Tehdäänkö yhtään mitään?
Mitä tehdään vai
30
487
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samaa kyselin, mutta joku " ihana, rakas" mode poisti viestini. Ei jaksa kymmentä kertaa toistella samaa..
- Anonyymi00002
Tehkää mitä teette.. Not my circus.
- Anonyymi00007
Erittäin hyvin sanottu!!!!
- Anonyymi00003
Jos olisit kaipaamani mies,ottaisit yhteyttä suoraan puhelimella! Ei tää oo enää kivaa täällä!
- Anonyymi00005
No niin just. Jos numero on, passaa ottaa puhelimella yhteyttä, wa. Mutta, kun eihän se ole mitenkään mahdollista.
- Anonyymi00004
Minä en ainakaan enää uskalla tehdä ensimmäistä liikkua.
- Anonyymi00009
Sama. Mut älä kuvaa enää kun libidoni ei kestä
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sama. Mut älä kuvaa enää kun libidoni ei kestä
Niin, eikä se oo mistään libidosta kiinni ja ihan vaan tiedoksi, että toisilla ei ole niin sanotaanko vahva libido kuin toisilla. Ettäpä näin. Toiset haluaa enemmän, toiset vähemmän. Ja hyi helvetti, jos kuvataan niin korkeintaan puhelimella saa kuvata ja vain oman rakkaan kesken- ei jaettavaksi ulkopuolisille. Eikä mielellään kuvata ollenkaan mitään s'ksisesioita. Sen sijaan jolllain voi kuvata nättejä alusvaatekuvia- ei mitään rivoja alastonkuvia. Jonkun kannaisi ottaa ohjenuoraksi tämä. Joku toinen ei todellakaan halua poseerata eroottisesti joillekin ulkopuolisille. Kannattaa uskoa ihmistä joka on ns. helvetin porteilla ja selvinnyt takaisin. Liika on liikaa, olipa se liika ihan mitä tahansa. Ja minä en ole mikään tunteeton panoautomaatti. hyvä, että enää seksiä ollenkaan haluan. Ehkä mulle on tehty niin, että sen oikean kanssa haluan.
- Anonyymi00006
Tehdään kaikkea
- Anonyymi00008
Heitin joskus pallon mutta kukaan ei palauttanut sitä. Ei siis tehdä enää mitään.
- Anonyymi00012
Ei todellakaan tehdä mitään paljon nuoremman kanssa koskaan!
- Anonyymi00011
Annetaan tunteiden päättää ja seurataan orjallisesti tai leikitään asiallista ja vastaillaan vaan kysyttäessä.
https://www.youtube.com/watch?v=M_PaTEdNnwc&list=RDM_PaTEdNnwc&start_radio=1- Anonyymi00013
Minkä tunteiden päättää, kun ei ole mitään tunteita ketään kohtaan! Etsin vain vanhempaa miestä ystävyyssuhteeseen kanssani! Voihan olla että rakastun häneen ja silloin vietämme paljon aikaa yhdessä!
- Anonyymi00014
Ei minulla ole hyviä tunteita oman lapseni ikäistä kohtaan!
- Anonyymi00015
Vois tehdä kuperkeikkoja.
- Anonyymi00017
Kunhan teet ne aina kaukana minusta! Sinun kuperkeikkasi ovat täysin yhdentekeviä minulle aina!
- Anonyymi00018
Vai voltteja? sivu
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vai voltteja? sivu
Vaikka niitä. Vähän pitää harjoitella ja välissä vois pussailla 😘
- Anonyymi00021
Pestään sika, painepesurilla.
- Anonyymi00022
Minä tahdon vain olla aivan kiltti mies ja, että yksi nainen tulee vaimokseni ja pussaillemme sitten ja puhumme kaikista asioista. Mutta en tiedä miten voisin hänet ikinä saada. Olen ihmisten kanssa kömpelö enkä usko olevani erityisen kiva tyyppikään.
- Anonyymi00023
Vähän tuhmeliini kyllä olet 😏
- Anonyymi00024
En voi koskaan tulla vaimoksesi, koska ne halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa! En ole koskaan eroni jälkeen halunnut asua muiden kuin omien lasteni kanssa. En jaksa enää tutustua keneenkään syvällisesti!
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vähän tuhmeliini kyllä olet 😏
Tahtoisin että nainen kannustaisi minua kiltteyteen ja olemaan ihana ja lempeä mussunen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tahtoisin että nainen kannustaisi minua kiltteyteen ja olemaan ihana ja lempeä mussunen.
Voi mikä "älynväläys"! Minä en todellakaan rupea opettamaan kiltiksi sellaista ihmistä, josta en pidä millään tavalla! Ja tämän voin sanoa kasvotusten, jos vielä kerrankin yrität lähestyä minua! Olet niitä harvoja ihmisiä joista en pidä ollenkaan!
- Anonyymi00028
En tiiä. On tääkin. Täytyisi ehkä mennä puhumaan jonkun ammattilaisen kanssa. Mikä mussa on vikana, et näin pääsi käymään?
- Anonyymi00030
Miten siinä sitten kävi?
- Anonyymi00033
Sinulta puuttuu täsin kyky kommunikoida ja samanlainen oli myös lasteni isä ja vaikka olimme kauan yhdessä, hän ei pystynyt keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ja aloin siksi voida todella pahoin ja siksi laitoin eropaperi menemään! En valitettavasti voi sietää huonosti kommunikoivia ihmisiä enää ollenkaan!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinulta puuttuu täsin kyky kommunikoida ja samanlainen oli myös lasteni isä ja vaikka olimme kauan yhdessä, hän ei pystynyt keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ja aloin siksi voida todella pahoin ja siksi laitoin eropaperi menemään! En valitettavasti voi sietää huonosti kommunikoivia ihmisiä enää ollenkaan!
Jos et ymmärrä minun kantaa tilanteeseen, se ei ole minun ongelma ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1917649Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092821Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782792"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102291Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382122- 131852
- 181448
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281402- 201256
- 221224