään Subwayllä. Nyt vaikuttaa siltä että ei olisi kannattanutkaan mennä. Jos tosiaan noin kalliit on kuivat sämpylät siellä.
Et ehtinyt? Mikä muka piti niin kiirettä että et ehtinyt?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et ehtinyt? Mikä muka piti niin kiirettä että et ehtinyt?
Kaikki maalitkin olen ostanut aina Puuilosta ja Kiviniityltä. Sikäli jäi Värisilmän kauppakin kokonaan kokematta. Ja nyt Värisilmäkin laittaa jo lapun luukullensa.
Mutta Alkossa olen käynyt kaikissa sen eri sijaintipaikoissa Vammalan Kaupungin aikana. Ei kuitenkaan nykyisessä Prisman paikassa. Meneeköhän sekin siellä pian konkkaan jo? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki maalitkin olen ostanut aina Puuilosta ja Kiviniityltä. Sikäli jäi Värisilmän kauppakin kokonaan kokematta. Ja nyt Värisilmäkin laittaa jo lapun luukullensa.
Mutta Alkossa olen käynyt kaikissa sen eri sijaintipaikoissa Vammalan Kaupungin aikana. Ei kuitenkaan nykyisessä Prisman paikassa. Meneeköhän sekin siellä pian konkkaan jo?Neljässä paikassa sitten olet käynyt koska nykyinen on viides Vammalan kaupunkin aikana.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Neljässä paikassa sitten olet käynyt koska nykyinen on viides Vammalan kaupunkin aikana.
Joku väitti vähän aikaa sitten että Viinakauppa olisi aikoinaan toiminut vanhan Sokos-tavaratalon alakerrassakin. Minun muistikuva ei semmoista kauppapaikkaa tiedä.
Nythän vanha, kunnianarvoisa Sokos on vähää vaille tyhjillään, ja aika pysyvän tuntuisesti.
Kai se siitä nurin laitetaan, kun tästä lamasta hiukan selvitään. Eduskunnasta eläkkeelle jäänyt Satonen rakennuttaa siihen 2...3 kpl kerrostaloja. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joku väitti vähän aikaa sitten että Viinakauppa olisi aikoinaan toiminut vanhan Sokos-tavaratalon alakerrassakin. Minun muistikuva ei semmoista kauppapaikkaa tiedä.
Nythän vanha, kunnianarvoisa Sokos on vähää vaille tyhjillään, ja aika pysyvän tuntuisesti.
Kai se siitä nurin laitetaan, kun tästä lamasta hiukan selvitään. Eduskunnasta eläkkeelle jäänyt Satonen rakennuttaa siihen 2...3 kpl kerrostaloja.Kyllä olen sieltä sokoksen alakerrasta hakenut alkoholia ja se tapahtui silloin kun alkosta tehtiin itsepalvelu myymälä niin sen aikaa alko oli sokoksessa.
- Anonyymi00021UUSI
Street food siesta torilla tänään ja huomenna. Menkää sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343277Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1271734
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271704- 1381365
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1061203"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!531117Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa32973