Näin viime vuonna komean ukrainalaisen miehen kaupungin uima-altaalla. Istuin saunassa, kun hän tuli sisään ja istuutui sivuun. Hänen vartalonsa oli yhtä valkoinen kuin naisen. En voinut olla katsomatta hänen jalkojensa välistä kolme tai neljä kertaa. Ystäväni katsoi minua aina naisellisella katseella. Istuin lähemmäs ja tutustuin häneen. Hänen nimensä oli Jura, ja hänen äänensävynsä oli naisellinen. Hän kutsui minut käymään luokseen. Hän asui yksin kotona. Hän tervehti minua naisten yöpaidassa. Hän kohteli minua hyvin hostellissa. Siitä lähtien olen etsinyt ukrainalaisia tapaamista varten.
Seksi historia
Anonyymi-ap
6
497
Vastaukset
- Anonyymi00004
Menes spede ottamaan ne bentsot buaahaa
- Anonyymi00006
Ukrainalaiset miehet ovat seksikkäitä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ukrainalaiset miehet ovat seksikkäitä
Ällöttäviä limarottia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ällöttäviä limarottia
Millaisista miehistä pidät? Pidätkö afrikkalaisista miehistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429