Mitä tehdään vai

Anonyymi-ap

Tehdäänkö yhtään mitään?

30

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa kyselin, mutta joku " ihana, rakas" mode poisti viestini. Ei jaksa kymmentä kertaa toistella samaa..

• Anonyymi00002

Tehkää mitä teette.. Not my circus.

• Anonyymi00007

Erittäin hyvin sanottu!!!!

• Anonyymi00003

Jos olisit kaipaamani mies,ottaisit yhteyttä suoraan puhelimella! Ei tää oo enää kivaa täällä!

• Anonyymi00005

No niin just. Jos numero on, passaa ottaa puhelimella yhteyttä, wa. Mutta, kun eihän se ole mitenkään mahdollista.

• Anonyymi00004

Minä en ainakaan enää uskalla tehdä ensimmäistä liikkua.

• Anonyymi00009

Sama. Mut älä kuvaa enää kun libidoni ei kestä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sama. Mut älä kuvaa enää kun libidoni ei kestä

Niin, eikä se oo mistään libidosta kiinni ja ihan vaan tiedoksi, että toisilla ei ole niin sanotaanko vahva libido kuin toisilla. Ettäpä näin. Toiset haluaa enemmän, toiset vähemmän. Ja hyi helvetti, jos kuvataan niin korkeintaan puhelimella saa kuvata ja vain oman rakkaan kesken- ei jaettavaksi ulkopuolisille. Eikä mielellään kuvata ollenkaan mitään s'ksisesioita. Sen sijaan jolllain voi kuvata nättejä alusvaatekuvia- ei mitään rivoja alastonkuvia. Jonkun kannaisi ottaa ohjenuoraksi tämä. Joku toinen ei todellakaan halua poseerata eroottisesti joillekin ulkopuolisille. Kannattaa uskoa ihmistä joka on ns. helvetin porteilla ja selvinnyt takaisin. Liika on liikaa, olipa se liika ihan mitä tahansa. Ja minä en ole mikään tunteeton panoautomaatti. hyvä, että enää seksiä ollenkaan haluan. Ehkä mulle on tehty niin, että sen oikean kanssa haluan.

• Anonyymi00006

Tehdään kaikkea

• Anonyymi00008

Heitin joskus pallon mutta kukaan ei palauttanut sitä. Ei siis tehdä enää mitään.

• Anonyymi00012

Ei todellakaan tehdä mitään paljon nuoremman kanssa koskaan!

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00013

Minkä tunteiden päättää, kun ei ole mitään tunteita ketään kohtaan! Etsin vain vanhempaa miestä ystävyyssuhteeseen kanssani! Voihan olla että rakastun häneen ja silloin vietämme paljon aikaa yhdessä!

• Anonyymi00014

Ei minulla ole hyviä tunteita oman lapseni ikäistä kohtaan!

• Anonyymi00015

Vois tehdä kuperkeikkoja.

• Anonyymi00017

Kunhan teet ne aina kaukana minusta! Sinun kuperkeikkasi ovat täysin yhdentekeviä minulle aina!

• Anonyymi00018

Vai voltteja? sivu

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vai voltteja? sivu

Vaikka niitä. Vähän pitää harjoitella ja välissä vois pussailla 😘

• Anonyymi00021

Pestään sika, painepesurilla.

• Anonyymi00022

Minä tahdon vain olla aivan kiltti mies ja, että yksi nainen tulee vaimokseni ja pussaillemme sitten ja puhumme kaikista asioista. Mutta en tiedä miten voisin hänet ikinä saada. Olen ihmisten kanssa kömpelö enkä usko olevani erityisen kiva tyyppikään.

• Anonyymi00023

Vähän tuhmeliini kyllä olet 😏

• Anonyymi00024

En voi koskaan tulla vaimoksesi, koska ne halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa! En ole koskaan eroni jälkeen halunnut asua muiden kuin omien lasteni kanssa. En jaksa enää tutustua keneenkään syvällisesti!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vähän tuhmeliini kyllä olet 😏

Tahtoisin että nainen kannustaisi minua kiltteyteen ja olemaan ihana ja lempeä mussunen.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tahtoisin että nainen kannustaisi minua kiltteyteen ja olemaan ihana ja lempeä mussunen.

Voi mikä "älynväläys"! Minä en todellakaan rupea opettamaan kiltiksi sellaista ihmistä, josta en pidä millään tavalla! Ja tämän voin sanoa kasvotusten, jos vielä kerrankin yrität lähestyä minua! Olet niitä harvoja ihmisiä joista en pidä ollenkaan!

• Anonyymi00028

En tiiä. On tääkin. Täytyisi ehkä mennä puhumaan jonkun ammattilaisen kanssa. Mikä mussa on vikana, et näin pääsi käymään?

• Anonyymi00030

Miten siinä sitten kävi?

• Anonyymi00033

Sinulta puuttuu täsin kyky kommunikoida ja samanlainen oli myös lasteni isä ja vaikka olimme kauan yhdessä, hän ei pystynyt keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ja aloin siksi voida todella pahoin ja siksi laitoin eropaperi menemään! En valitettavasti voi sietää huonosti kommunikoivia ihmisiä enää ollenkaan!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sinulta puuttuu täsin kyky kommunikoida ja samanlainen oli myös lasteni isä ja vaikka olimme kauan yhdessä, hän ei pystynyt keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ja aloin siksi voida todella pahoin ja siksi laitoin eropaperi menemään! En valitettavasti voi sietää huonosti kommunikoivia ihmisiä enää ollenkaan!

Jos et ymmärrä minun kantaa tilanteeseen, se ei ole minun ongelma ollenkaan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      191
      7649
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      109
      2821
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      78
      2792
    4. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      110
      2291
    5. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2122
    6. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      13
      1852
    7. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      18
      1448
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      28
      1402
    9. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20
      1256
    10. Rakastatko vielä

Minua?
      Ikävä
      22