Miksi aina leimataan

Anonyymi-ap

Ja haukutaan muita tuntematta toista? Milloin on autisti, narsisti, aivovammainen tai muuta ikävää. Miksi?

54

451

9Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä välitä on muakin haukuttu täällä psykopaatiksi ja vaikka miksi. Kunhan yrittävät purkaa pahaa oloa toisiin ja heille voi haistattaa pitkän paskan.

• Anonyymi00049

Haukkujalla ei mene hyvin siitä se aina kertoo. Ja toisaalta tuo tuntuu olevan yksi suomalaisten kansantaudeista.

Meeppäs ulkomaille et näe tuollaisia muita jatkuvasti haukkuvia. Suomalaisissa tuntuu vaan olevan tuo ett kun itellä paha olla tai tuntee jotain huonommuutta niin haukutaan muita sillä homma hoituu ja sitä tehdään joka ikinen päivä niin…..??

• Anonyymi00002

Siihen on varmaan useita syitä. Ei vain yhtä ainoaa. Ei ne kyllä ole mitenkään mieltä ylentäviä lukea, mutta väkisinkin ne joutuu kohtaamaan.

• Anonyymi00043

Jos miettii miksi joku haluaa muita haukkua niin eikö se syy ole aina haukkujassa itsessään eli oman itsensä hyväksymisen ongelmasta kun ei ole kaunis tai komea jää ilman ihailua ja huomiota. Onko ehkä narsismiakin taustalla.

Motiivi haukkumiseen lähtee sieltä kun saa sen kauniin tai komean itsetuntoa painaa alas. Ehkä se antaa hetkellistä helpotusta mut ei poista perusongelmaa eli haukkujan vääriä elämänarvoja ja ymmärrystä siitä mitkä asiat elämässä on oikeesti tärkeitä..

• Anonyymi00003

Sitä nyt ei voi kertoa leimaatta heitä mut oisko vtun tyhmiä ksipäitä.

• Anonyymi00004

Teit vaikean kysymyksen, kun kysyt mistä miehen käytös johtuu. Mietin, että mahtaisiko edes miehesi osata vastata tuohon.

• Anonyymi00005

Et sitten lukenut sitä koko ketjua?? Siinä ei sinusta puhuttu yhtään mitään!

Laitoin sen ketjun jotta mun kaivattuni ymmärtäisi miksen jaksanu olla sosiaalinen! Ja on helpompaa googleta vaikeat sanat jotta ne menee oikein!!

Mikset voi ymmärtää, että myös ME nepsyt voimme etsiä täältä kaivattua. Ja että jos kaivattuni tietää tai epäili minulla olevan nepsy kun oltiin tekemisessä, että hän ymmärtäisi miksen jaksanut olla sosiaalinen.

Miksi ihmeessä luulet aina, että kaikki liittyy sinuun?

Ei kaikki viestit sinuun liity.

Miksen mä saisi rehellisesti kertoa, että mulla on nepsy? Ei se ole sulta pois.

• Anonyymi00009

Voihan Nesy Adhd kuuluu siihen ryhmään ja heitä on joka työpaikassa. Vilkkaita, puheliaita, aikaasaavia. Ehkä uskaltaisin sanoa, että ei olisi yrityksiä yrittäjiä paljon ilman Adhd ihmisiä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voihan Nesy Adhd kuuluu siihen ryhmään ja heitä on joka työpaikassa. Vilkkaita, puheliaita, aikaasaavia. Ehkä uskaltaisin sanoa, että ei olisi yrityksiä yrittäjiä paljon ilman Adhd ihmisiä.

Meillä oli työpaikassa nuori vilkas puhelias työntekijä. Maahanmuuttaja Euroopasta.
        Kertoi, kotimaassa olen normaali ja tänne tullessa heti tuli AdHd diagnoosi. 24 v ja kolme ammattia. Teki töitä ja heitti keikkaa toiseen ammattiin. Oli auto ja moottoripyörä ei ihan tavallinen jne. Aikaasaava ja naisia riitti ympärillä.

• Anonyymi00030

• Anonyymi00052
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Meillä oli työpaikassa nuori vilkas puhelias työntekijä. Maahanmuuttaja Euroopasta.
        Kertoi, kotimaassa olen normaali ja tänne tullessa heti tuli AdHd diagnoosi. 24 v ja kolme ammattia. Teki töitä ja heitti keikkaa toiseen ammattiin. Oli auto ja moottoripyörä ei ihan tavallinen jne. Aikaasaava ja naisia riitti ympärillä.

No niin nyt lähtee nepsy keskustelut käyntiin suomi24:lla.

• Anonyymi00006

Heikot, huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset haukkkuvat koska tuntevat sairaalla tavalla ylemmyyttä itsestään.
      Jättäkää omaan arvoonsa.Te tiedätte oman arvonne.

• Anonyymi00017

Kukaan teistä ei lukenut ketjua loppuun!!!
        Selitin että on helpompaa googleta vaikeat sanat jotta menee oikein! Eikä ole kirjoitusvirheitä!

• Anonyymi00007

Etenkin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen voi saada huonoa kohtelua. Tällöin diagnostiikka on kääntynyt itseään vastaan.

• Anonyymi00026

He vaativat ja heitä palvellaan, mutta mikään ei koskaan riitä täyttämään tyhjyyttä.
        *sivu

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

He vaativat ja heitä palvellaan, mutta mikään ei koskaan riitä täyttämään tyhjyyttä.
        *sivu

Noin juuri olen sen ajatellut olevan!

• Anonyymi00008

Rahanahneudesta tietysti.

• Anonyymi00010

Kannattaa kuulla ja uksoa tätä lasta: https://t.me/DUMBSandCloning/603657

• Anonyymi00012

Moni ei jaksa tai osaa ajatella syvällisemmin. Toisaalta esim. autisti tms. voi tarkoittaa ihmisille eri asioita, koska kaikki tulkitsee ihmisiä ja tilanteita omista kokemuksista käsin. Myös ihmiset kuuntelevat liikaa vääriä mielipiteitä, varsinkin jos ne tulee useammasta suusta koska kyllähän nyt enemmistö on oikeassa (yleensä ei, varsinkin jos pohjautuu johonkin negatiiviseen). Tarkkaillaa ihmiset vähän enemmän ennen kuin muodostatte mielipiteitä yhtään mistään.

• Anonyymi00018

Et lukenut ketjua missä oli että lääkärit ja psykologi ja psykiatria tietävät asiasta ja tekevät diagnoosin.

Et lukenut kokonaan sitä viestiä ja koko ketjua!

• Anonyymi00028

Sitä minä olen tehnyt kauan ja tunnistan kyllä sellaiset ihmiset, joiden kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä!

• Anonyymi00013

Niin, ei pitäisi haukkua ketään tuntematta toista, ihan totta.

• Anonyymi00014

Joo, mutta mun mielestä ei myöskään, vaikka tuntisi jonkun sellaista potevan. Sivusta tämä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joo, mutta mun mielestä ei myöskään, vaikka tuntisi jonkun sellaista potevan. Sivusta tämä

Kukaan teistä ei tainnut lukea ketjua kokonaan. Jossa kerroin miksi puhuin nepsystä. Aivan ku olisi kirosana, että mulla on nepsy. Halusin että mun kaivattuni ymmärtäisi miksen jaksanu olla sosiaalinen.

Hän ehkä tiesi tai epäili mulla olevan.

Miten voin löytää kaivattuni? Jos en kerro mitåån vinkkejä kuka kaipaa? Se nepsy on tunniste!!
        Hän joko tiesi että mulla on tai epäili että mulla on

Halusin kertoa kaivatulle että mulla on nepsy ja siksi en jaksanu kaaoksen keskellä olla sosiaalinen ja pitää yhteyttä!

Miten muuten olisin voinut selittää?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kukaan teistä ei tainnut lukea ketjua kokonaan. Jossa kerroin miksi puhuin nepsystä. Aivan ku olisi kirosana, että mulla on nepsy. Halusin että mun kaivattuni ymmärtäisi miksen jaksanu olla sosiaalinen.

Hän ehkä tiesi tai epäili mulla olevan.

Miten voin löytää kaivattuni? Jos en kerro mitåån vinkkejä kuka kaipaa? Se nepsy on tunniste!!
        Hän joko tiesi että mulla on tai epäili että mulla on

Halusin kertoa kaivatulle että mulla on nepsy ja siksi en jaksanu kaaoksen keskellä olla sosiaalinen ja pitää yhteyttä!

Miten muuten olisin voinut selittää?

Tarkoitin, että oli sitten nepsy tai mikä muu tahansa, niin kohdella ihmisen arvoisesti.

• Anonyymi00015

Koska haukkujalla itsellään on ongelmia. Terve ja tasapainoinen ei muita hauku.

• Anonyymi00016

HUOMIO KETJUN ALOITTAJALLE!!!

Et lukenut koko ketjua! Et lukenut loppuun asti missä selitin miksi aloitin ketjun. On paljon helpompi googleta vaikeat sanat jotta ne menee oikein.

Miksi ihmeessä aina luulet, että kaikki liittyy sinuun?

Miten ihmeessä voisin löytää kaivatt, jos en kerro nepsystä? Jonka hän joko tiesi tai epäili mulla olevan.

Miksen mä saisi omana itsenäni etsiä kaivattuni ja selittää miksi käyttäydyin niin?

Terveisin Nepsy piirteinen on myös tärkeä
      Ketjun aloittaja
      Ja ketjun
      En saa etsiä kaivattuni :( miksi

Ps.
      Joko nyt ymmärrät etten puhunu sinusta!!
      EN TUNNE SINUA
      Halusin selittää omalle kaivatulle miksi en jaksanut olla sosiaalinen.

• Anonyymi00019

Projektit on psykologinen tapa, jossa omat neuroosit ja epävarmuudet heijastetaan toiseen ihmiseen. Tällöin tulee tulkinneeksi toisen osapuolen käytöstä väärin. Tapa ei ole tavaton.

• Anonyymi00020

Matkiiko se veli sua vai onko se ihan yhteistyötä?

• Anonyymi00022

Leimat siirtyvät usein kulttuurin tai ympäristön kautta. Opimme jo nuorena erilaisia rooleja ja luokituksia, joita sovellamme myöhemmin ja
      vallankäyttö ja ryhmäidentiteetti.
      Leimaaminen voi vahvistaa oman ryhmän yhteenkuuluvuutta, kun toiset leimataan "ulkopuolisiksi" tai "erilaisiksi".
      Monimutkaiset asiat on helpompi kuitata yhdellä leimalla kuin yrittää ymmärtää niiden koko laajuutta.

• Anonyymi00023

Jos joku ihminen on lähes puhekyvytön, se kertoo paljon siitä ihmisestä, mutta ei todellakaan hyvällä tavalla!

• Anonyymi00031

Nepsy ei tarkoita aina puhekyvytön. Lue Googlesta mitä nepsy -piirteineen diagnoosi sisältää

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nepsy ei tarkoita aina puhekyvytön. Lue Googlesta mitä nepsy -piirteineen diagnoosi sisältää

Siis mitä tarkoittaa nepsy diagnoosi. Ja mitkä sen alle kuuluu! Lääkäri ja psykologi ja psykiatria tekee sen diagnoosin Joka mulla on. Ja muillekin meille jolla on.

• Anonyymi00034

Joku voi myös menettää puhekyvyn jos liikaa paineita sinäkin ! Mitä tuo nepsypaatos on? Mikäs itse oot?!!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joku voi myös menettää puhekyvyn jos liikaa paineita sinäkin ! Mitä tuo nepsypaatos on? Mikäs itse oot?!!

Kerroin vain ettei ne aloitus. Missä puhuin nepsystä ollut sinulle tarkoitettu vaan itsestäni puhuin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kerroin vain ettei ne aloitus. Missä puhuin nepsystä ollut sinulle tarkoitettu vaan itsestäni puhuin.

Siis etten sinusta puhunut. Että sulla olisi! Halusin että näät viestin, jotta et luulisi että sinusta puhuin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä se on minulle täysin tuttua asiaa ollut jo kauan!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä se on minulle täysin tuttua asiaa ollut jo kauan!

Joko käsität? Ettei ne ollu sinusta? En tunne sinua lainkaan. Sun aloitus oli vaan sellainen, että tuli mieleen, että luulit mun kirjoituksen nepsystä tarkoittavan sinua. En halunu, että sinulle ei jää paha mieli.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Siis mitä tarkoittaa nepsy diagnoosi. Ja mitkä sen alle kuuluu! Lääkäri ja psykologi ja psykiatria tekee sen diagnoosin Joka mulla on. Ja muillekin meille jolla on.

Onko täällä paljonkin näitä nepsyjä ym. ongelmista kärsiviä?? Onkohan palstasetäkin nepsy? Tuli vaan mieleen kun ei vaikuta ihan normaalilta.

• Anonyymi00025

Tänne kirjoittelee kaikenlaista porukkaa ja osa maalittaa ja trollaa. Osa kirjoittelee asumispalveluyksiköistä, laitoksista. Sitten saattaa olla joukossa heitä, joista huomaa, että sanavarasto on laaja, mutta mieli on ilkeä.

• Anonyymi00029

Niinpä, olen täysin samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00032

Eikö heitä voi kaivata, jotka asuu asumisyksikössä tai laitoksissa tai muuten kuin itsenäisesti omassa vuokra tai omistusasunnossa? Hekin ovat ihmisiä. He vaan tarvitsevat asumiseen ja arkeen apua.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Eikö heitä voi kaivata, jotka asuu asumisyksikössä tai laitoksissa tai muuten kuin itsenäisesti omassa vuokra tai omistusasunnossa? Hekin ovat ihmisiä. He vaan tarvitsevat asumiseen ja arkeen apua.

Kuka sanoi että ei voi kaivata. Tuo selitti vaan yllä että kaikki ei ymmärrä täällä toisiaan

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuka sanoi että ei voi kaivata. Tuo selitti vaan yllä että kaikki ei ymmärrä täällä toisiaan

Eikä tartte ymmärtääkään! Minulla on jo autettavia, joten yhtään uutta autettavaa ei elämääni enää mahdu!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tarkoitin trollaajia ja kiusaajia, jotka ovat ilkeitä. En jaksa aina ymmärtää ja tukea ihmisiä, jotka ovat ilkeitä. On ollut ihan tarpeeksi heitä elämässä ollut muutenkin.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Eikä tartte ymmärtääkään! Minulla on jo autettavia, joten yhtään uutta autettavaa ei elämääni enää mahdu!

Ihminen, joka asuu asumisyksikkö tai laitoksissa. Saa sieltä apua ja tukea. Siellä on henkilökuntaa sitä varten. Vastaan vaan kun sanot, että et halua autettavia.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ihminen, joka asuu asumisyksikkö tai laitoksissa. Saa sieltä apua ja tukea. Siellä on henkilökuntaa sitä varten. Vastaan vaan kun sanot, että et halua autettavia.

Puhut sekavasti yhdistäen eri asioita keskenään.

• Anonyymi00036

Ihmisillä on yleensä itsellään vaan paha olla, eikä sitä osata käsitellä rakentavasti
      Es. Huono päivä kostetaan asiakaspalvelialle koska kyrvällä ei ole muita ihmisiä elämässä

• Anonyymi00041

Kukaan ei sellaista ihmistä elämäänsä halua joka noin toimii..

• Anonyymi00047

Itse tunnen ihmisiä, jotka asuu asumisyksikössä eikä heidän rakkaan tarvi auttaa, kun on henkilökuntaa, joka auttaa. He ovat yllättävän mukavia ja hyviä ihmisiä.

• Anonyymi00048

Heidän kanssaan juttu luistaa ja voi hengata ja jutella elämästä.

• Anonyymi00050

HUOM!
      Ei ongelma ole haukkumisen kohteessa vaan haukkujissa. Etkö sinä tuota ymmärrä senhän pitäis olla selvää pässinlihaa kaikille täyspäisille. Tyhmemmät ei ehkä tajuu mut ethän sä ny tyhmä oo ethän?

Voisi melkein sanoa ett haukkujilla itsellään on todennäköisesti jotain näistä autismia, aivovammaa, narsismia ym. Eli oma vajavaisuus ja ongelmat siirretään toiseen henkilöön niin oma olo helpottuu. Sillä toiminnalla on ihan psykologinen nimityskin. 😊

• Anonyymi00051

Vastasin kun joku sanoi, että niitä pitää auttaa. Ei heitä tarvi, kun siellä on henkilökunta joka auttaa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Vastasin kun joku sanoi, että niitä pitää auttaa. Ei heitä tarvi, kun siellä on henkilökunta joka auttaa.

Taidat vähän sotkea asioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      2984
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2579
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      108
      2303
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      87
      1426
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1266
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      189
      962
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      96
      952
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      893
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      826
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      746
    Aihe