En pysty silti olemaan ilman merkkejä sinusta. Siis täällä. Tuntuu, että lopetit kirjoittamisen.
Anteeksi mies kun olen niin sekaisin
40
568
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai tietenkin muutenkin haluaisin sinusta merkkejä mutta edes täällä jos saisin. Ap
- Anonyymi00002
Rakastan sinua mies. En voi elää ilman sinua. Ap
- Anonyymi00007
Ei mennyt ainakaan kenellekään T-miehelle. Kun tuossa alempana joku huhuili T: tä. Ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei mennyt ainakaan kenellekään T-miehelle. Kun tuossa alempana joku huhuili T: tä. Ap
Helpottaa jos laitat edes kirjaimen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Helpottaa jos laitat edes kirjaimen.
Odotatko naisiin alentuvasti suhtautuva keke, että palstaäijä laittaa ns sinun nimikirjaimen, vai mikä homma? Naiselta Tee
- Anonyymi00040
Onks teistä toinrn tietokoneella,ku sieltä tulee jatkuvasti tuota dataa,jota en itse lähetä?lopettakaa hyvän sään aikana tämä inhottava kiusaaminen!
- Anonyymi00003
Niin ootko täällä T?
- Anonyymi00017
En ole.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ole.
Oletko onnellinen sen takertujan kanssa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko onnellinen sen takertujan kanssa?
Kenen niistä?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kenen niistä?
Varmaan kaikkien? Mikset sano suoraan EI.
- Anonyymi00004
Kirjoitin enemmän syvältä itsestäni kun huomasin olleeni täysin rakastunut siihen ihmiseen. Siitä on aikaa jo tovi. Nyt lähettelen välillä vain terveisiä siellä sun täällä ja vastailen kaikenmaailman kyssäreihin. Vain positiivisesti.
- Anonyymi00006
Etkö ole enää rakastunut? Ap
- Anonyymi00008
Äläpäs yritä maalata siellä. Tiiätkö, minä voin hyvin ajatella asiaa myös niinkin päin, että moni kiusattu on tyytyväinen, jos siihen on hyvä aihe olla sitä. Ei se päde ainoastaan siihen, että kiusaajat ois. Pätee muihinkin. Tarvittaessa tietysti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen hirmu rakastunut, enkä ole t-mies ja sivusta tulin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rakastan sitä naista kyllä.
- Anonyymi00019
Niinpä tietysti omit.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinpä tietysti omit.
En omi ikinä mitään. Vastaan toki usein kuin hänelle ihanalle.
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en rakasta ketään!
- Anonyymi00038
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuks?
- Anonyymi00010
Voitko laittaa etu-, tai sukunimen ekan?
- Anonyymi00036
Heittäkää kaikki jo voltti. Sivusta
- Anonyymi00011
Ei minua haittaa, vaikka olisin sekaisin, kunhan et lopeta kirjoittamista. Ap
- Anonyymi00015
Menetät sun mielenterveyden jos asiat et menekään kuten toivot. / sivusta
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se ei ole kenenkään muun vika kuin hänen itsensä. Jos olisi osannut sanoa muutaman sanan jo kahdeksan vuotta sitten olisin voinut hyväksyä hänet ystäväksi! Nyt se ole enää mahdollista, koska huomasin jo vuosia sitten, että pidän erityisen paljon suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä! En ole koskaan voinut edes kuvitella halaavani oman lapseni ikäistä koskaan! Hänen pitäisi ymmärtää myös se mitä minä elämältä haluan, jotta saisin elää omannäköistä elämää! Toinen asia mikä vaikuttaa siihen etten halua tutustua häirikköön on se, etten pysty koskaan antamaan anteeksi sitä, etteb saanut vakituista, minulle äärimmäisen mieluisaa työpaikkaa! Ensi viikolla menen taas moikkaamaan entisiä työkavereitani! Jos stalkkaaminen ei lopu, se loppuu siihen että kerron kaikesta tapahtuneesta muillekin entisille työkavereille! Jos korvauksia ei ole siihen mennessä maksettu! Minun on täysin mahdotonta auutaa sellaista ihmistä, jonka takia olen valtavan paljon kärsinyt vuosien ajan. Kuinka typerää oli edes aloittaa koskaan moista projektia!
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se ei ole kenenkään muun vika kuin hänen itsensä. Jos olisi osannut sanoa muutaman sanan jo kahdeksan vuotta sitten olisin voinut hyväksyä hänet ystäväksi! Nyt se ole enää mahdollista, koska huomasin jo vuosia sitten, että pidän erityisen paljon suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä! En ole koskaan voinut edes kuvitella halaavani oman lapseni ikäistä koskaan! Hänen pitäisi ymmärtää myös se mitä minä elämältä haluan, jotta saisin elää omannäköistä elämää! Toinen asia mikä vaikuttaa siihen etten halua tutustua häirikköön on se, etten pysty koskaan antamaan anteeksi sitä, etteb saanut vakituista, minulle äärimmäisen mieluisaa työpaikkaa! Ensi viikolla menen taas moikkaamaan entisiä työkavereitani! Jos stalkkaaminen ei lopu, se loppuu siihen että kerron kaikesta tapahtuneesta muillekin entisille työkavereille! Jos korvauksia ei ole siihen mennessä maksettu! Minun on täysin mahdotonta auutaa sellaista ihmistä, jonka takia olen valtavan paljon kärsinyt vuosien ajan. Kuinka typerää oli edes aloittaa koskaan moista projektia!
Kukaan ei koskaan ymmärtänyt sitä, että joka ikinen päivä oli sitä kerrontaa missä tahansa liikuin! Hyi hel..tti minkä minulle teitte!
- Anonyymi00037
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerro toki naisena esiintyvälle kekkeruusille milloin mistäkin avautuva lisää. Oot ihan nolla mummielest. Naiselta Tämä
- Anonyymi00021
Kuka on Ap?
- Anonyymi00022
- Anonyymi00028
En ole lopettanut.
- Anonyymi00030
Usko jo etten enää mitään tunne sua kohtaan koska et osaa kuin pelleillä mene vain niitä halleja sytyttelemään
- Anonyymi00039
Oot välillä omiin aloituksiisi vastaileva palstasetä tahattomasti erään sortin katalysaattori, siinä ns vitsi piileekin
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oot välillä omiin aloituksiisi vastaileva palstasetä tahattomasti erään sortin katalysaattori, siinä ns vitsi piileekin
14/21 no mutta siinähän sitä teejiille, vaan ei deejiille levyä mitä soittaa käskystä tms
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
14/21 no mutta siinähän sitä teejiille, vaan ei deejiille levyä mitä soittaa käskystä tms
Possible only in da inner Finland.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Possible only in da inner Finland.
Pää menee ylös ja alas.
- Anonyymi00031
Ei tänne voi liian tiuhaan kirjoittaa, kiusaajat alkaa matkia ja tekeytyä kirjoittajaksi ja sotkevat.
- Anonyymi00032
Nnii
- Anonyymi00033
Laitetaan tästä uus merkki
)) =3
.- Anonyymi00034
C=3
- Anonyymi00041
3====o
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648