Tulipalot Eno

Anonyymi-ap

Kyllä Eno tarvitsee kipeästi oman palo aseman , kun näkyy harva se päivä talot tai autot itsestään? syttyvän tuleen.

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Eikös siellä ole paloasema?

      • Anonyymi00003

        Myynnissä...


    • Anonyymi00004

      Paloaseman lakkautuksesta on jo tehty päätös. Taas yksi Joensuuhun liittymisen vaikutus , monen muun lisäksi.

      • Anonyymi00005

        aha


      • Anonyymi00010

        Kerrohan nyt oikein tarkkaan ja virallisten todisteiden kanssa, missä on tuollainen tieto nähtävillä? Jos et sitä kykene esittämään, niin on parempi kun et levittele perättömiä tietoja jotka ovat oman vähäisen ymmärryksesi tuotosta, eivätkä liity millään lailla tosiasioihin!
        Enon paloasemaa, pelastusasemaa, ei olla lakkauttamassa. Jos ja kun kiinteistöt vaihtavat omistajaa, kuten tässä tapauksessa, se ei merkitse sitä että niiden toimintaa ollaan lakkauttamassa, eikä sellaista virallista esitystä ole käynnissä! Aseman toiminta jatkuu normaalisti. https://www.pielisjokiseutu.fi/paikalliset/9397398


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kerrohan nyt oikein tarkkaan ja virallisten todisteiden kanssa, missä on tuollainen tieto nähtävillä? Jos et sitä kykene esittämään, niin on parempi kun et levittele perättömiä tietoja jotka ovat oman vähäisen ymmärryksesi tuotosta, eivätkä liity millään lailla tosiasioihin!
        Enon paloasemaa, pelastusasemaa, ei olla lakkauttamassa. Jos ja kun kiinteistöt vaihtavat omistajaa, kuten tässä tapauksessa, se ei merkitse sitä että niiden toimintaa ollaan lakkauttamassa, eikä sellaista virallista esitystä ole käynnissä! Aseman toiminta jatkuu normaalisti. https://www.pielisjokiseutu.fi/paikalliset/9397398

        Lisäys: Enon paloasemaa ei olla lakkauttamassa. Itse asiassa Pohjois-Karjalan hyvinvointialue (Siun sote) ja Joensuun kaupunki ovat edenneet kiinteistökaupoissa, joiden myötä paloaseman kiinteistö siirtyy kaupungilta hyvinvointialueen omistukseen.
        Joensuun kaupunki aikoo myydä paloasemia ja muita kiinteistöjään Siun sotelle.
        Kauppaan kuuluvat Enon, Hammaslahden, Tuupovaaran ja Reijolan paloasemat sekä Ahvenisen toimintakeskus ja Koivupihan hoitokoti. Kauppahinta on 1,5 miljoonaa euroa.
        Siun sote osti jo vuoden alussa Joensuun kaupungilta Siilaisen terveys- ja ravintokeskuksen, Joensuun paloaseman sekä Pekkalan paloaseman.
        Siun sote on aiemmin kertonut aikovansa ostaa omistukseensa suurimman osan maakunnan sote-asemista sekä tärkeimmät pelastusasemat. Hyvinvointialue perustelee ostoja muun muassa kansainvälisellä turvallisuustilanteella.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kerrohan nyt oikein tarkkaan ja virallisten todisteiden kanssa, missä on tuollainen tieto nähtävillä? Jos et sitä kykene esittämään, niin on parempi kun et levittele perättömiä tietoja jotka ovat oman vähäisen ymmärryksesi tuotosta, eivätkä liity millään lailla tosiasioihin!
        Enon paloasemaa, pelastusasemaa, ei olla lakkauttamassa. Jos ja kun kiinteistöt vaihtavat omistajaa, kuten tässä tapauksessa, se ei merkitse sitä että niiden toimintaa ollaan lakkauttamassa, eikä sellaista virallista esitystä ole käynnissä! Aseman toiminta jatkuu normaalisti. https://www.pielisjokiseutu.fi/paikalliset/9397398

        Huru-ukot työntää milloin minkinlaista paskaa palstalle. Nykyään kun ei luulisi olevan vaikea ottaa selville miten asia todellisuudessa on. Siiten kun vielä edes jotenkuten ymmärtäisivät lukemansa.


    • Anonyymi00006

      No ei kai ne muuta kun myy omistuksen kiinteistössä enohan on ns painopistepaloasema!

      • Anonyymi00008

        Kai siellä nyt pitää palokunta olla.


    • Anonyymi00013

      Vai että ihan harva se päivä! 🤣 Laitahan listaus palaneista taloista ja autoista, niin tietää sitten muutkin! Minäpä aloitan:
      Tyhjillään ollut talo: https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9399589
      Auto: 27. huhtikuuta puolenpäivän jälkeen auto syttyi palamaan, palo levisi heinikkoon ja vaurioitti auton lisäksi moottorikelkkaa, venettä sekä lumilinkoa.
      Siitä' vaan sitten jatkamaan kun niitä sattuu harva se päivä!

      • Anonyymi00014

        Näyttää tulevan aika pitkä listaus kun ei vieläkään ole valmistunut!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe