Iskikö mustasukkaisuus vai miksi katosit? Hän on vaan mun kaveri, meillä ei oo hänen kanssaan sen vakavampaa suhdetta.
Luuletko et oon varattu?
51
722
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaha. Tuon olisit voinut kertoa heti. Kaveri vai haa? Jaa ettei ole vakavampaa? Miksi sitten kirjoitat hänestä tänne?
- Anonyymi00002
Luuletko minun alkavan mihinkään suhteeseen jos varamies pörrää jatkuvasti jo siinä ympärillä?
- Anonyymi00003
Älä edes kuvittele, että olis mikään varamies.
Muuten oltaisi yhdessä, mutta ei todellakaan olla, eikä tulla olemaan ikinä!
Sivusta toinen. - Anonyymi00034
Olen täysin vakuuttunut siitä, että sinulla on usean eri naisen kanssa samaan aikaan suhde vaikka kiellät ne. Tilanteesta on jo niin paljon näyttöä, että se on kiistaton fakta. Olet loukannut minua syvästi ja että aliarvioit minut todella ikävällä tavalla.
Ottaen huomioon koko tilanteen voin tarjota sinulle enää korkeintaan varamiehen paikkaa jos sitäkään. Toistaiseksi olen mykistänyt kaikki viestisi jotta sinulla ei ole pääsyä lähelleni kunnes saan tehtyä valintoja sinun suhteen. En hyväksy enää missään muodossa huonoa kohtelua. - Anonyymi00051
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä edes kuvittele, että olis mikään varamies.
Muuten oltaisi yhdessä, mutta ei todellakaan olla, eikä tulla olemaan ikinä!
Sivusta toinen.On he siis AP ovat ja olleet vain täysin kahdestaan. Johan hän myönsi että on kaveri. Ja jos ei olisi mustasukkaisuuteen mitään syytä. Ei hän sitä kysyisi. Ei ajattele, että toinen voi pitää kaveruutta jo tapailusuhteena!
- Anonyymi00004
Näitä kirjoituksia kun lukee, niin tietää mikä tulee olemaan osoite.
- Anonyymi00005
Ei ymmärretty?
- Anonyymi00013
Sairaala!
- Anonyymi00006
Se on iso no no, jos naisella on n**keri kaverina.
- Anonyymi00023
Se on iso nou nou, jos joku on vielä tuolla tasolla, että ei ymmärrä globaalia maailmaa, jossa on kaiken kulttuurisia ja kansallisia ihmisiä.
- Anonyymi00007
Niin muutama kertoi, muutamia kuukausia sitten.
- Anonyymi00037
Oot pöhkö kun uskoit, yritin varoittaa, mutta et halunnut kuunnella. sivusta
- Anonyymi00039
Ja miksi ei voi kysyä suoraan?
- Anonyymi00008
Kuuluisat viimeiset sanat "ei se ole kun mun kaveri" mä en luota yhteenkään mieheen naisen kaverina panevat aivan varmasti ensimmäisen tilaisuuden tullen toiset ei edes välitä vaikka olisivat itse parisuhteessa jos sellaiselta kaverilta sattuvat saamaan josta ovat jo kauankin fantasioineet nainen ei tarvi kun hieman alkoholia mustasukkaisuutta ja luottamuksen puutteen ni pettää aivan varmasti testattu jo pariin kertaan ainakin toimii erityisesti narsistin kanssa mutta toimii isin kiltin tytönkin kanssa ongelma se luotettava paraskaveri riittää että on kade edes kaveristaan
- Anonyymi00019
Minä en halua asua yhdessä uuden ikäiseni kaverin kanssa ja etsin vain ikäistäni vanhempaa miestä kaveriksi, jonka muna ei enää seiso. Puolet 70v miehistä ei voi enää harrastaa seksiä! Ja juuri sellaisen miehen ystävä haluan olla, koska en voi halata muita kuin suunnilleen samaa ikäluokkaa olevia lyhyitä miehiä!
- Anonyymi00009
Asutte silti kimpassa🤨
- Anonyymi00016
Se ”ex” pariskunta jossa nainen asuu ”omassa asunnossa” ainakin pari päivää viikossa niin ryskyttelee ”exäänsä” kanssa viikoittain tuhkaluukkuun. Kallista lystiähän se sille miehelle on, mutta saa luukkua vastineeksi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se ”ex” pariskunta jossa nainen asuu ”omassa asunnossa” ainakin pari päivää viikossa niin ryskyttelee ”exäänsä” kanssa viikoittain tuhkaluukkuun. Kallista lystiähän se sille miehelle on, mutta saa luukkua vastineeksi.
Ok. Kiitos tiedosta.
- Anonyymi00026
Lapsen kanssa!
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lapsen kanssa!
Ja mitenköhän kommenttisi liittyy mihinkään. Ei ainakaan siihen kirjoitukseeni.
- Anonyymi00010
Olen ehkä vähän vaivalloisempi kuin luulin.
- Anonyymi00020
Niin olen sen aina ajatellut olevan!
- Anonyymi00011
Iltapäivä rytmittää menoja katso kelloa.
Lenkki, kokkailut, ruokailut, pyykkikone pyörimään - Anonyymi00012
En ole luullut sinusta mitään, koska en pidä sinusta ollenkaan, oliko tämä muka sinulle yllätys stalkkeri! Oletko niin tyhmä, ettet ymmärrä sitä miten paljon stalkkaaminen vaurioittaa sitä ihmistä jota vainotaan!
- Anonyymi00014
Se kieltämättä sai minut maanrakoon.
- Anonyymi00015
Kenestä mustis, miehestä vai naisesta.
- Anonyymi00018
Niin Mies saa kyllä pyöriä porukoissa joissa on naisia.
Mutta nainen ei missään nimessä saa olla yhdenkään miehen lähellä, edes kaupan kassajonossa.
Varmaan pitäisi olla semmoinen 10 metrin rako joka ikiseen äijään ettei vaan joku tule mustasukkaiseksi 😏
Heikko on itsetunto sellaisella miehellä joka ei kestä sitä samaa naiselta missä tilanteessa itse on.- Anonyymi00021
Olen tiennyt sen jo kauan, että paljon nuorempi on mustasukkainen, jopa todella mustasukkainen. En halua koskaan olla edes ystävä yhdenkään mustasukkaisen miehen kanssa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olen tiennyt sen jo kauan, että paljon nuorempi on mustasukkainen, jopa todella mustasukkainen. En halua koskaan olla edes ystävä yhdenkään mustasukkaisen miehen kanssa!
Eksäni pilasi elämääni puhumattomuudella ja nyt joku mustasukkainen yrittää jälleen samaa mustasukkaisuudellaan ja puhumattomuudellaan! Satavarmasti sellainen henkilö tulee saaamaan pakit minulta!
- Anonyymi00024
- Anonyymi00025
Harmittaahan se, mutta tiedän ainakin että olet olemassa.
- Anonyymi00027
Minulle sinä et ole koskaan olemassa! Tulet aina olemaan näkymätön minulle!
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minulle sinä et ole koskaan olemassa! Tulet aina olemaan näkymätön minulle!
Oleppa hiljaa tai paiskaan oven kiinni.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Do it. Alkaa jo tuo pessimistinen jankkaaja ärsyttämään.
Sivusta. - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Do it. Alkaa jo tuo pessimistinen jankkaaja ärsyttämään.
Sivusta.Minua hän on ärsyttänyt jo kauan!
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ole ite hiljaa olet häirinnyt tämän talon asukkaita jo aivan liian kauan. Hyi olkoon!
- Anonyymi00028
Ei oikeesti kiinnosta pelailusi. Aina joku kaveri kelpaa polkupyörää polkemaan.
- Anonyymi00029
Näin se on mies. Anteeksi, panee mutta tunteita ei ole kuin sinuun.
- Anonyymi00031
Eipä mulla ole enää mitään tunteita olo on hyvä kun ei olis edes ikinä sinua tuntenut
- Anonyymi00033
Jauha sie hupa lausuntojas vaan, luuloinesi.
Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=d9j-joMQcRY&list=RDd9j-joMQcRY&start_radio=1&pp=ygUuc2lsZW50IGNpcmNsZSB0b3VjaCBpbiB0aGUgbmlnaHQgc2h1ZmZsZSBkYW5jZaAHAQ==- Anonyymi00045
Tanssii, super, Kaunis !
- Anonyymi00046
Makasin sohvalla, jalat nytkähtelevät. Nyt aion laittaa lenkkarit jalkaan ja mennä ulos tanssimaan keskellä yötä 😀😀😀😀💛💛💛💛
- Anonyymi00035
Vahvasti näyttää sille et tämä mun viesti tavoitti sen kenelle se on osoitettukin 😄 Aivan huvittaa tää meidän ihmeellinen käytös, onhan tätä jo vuoden päivät jatkunut. Kumpikaan ei halua antaa periksi vaan odottaa toista, miksi? Vappuaattona menen kaupungille ja oon jo sopinut et käyn tapaamassa sitä meidän lapsuuskaveria, hän on kylläkin töissä sillon. Lähdetkö tällä kertaa mukaan?
T. Aloittaja, jonka se tunnistaa, kelle tää viesti on osoitettu- Anonyymi00043
💔 luulin, että halusit mua. Mutta miks tutut ihmiset kertoo, että olet varattu ja tapailet sitä kaveria? Oletko varma, ettei kaverillasi ole tunteita sua kohtaan? Oletko valmis laittaa kaveruuden poikki meidän jutun takia? 💔
Vai onko kaveri tärkeämpi kuin me? - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
💔 luulin, että halusit mua. Mutta miks tutut ihmiset kertoo, että olet varattu ja tapailet sitä kaveria? Oletko varma, ettei kaverillasi ole tunteita sua kohtaan? Oletko valmis laittaa kaveruuden poikki meidän jutun takia? 💔
Vai onko kaveri tärkeämpi kuin me?Miksi kaveruus pitää panna poikki? Ei ap.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miksi kaveruus pitää panna poikki? Ei ap.
Mitä siitä tulee, jos kaveri on kuviossa?
Ei mitään.
Onko varma, ettei kaverilla ole tunteita ja omasta puolestaan on valmis syventää suhdetta?
Ettei kaverin sydän hajoa? Ja syytä että vien hänet.
En halua jakaa kaverille.
Enkä halua, että kaveri suuttuu mulle ja kertoo kuinka mun takia hänen sydän särkyi ja muuta soopaa ihmisiltä. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei mitään.
Onko varma, ettei kaverilla ole tunteita ja omasta puolestaan on valmis syventää suhdetta?
Enkä halua, että kaveri suuttuu mulle ja kertoo kuinka mun takia hänen sydän särkyi ja muuta soopaa ihmisiltä.Miksei ole kaverin kanssa, jos on niin tärkeä?
Milloin me muka olisimme yhdessä?
Vai pitäisikö mun muka olla hänen kaveri?
Pitäisikö muka hyväksyä, että olet kahdestaan kaverin kanssa?
Pettää voi ilman, että menee sänkyyn!!!
Pettämistä on se, ettei ymmärrä jutteleminen ja soittaminen ja näkeminen ja syvällisesti puhuminen on jo pettämistä.
Annat aikaa mielummin toiselle kuin mulle?
Jos et pysty kaveruutta laittamaan poikki.
Tarkoittaa se, että teillä on henkinen suhde jo.
Välität hänestä enemmän kuin minusta! - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei mitään.
Enkä halua, että kaveri suuttuu mulle ja kertoo kuinka mun takia hänen sydän särkyi ja muuta soopaa ihmisiltä.Ihmissuhteiden rajoittaminen lasketaan henkiseksi väkivallaksi ja kontrolloinniksi.
- Anonyymi00036
Oot varattu💔.
- Anonyymi00040
On se ollut tiedossa!
- Anonyymi00049
Ihmiset jo puhuu teistä!
Kukaan ei oikeastaan usko että te olette vain kavereita. Puhutaan, että olette tapaileet ja olleet vain kahdestaan ja miksi puhutaan, että olet antanut rasian hänelle? Jos tämä ei ole totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689