Luuletko et oon varattu?

Anonyymi-ap

Iskikö mustasukkaisuus vai miksi katosit? Hän on vaan mun kaveri, meillä ei oo hänen kanssaan sen vakavampaa suhdetta.

51

722

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaha. Tuon olisit voinut kertoa heti. Kaveri vai haa? Jaa ettei ole vakavampaa? Miksi sitten kirjoitat hänestä tänne?

• Anonyymi00002

Luuletko minun alkavan mihinkään suhteeseen jos varamies pörrää jatkuvasti jo siinä ympärillä?

• Anonyymi00003

Älä edes kuvittele, että olis mikään varamies.
        Muuten oltaisi yhdessä, mutta ei todellakaan olla, eikä tulla olemaan ikinä!
        Sivusta toinen.

• Anonyymi00034

Olen täysin vakuuttunut siitä, että sinulla on usean eri naisen kanssa samaan aikaan suhde vaikka kiellät ne. Tilanteesta on jo niin paljon näyttöä, että se on kiistaton fakta. Olet loukannut minua syvästi ja että aliarvioit minut todella ikävällä tavalla.
        Ottaen huomioon koko tilanteen voin tarjota sinulle enää korkeintaan varamiehen paikkaa jos sitäkään. Toistaiseksi olen mykistänyt kaikki viestisi jotta sinulla ei ole pääsyä lähelleni kunnes saan tehtyä valintoja sinun suhteen. En hyväksy enää missään muodossa huonoa kohtelua.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Älä edes kuvittele, että olis mikään varamies.
        Muuten oltaisi yhdessä, mutta ei todellakaan olla, eikä tulla olemaan ikinä!
        Sivusta toinen.

On he siis AP ovat ja olleet vain täysin kahdestaan. Johan hän myönsi että on kaveri. Ja jos ei olisi mustasukkaisuuteen mitään syytä. Ei hän sitä kysyisi. Ei ajattele, että toinen voi pitää kaveruutta jo tapailusuhteena!

• Anonyymi00004

Näitä kirjoituksia kun lukee, niin tietää mikä tulee olemaan osoite.

• Anonyymi00005

Ei ymmärretty?

• Anonyymi00013

Sairaala!

• Anonyymi00006

Se on iso no no, jos naisella on n**keri kaverina.

• Anonyymi00023

Se on iso nou nou, jos joku on vielä tuolla tasolla, että ei ymmärrä globaalia maailmaa, jossa on kaiken kulttuurisia ja kansallisia ihmisiä.

• Anonyymi00007

Niin muutama kertoi, muutamia kuukausia sitten.

• Anonyymi00037

Oot pöhkö kun uskoit, yritin varoittaa, mutta et halunnut kuunnella. sivusta

• Anonyymi00039

Ja miksi ei voi kysyä suoraan?

• Anonyymi00008

Kuuluisat viimeiset sanat "ei se ole kun mun kaveri" mä en luota yhteenkään mieheen naisen kaverina panevat aivan varmasti ensimmäisen tilaisuuden tullen toiset ei edes välitä vaikka olisivat itse parisuhteessa jos sellaiselta kaverilta sattuvat saamaan josta ovat jo kauankin fantasioineet nainen ei tarvi kun hieman alkoholia mustasukkaisuutta ja luottamuksen puutteen ni pettää aivan varmasti testattu jo pariin kertaan ainakin toimii erityisesti narsistin kanssa mutta toimii isin kiltin tytönkin kanssa ongelma se luotettava paraskaveri riittää että on kade edes kaveristaan

• Anonyymi00019

Minä en halua asua yhdessä uuden ikäiseni kaverin kanssa ja etsin vain ikäistäni vanhempaa miestä kaveriksi, jonka muna ei enää seiso. Puolet 70v miehistä ei voi enää harrastaa seksiä! Ja juuri sellaisen miehen ystävä haluan olla, koska en voi halata muita kuin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevia lyhyitä miehiä!

• Anonyymi00009

Asutte silti kimpassa🤨

• Anonyymi00016

Se ”ex” pariskunta jossa nainen asuu ”omassa asunnossa” ainakin pari päivää viikossa niin ryskyttelee ”exäänsä” kanssa viikoittain tuhkaluukkuun. Kallista lystiähän se sille miehelle on, mutta saa luukkua vastineeksi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se ”ex” pariskunta jossa nainen asuu ”omassa asunnossa” ainakin pari päivää viikossa niin ryskyttelee ”exäänsä” kanssa viikoittain tuhkaluukkuun. Kallista lystiähän se sille miehelle on, mutta saa luukkua vastineeksi.

Ok. Kiitos tiedosta.

• Anonyymi00026

Lapsen kanssa!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Lapsen kanssa!

Ja mitenköhän kommenttisi liittyy mihinkään. Ei ainakaan siihen kirjoitukseeni.

• Anonyymi00010

Olen ehkä vähän vaivalloisempi kuin luulin.

• Anonyymi00020

Niin olen sen aina ajatellut olevan!

• Anonyymi00011

Iltapäivä rytmittää menoja katso kelloa.
      Lenkki, kokkailut, ruokailut, pyykkikone pyörimään

• Anonyymi00012

En ole luullut sinusta mitään, koska en pidä sinusta ollenkaan, oliko tämä muka sinulle yllätys stalkkeri! Oletko niin tyhmä, ettet ymmärrä sitä miten paljon stalkkaaminen vaurioittaa sitä ihmistä jota vainotaan!

• Anonyymi00014

Se kieltämättä sai minut maanrakoon.

• Anonyymi00015

Kenestä mustis, miehestä vai naisesta.

• Anonyymi00018

Niin Mies saa kyllä pyöriä porukoissa joissa on naisia.
      Mutta nainen ei missään nimessä saa olla yhdenkään miehen lähellä, edes kaupan kassajonossa.
      Varmaan pitäisi olla semmoinen 10 metrin rako joka ikiseen äijään ettei vaan joku tule mustasukkaiseksi 😏
      Heikko on itsetunto sellaisella miehellä joka ei kestä sitä samaa naiselta missä tilanteessa itse on.

• Anonyymi00021

Olen tiennyt sen jo kauan, että paljon nuorempi on mustasukkainen, jopa todella mustasukkainen. En halua koskaan olla edes ystävä yhdenkään mustasukkaisen miehen kanssa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olen tiennyt sen jo kauan, että paljon nuorempi on mustasukkainen, jopa todella mustasukkainen. En halua koskaan olla edes ystävä yhdenkään mustasukkaisen miehen kanssa!

Eksäni pilasi elämääni puhumattomuudella ja nyt joku mustasukkainen yrittää jälleen samaa mustasukkaisuudellaan ja puhumattomuudellaan! Satavarmasti sellainen henkilö tulee saaamaan pakit minulta!

• Anonyymi00024
    • Anonyymi00025

Harmittaahan se, mutta tiedän ainakin että olet olemassa.

• Anonyymi00027

Minulle sinä et ole koskaan olemassa! Tulet aina olemaan näkymätön minulle!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minulle sinä et ole koskaan olemassa! Tulet aina olemaan näkymätön minulle!

Oleppa hiljaa tai paiskaan oven kiinni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Do it. Alkaa jo tuo pessimistinen jankkaaja ärsyttämään.
        Sivusta.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Do it. Alkaa jo tuo pessimistinen jankkaaja ärsyttämään.
        Sivusta.

Minua hän on ärsyttänyt jo kauan!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ole ite hiljaa olet häirinnyt tämän talon asukkaita jo aivan liian kauan. Hyi olkoon!

• Anonyymi00028

Ei oikeesti kiinnosta pelailusi. Aina joku kaveri kelpaa polkupyörää polkemaan.

• Anonyymi00029

Näin se on mies. Anteeksi, panee mutta tunteita ei ole kuin sinuun.

• Anonyymi00031

Eipä mulla ole enää mitään tunteita olo on hyvä kun ei olis edes ikinä sinua tuntenut

• Anonyymi00045

Tanssii, super, Kaunis !

• Anonyymi00046

Makasin sohvalla, jalat nytkähtelevät. Nyt aion laittaa lenkkarit jalkaan ja mennä ulos tanssimaan keskellä yötä 😀😀😀😀💛💛💛💛

• Anonyymi00035

Vahvasti näyttää sille et tämä mun viesti tavoitti sen kenelle se on osoitettukin 😄 Aivan huvittaa tää meidän ihmeellinen käytös, onhan tätä jo vuoden päivät jatkunut. Kumpikaan ei halua antaa periksi vaan odottaa toista, miksi? Vappuaattona menen kaupungille ja oon jo sopinut et käyn tapaamassa sitä meidän lapsuuskaveria, hän on kylläkin töissä sillon. Lähdetkö tällä kertaa mukaan?

T. Aloittaja, jonka se tunnistaa, kelle tää viesti on osoitettu

• Anonyymi00043

💔 luulin, että halusit mua. Mutta miks tutut ihmiset kertoo, että olet varattu ja tapailet sitä kaveria? Oletko varma, ettei kaverillasi ole tunteita sua kohtaan? Oletko valmis laittaa kaveruuden poikki meidän jutun takia? 💔

Vai onko kaveri tärkeämpi kuin me?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

💔 luulin, että halusit mua. Mutta miks tutut ihmiset kertoo, että olet varattu ja tapailet sitä kaveria? Oletko varma, ettei kaverillasi ole tunteita sua kohtaan? Oletko valmis laittaa kaveruuden poikki meidän jutun takia? 💔

Vai onko kaveri tärkeämpi kuin me?

Miksi kaveruus pitää panna poikki? Ei ap.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Miksi kaveruus pitää panna poikki? Ei ap.

Mitä siitä tulee, jos kaveri on kuviossa?
        Ei mitään.
        Onko varma, ettei kaverilla ole tunteita ja omasta puolestaan on valmis syventää suhdetta?
        Ettei kaverin sydän hajoa? Ja syytä että vien hänet.

En halua jakaa kaverille.
        Enkä halua, että kaveri suuttuu mulle ja kertoo kuinka mun takia hänen sydän särkyi ja muuta soopaa ihmisiltä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei mitään.
        Onko varma, ettei kaverilla ole tunteita ja omasta puolestaan on valmis syventää suhdetta?

Enkä halua, että kaveri suuttuu mulle ja kertoo kuinka mun takia hänen sydän särkyi ja muuta soopaa ihmisiltä.

Miksei ole kaverin kanssa, jos on niin tärkeä?
        Milloin me muka olisimme yhdessä?
        Vai pitäisikö mun muka olla hänen kaveri?
        Pitäisikö muka hyväksyä, että olet kahdestaan kaverin kanssa?

Pettää voi ilman, että menee sänkyyn!!!
        Pettämistä on se, ettei ymmärrä jutteleminen ja soittaminen ja näkeminen ja syvällisesti puhuminen on jo pettämistä.

Annat aikaa mielummin toiselle kuin mulle?

Jos et pysty kaveruutta laittamaan poikki.
        Tarkoittaa se, että teillä on henkinen suhde jo.

Välität hänestä enemmän kuin minusta!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei mitään.

Ihmissuhteiden rajoittaminen lasketaan henkiseksi väkivallaksi ja kontrolloinniksi.

• Anonyymi00036

Oot varattu💔.

• Anonyymi00040

On se ollut tiedossa!

• Anonyymi00049

Ihmiset jo puhuu teistä!

Kukaan ei oikeastaan usko että te olette vain kavereita. Puhutaan, että olette tapaileet ja olleet vain kahdestaan ja miksi puhutaan, että olet antanut rasian hänelle? Jos tämä ei ole totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      708
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe